Service (technical) service

Diagnostics and maintenance of equipment to prevent breakdowns and wear.
Service (technical) service
Our clients
Нова Пошта
Samsung
Pernod Ricard
Nike
McDonald's
Coca-Cola
TNT
Хортиця
Omega
HP
DHL
Arterium
Skoda

What tasks it solve

  • Detects malfunctions in advance
  • Eliminates unexpected expenses
  • Supports the functionality of the equipment
  • Provides minimal equipment downtime

What are the benefits of this service

  • Saves you money on maintaining a technical staff
  • It has a one-time and permanent nature of providing
  • Available repair base and supplies

Description

Service (technical) service is the maintenance of equipment operability. According to the law, it is necessary to conduct a primary, periodic and special technical inspection. Primary – when purchasing equipment. Periodic – before each work shift and always once a year. Special — after repairs, lack of operation for a year, or intervention, such as modernization.

Maintenance includes the following tasks:

  • equipment inspection – visual inspection, diagnostics of mechanisms, brakes, control systems, electrical equipment, etc.
  • service work – replacement of filters and oils, adjustment of valve clearances, adjustment of the fuel system, battery, elimination of problems with steering, brake and hydraulic systems, lifting devices, etc.

Inspection of equipment is carried out by a service specialist to make sure that the metal structures are free of deformations, the forks are smooth, and the welded joints are free of cracks. There is also a check for the serviceability of the battery: the electrolyte level, the reliability of the battery attachment, the serviceability and cleanliness of the terminals. Mandatory evaluation of external lighting devices and sound signals. Check for tightness of the power line, power steering mechanism, brake system. The condition of the wheels is evaluated separately: the tires must not be worn out, have no cracks, splits, and the wheels must be free of damage or deformations.

Service work is performed by specialists both on the basis of the customer, if the issue does not require additional equipment, and on our site. The duration of work depends on its frequency and the depth of existing problems.

That is why we offer a Service Inspection in two versions: one-time and batch. Batch maintenance of equipment mean frequency of service work, which reveals problematic issues in advance and does not lead to deep violations in the operability of equipment.

Buying equipment is only part of the issue, but knowing how to inspect and maintenance is another. Trust those who do this every day.

 

How quality and control are implemented

Check list
Own Check list for monitoring the serviceability of equipment, which is used to check parts and mechanisms.
Experienced technicians
Carry out diagnostics and repair work of equipment: replacement of necessary parts, mechanisms. They test and debug performance and reliability.
Reputation of Sklad Service
Our reputation is more than 18 years old, our specialists have worked with various equipment. Therefore, any service from us is a testament to quality.

Maintenance service has the following stages:

Request
Request Request Request

You create a request – we promptly prepare maintenance options. It can be one-time or batch.

Providing the service
Providing the service Providing the service Providing the service

Our specialists conduct mandatory technical inspection of equipment, eliminate malfunctions, and improve its performance.

Finalizing solutions
Finalizing solutions Finalizing solutions Finalizing solutions

No bureaucracy: your request – our services. We have flexible conditions, can work in a busy schedule and quickly respond to customer requests.

Reviews

Reviews and thanks

Read all
23.07.2013
Яковлева А.Ю.
Директор функціональної служби
ДП «ФМ Ложістік Дніпро» в особі директора функціональної служби Яковлевої А.Ю. висловлює Вам подяку за роботи з встановлення стелажних систем на території нашого складського комплексу.
Open
12.04.2011
Лі Хі Сіг
Директор ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані"
Компанія ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані" в особі директора Лi Xi Сіг, висловлює свою щиру подяку колективу ТОВ «Склад Сервіс Київ" за поставку якісної та технологічної стелажної системи, яка повністю відповідає вимогам і потребам нашого підприємства.
Open
13.06.2020
Рижов А.М.
Директор філії
Дирекція оброблення та перевезення пошти АТ "Укрпошта" щиро висловлює подяку за професійне проектування та оперативне виконання проекту з розробки та поставки гравітаційного розсувного роликового конвеєра.
Open
02.12.2014
Машталап В.М.
Руководитель департамента по обеспечению производства
Коллектив СЕ Зуевская ТЭС ООО «Востокэнерго» выражает искреннюю благодарность коллективу компании ООО «Склад Сервис Киев» за оперативность и профессионализм в работе при поставке металлической мебели, соответствующей нашим высоким требованиям, а также за качественную и своевременную поставку в г. Зугрэс. Донецкой обл.
Open
22.05.2020
Лобова О.В.
Начальник управління обладнання
ТОВ «РУШ» висловлює щиру подяку ТОВ «Sklad Service» за професіоналізм у виконанні поставлених задач та бездоганно виконану роботу.
Open
15.01.2020
П'єр Кохадон
Директор ТОВ "Сингента"
Директор ТОВ «СИНГЕНТА», від імені всього колективу дякує ТОВ "Склад Сервіс Київ" за плідну співпрацю впродовж п'яти років.
Open
02.03.2020
Метельский П.І.
Генеральний директор
ТОВ "Автомобільний дім Атлант-М" висловлює щиру подяку компанії ТОВ "Імпорт Склад Сервiс" за багаторічну та плідну співпрацю.
Open
28.01.2021
Кознова Ірина
Начальник Управління забезпечення діяльності банку
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК" (надалі - «АТ «ПУМБ») висловлює ширу вдячність ТОВ «Склад Сервіс Київ» за професійне та бездоганне виконання своїх обов'язків. Перш за все, це повага до клієнта, грамотна консультація та розуміння побажань і очікувань клієнта, виходячи із запиту на виготовлення товару.
Open
05.02.2013
Дужак К.П.
Начальник отдела безопасности и административно-хозяйственной деятельности
Уважаемые партнеры, от имени компании "ДХЛ Интернешнл Украина", выражаю Вам нашу благодарность за плодотворное сотрудничество. Ваш профессионализм, качество услуг, работ и лояльность заслуживает большого уважения и строит Вашу надежную репутацию, на которую можно с уверенностью положиться.
Open
28.01.2014
Логвин А.И.
Генеральний директор ООО "Маркасон"
Генеральный директор ООО "Маркасон" Логвин Андрей Иванович от имени всего коллектива благодарит компанию "Склад Сервис" за плодотворное сотрудничество по поставкам складского оборудования, металлической мебели, платформенных тележек и погрузочного оборудования. Наши компании активно сотрудничают с 2012 года, на сегодняшний день реализовано уже более 30 поставок.
Open
11.02.2021
Рогаченко С.Д.
Директор
Щиро дякуємо компанії за вдало завершені угоди та оперативну співпрацю! Ми неймовірно задоволені, що знайшли такого надійного партнера.
Open
Still have a questions?
Call or contact us by mail