Our
projects
Sklad Service has already implemented more than 25,000 projects using various products. We implement a variety of interesting tasks, including innovative solutions from around the world.
12.08.2024
Чому ресурс невичерпний?
Щороку в Україні нагромаджується 11 млн тонн сміття, приблизно 300 кг на людину в рік. При цьому десь 80% твердих побутових відходів можна переробити, це в Європі, у нас лише 15% відходів проходять вторинну переробку. Погано? Так, втім це означає, що на ринку повно вільного місця.
Як його зайняти?
Побудувати систему win-win (він-він), до складу якої входять: місцева влада, приватні компанії, комунальні підприємства, переробні підприємства, сортувальний майданчик та домогосподарства з комерційними підприємствами.
Як можна отримати кошти та, як це зробив наш Замовник?
Кошти можна отримати від продажу вторсировини. Збираючи та сортуючи ТПВ громада та місцева адміністрація отримує дохід, який не вичерпується з року в рік, так само як не зменшується частка твердих побутових відходів. Таким чином, отримані гроші, компенсують велику частину видатків на організацію системи роздільного збирання в громаді.
Чому варто звернути увагу на цей кейс?
Повільно, але впевнено українське законодавство наближають до європейського.
У 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію із Європейським Союзом, у 2017 році схвалила Національну стратегію управління відходами. Згідно неї, до 2030 року маємо переробляти до 65% упаковки.
Суто законодавчо, це має бути врегульовано у Законі України “Про управління відходами”, який запровадив розширену відповідальність виробників продукції. Розширена відповідальність виробника полягає у тому, що виробники відповідають за свою продукцію навіть після того, як вона була використана.
Таким чином виробники певних товарів будуть зобов’язані організувати колективно чи індивідуально системи розширеної відповідальності виробника для, як мінімум, приймання та збирання на всій території України від кінцевих споживачів відходів, що утворилися внаслідок використання продукції, а також подальше управління цими відходами. Фінансовий тягар будуть нести виробники, в тому числі імпортери таких товарів.
Акцентуємо вашу увагу: вони будуть зобов’язані приймати та збирати!
Тож обов’язок по роздільному збору відходів та виконанню цільових показників з підготовки для повторного використання та рециклінгу побутових відходів покладено на виробника товарів.
Але створювати систему вони будуть спільно з органами місцевого самоврядування, включно з підприємствами, що вже налагодили роздільне збирання в громадах, та покривати усі видатки за збір.
Тож який виграш?
В разі побудови системи закритого циклу управління відходами, вигоду мають всі.
Окреме домогосподарство отримує чисті вулиці, відсутність сміттєзвалищ під містом, охайний вигляд місць збирання відходів, а замість підняття тарифів на вивезення сміття, зможуть обирати напрямки вкладення грошей громади у потрібні їй проєкти.
Бізнес отримує налагоджену систему сортування збору відходів, досягає показників встановлених державою, показує це як фактор соціальної відповідальності, який є далеко не останнім пунктом при виході на ІРО, або для залучення інвестицій.
Успішний проєкт по сортуванню та переробці ТПВ нашого Замовника показав, що схема працює і приносить додаткові кошти громадам, звільняє сміттєзвалища та має неабияку екологічну користь. Тож вирішувати вам.
02.07.2024
Більш детально в описі
Компанія спрямована на зростання. Фахівці «Машпром Центр» тісно співпрацюють з клієнтами, надаючи повний спектр сервісного обслуговування, від дрібного планового ремонту у клієнта, до капітального ремонту на території власної майстерні. Саме тому, компанія шукала в оренду не просто склад, а приміщення, в якому можна поєднати зони зберігання, сервісу та офіс.
Втім, ринок пропонував будівлі в поганому стані, які потребували додаткових та чималих вкладень в ремонт. Будь-які інвестиції в орендоване приміщення – не краще рішення. Оренда постійно зростає в ціні, а терміни ремонту можуть сягнути 3х місяців.
Коли Склад Сервіс запропонував рішення швидкомонтованих споруд – це було сприйнято з цікавістю. Менеджмент «Машпром Центр» бачив подібні проєкти в Європі, де технологію швидкомонтованих споруд використовують як універсальну для будівництва складських, виробничих та офісних приміщень. Тож упереджень не було, натомість були інші запити, а саме: замовник хотів самостійно підготувати ділянку під приміщення, провести монтаж будівлі та обшивку сендвіч панелями.
Це власне другий нюанс – врахування потреб замовника та гнучкість наших рішень. Зазвичай, послуга встановлення швидкомонтованих споруд – комплексна. Натомість від нас Замовник хотів отримати лише технічний супровід по процесах, консультацію щодо заливки фундаменту, розробку необхідних схем розташування приміщення, деталізацію інструкції з монтажу, а також виготовлення каркаса, тентового даху європейського виробника та доставку до місця монтажу.
Нагадаємо, що встановлення будівлі – лише частина запиту. Друга полягала у поєднання складу та сервісної зони з офісом, а саме: створити двоповерхову платформу, де на першому поверсі мала бути сервісна зона, на другому – офісний простір. Подивіться креслення.
Для вирішення цього, фахівці Склад Сервіс запропонували перевірену роками мезонінну конструкцію. Ми розробили проєкт двоповерхової конструкції на основі палетних стелажів з перекриттям із профнастилу та ОСБ. Підлогу додатково накрили комерційним лінолеумом, для зручності в прибиранні та задля естетичного вигляду. Подивіться як це виглядає зараз. Просто, оптимально, зручно, красиво.
Саме так й має бути, коли співпрацюєш з комплексним оператором. Адаптивність до запитів Замовника, злагоджена співпраця декількох відділів, дотримання вимог – ось, що вирізняє нас поміж інших та дозволяє клієнту отримувати всі послуги в одному місці, заощаджуючи гроші.
Наш відділ автоматизації розробив проєкт та погодив «топологію» всього об’єкту, відділ стелажних систем спроектував та погодив мезонінну «платформу» в офісно-сервісній зоні. Після погодження в цілому, ми взялися до виробництва. Термін виготовлення складського комплексу становив 2 тижні, доставка ще 1 тиждень. Термін виготовлення стелажної мезонінної «платформи» становив 45 календарних днів згідно з заявленим терміном виробництва. Як результат: інвестування у власні оборотні засоби, замість оренди, та отримання індивідуального рішення, повністю оптимізованого під власні потреби. І головне, цифри говорять самі за себе: квартал на впровадження рішення «під ключ» проти тримісячного ремонту в орендованому приміщенні. Який ваш вибір?
Ось так ми допомагаємо нашим замовникам зростати, а заразом зростаємо й самі. До зустрічі на ваших проєктах!
17.06.2024
Трохи інформації про замовника:
Аби забезпечувати швидку доставку для своїх клієнтів, Нова Пошта постійно оптимізує свої процеси, а саме робить їх легшими. Одне із завдань компанії – зробити процес сортування ефективнішим, аби в умовах постійного збільшення обсягів вантажів компанія могла зберігати високу швидкість доставки. Саме тому Нова пошта намагається автоматизувати усі процеси у компанії, в тому числі – на сортувальних терміналах. Тут не лише встановлюють автоматичні сортувальні лінії та роботів, а й використовують електрообладнання – електровізки та електророкли.
Чому ми запропонували саме EP Еquipment F4?
Оскільки візок має одразу два слоти під акумуляторні батареї, він забезпечує подвоєну ефективність використання: тривалість роботи від двох акумів – 11 годин, від одного – 5,5. Звісно на роботу батареї впливає багато факторів. Але у будь-якому випадку, переміщувати важкі палетовані вантажі електричним візком легше. Так, він потребує зарядки, але її можна зробити від звичайної розетки на 220 В, і витратити 2,5 години до повної зарядки.
Літій-іонна технологія візка дозволяє використовувати його у приміщеннях, жодних шкідливих чи токсичних речовин вони не виділяють. Візки мають поліуретанові колеса високої зносостійкості, які не залишають слідів і не пошкоджують покриття підлоги.Чи складно ним керувати? Ні, навіть оператор-новачок легко з ним впорається. Доступ до батареї не потребує жодних ускладнених дій. Дивіться як це відбувається.
Чому обрано Склад Сервіс?
Ми надаємо сервіс «під ключ»: підбір, поставка, збірка, передача замовнику. Кожен з цих етапів потребує залученості всієї нашої команди.
Підбір та комунікація з виробником. Ми є єдиним офіційним представником компанії EP Equipment в Україні. Маємо багаторічний досвід співпраці. Наші фахівці беруть участь у спільних програмах підвищення кваліфікації. І головне, унікальна модель електричного літій-іонного візка для палет EP F4 є тільки у нас.
Поставка. Складне питання для багатьох компаній зараз. Тим більше коли йдеться про велику партію. Але унікальність F4 від EP в тому, що він має оптимізоване пакування. Подивіться на це. 176 одиниць техніки F4 у 40-футовому транспортному контейнері. Це дозволяє знизити вартість морського вантажу до 40%.
Збірка. Візок дійсно «технологічно дружній», складнощів при збірці немає, тим більше, що наші працівники вже мають досвід. Втім, є нюанс. Партія поставки сягнула понад 200 одиниць. А для цього потрібне місце для розміщення та підготовки техніки перед відправленням клієнту.
І це ще одна наша перевага – склад у нас є, місце дозволяє проводити всі необхідні роботи: зборку, сервісний огляд, тестування, підготовку документів, надання інструкції з експлуатації українською мовою, про що ми завжди дбаємо завчасно. Результат перед вами. F4 вже в роботі.
І ось що каже наш Замовник відповідаючи на питання «Чи задоволені ви використанням техніки?»
Цитата начальника термінала КІТ вантажний Валерія Гутарова:
"Це обладнання дозволяє нам значно зменшити фізичне навантаження на працівників. Якщо за використання звичайної рокли їм доводиться самостійно піднімати та опускати вантаж, то тут потрібно лише натиснути кнопку, і техніка все зробить сама. Також не потрібно витрачати сили на переміщення, адже візок сам тягне вантаж за собою. І, звичайно, для нас важливо, що ми скорочуємо час на обробку вантажів. Тому зараз отримали першу поставку, а й майбутньому плануємо замінити усі наявні візки на електричні."
А ми рухаємося далі з тими, хто рухає світ. Долучайтеся до нашого ком’юніті.
22.05.2024
Чому їх, адже в морозильних камерах та холодних складах прижилася традиція монтувати стелажні системи Драйв-Ін?
Відповідаємо. Глибина каналу при встановленні шатлової системи є необмеженою, а от всі маніпуляції з вантажем проводять в точці завантаження-вивантаження. Тобто жодна одиниця техніки не заїжджає в глиб канал. Занотуйте цифру – 30 палет за півгодини. Саме стільки часу потрібно Замовнику для завантаження-вивантаження палет із застосуванням шатлової системи. Як це відбувається – дивіться у відео.
Щодо технологічності шатлової системи
Вона доволі проста. Оператор встановлює шатл у канал, в який буде здійснюватися завантаження партії вантажу, а потім розміщує піддони на нього. Поки шатл автоматично переміщує піддон вглиб стелажа, оператор їде за наступним піддоном.
Швидкість руху шатла – до 1 м/с. Це гарантує, що він впорається зі своїм завданням раніше, ніж оператор навантажувача привезе наступний піддон.
Шатловий візок, куди безпосередньо розміщують піддони, оснащений літій-іонними батареями, ємності яких вистачає для інтенсивної роботи протягом 8-ми годин. Заміна батарей – простий і швидкий процес, що не вимагає спеціальних інструментів та знань.
Сама система працює як за принципом FIFO, коли перший завантажений у стелаж піддон вивантажується першим, так і за принципом LIFO, коли останній завантажений піддон вивантажується першим. В даному проєкті Замовнику потрібна була система LIFO, яку в разі потреби легко буде змінити.
А ще, шатлова система адаптована під роботу з різними піддонами: фінка (1200 х 1000 мм), євро (1200 х 800 мм), індустріальні піддони (1200 х 1200 мм). Завдяки їй можна значно спростити проведення інвентаризації чи підготувати канал до нового заповнення після часткового відвантаження за допомогою переміщення піддонів із зони завантаження в зону відвантаження.
Температурний режим шатла від -25 °С, що задовольняє вимоги морозильної камери.
Термін теалізації такого рішення
4 місяці «під ключ». І це з урахуванням того, що роботи проводились в морозильній камері, де простір обмежено. Монтаж системи потрібно було зробити максимально ювелірно, враховуючи висоту стелажів в 10 метрів та необхідність анкерування до підлоги з утеплювачем. І ми це зробили.
Замовник отримав просто фантастичний об’єм зберігання: 700 кв.м по підлозі, на яких розташовано 2260 палетомісць зберігання. Це фактично в 3 рази більше при використанні звичайних палетних стелажів. Плюс дотримання вимог до циркуляції повітря задля правильного охолодження продукції в камері.
Шатлові палетні системи в камері заморозки – це сучасне та зручне у використанні рішення. А професіонали Склад Сервіс – саме та команда, яка гарантовано ефективно вміє його впроваджувати. Звертайтеся.
08.04.2024
Сегодня показываем решение, которое сделает ваш бизнес независимым от энергоносителей и ускорит спуск товаров с разных этажей склада.
Покажем это на примере компании Сузирья, для которой мы уже успешно вводили одно решение – конвейерную горку. Вторым решением, что мы имплементировали стал потоковый спуск заказов товарно-единичного товара с пяти этажей хранения благодаря спиральному конвейеру. Такие конвейеры представляют собой отличную альтернативу лифтам или конвейерным горкам.
Проект общей продолжительностью 2,5 месяца начался с формирования требований. Ими были:
максимальная пропускная способность на спуск,
минимальная зависимость от дополнительных людей в зоне комплектации,
устранение ожиданий в процессе работы,
построение поточного процесса минимальной сложности для того, чтобы меньше зависеть от электроэнергии.
Благодаря многолетней работе и количеству внедренных проектов, нам удалось имплементировать новое решение в существующую архитектуру склада Заказчика таким образом, чтобы ящики разного размера и типа материалов могли передвигаться по системе без накопления в определенных зонах или задержках на линии. Мы подчеркиваем это раз в раз: важно не только выбрать решение, максимально удовлетворяющее потребность компании, важно адекватно его инсталлировать с учетом архитектуры бизнес-процессов и имеющегося оборудования.
Благодаря нашему решению бизнес заказчика:
стал независимым от наличия электроэнергии: все работает на старой доброй гравитации;
устранил простои и ожидания, которые могут составлять до половины рабочего времени работников склада;
получил возможность значительной буферизации товара при перегрузках и перекосах в работе различных зон. Даже когда работник при определенных обстоятельствах отсутствует на рабочем месте, товар все равно поступает в зону комплектации и накапливается там в последовательности поступлений, до момента возвращения человека на рабочее место;
обеспечил легкость в эксплуатации и экономичность в обслуживании: никаких сложных программных интеграций, которые могут дать сбой при отсутствии в электроснабжении, или сложных деталей, которые могут выйти из строя.
И еще, на рассмотрение Заказчику, мы предлагали сразу несколько вариантов для спуска товаров. Выбор всегда есть. Компания свой сделала и получила визуально простое, но инженерно-комплексное оптимизационное решение от Склад Сервис для построения потоковых процессов, не зависящих от энергоносителей.
Обращайтесь, мы с удовольствием беремся за сложные задачи, умеем их решать и эффективно внедрять действенные решения.
Оставляйте вопросы здесь или в любом удобном виде. Мы отвечаем быстро.
12.02.2024
Нескінченність - не межа. Це про нашого Замовника з понад 10-ти річним досвідом роботи зі запчастинами, маслами, автохімією та аксесуарами в Україні й широкою мережею партнерів у світі – компанію AutoNova-D.
Торговельна мережа компанії налічує 24 склади у різних регіонах України: 8 700 м.кв. – центрального складу та 8 000 м.кв. регіональних складів. Втім, можемо помилятися, бо розвиток компанії настільки стрімкий, не встигаєш кліпнути оком, а товар вже нікуди складати. Так відбувалося до реалізації нашого проєкту, який видавався з усіх логічних причин нереальним. А відбувалось наступне, буферна та зона консолідації зажили спільним життям, що в довгостроковому періоді вело б до зниження оборотності та росту помилок складу.
Потрібно було розвантажити зону консолідації шляхом переміщення палетованого товару в якусь іншу зону. Але як та куди? Замовник намагався вирішити це шляхом переміщення товарів до контейнерів на тимчасове зберігання. Простий бюджетний варіант «на швидку руку». Певний час так працювати можна, але не надто довго.
Тож питання лишалося: як не за всі гроші світу додати площу основному орендованому складу, зробити це за 2,5 місяці та зберегти буферну зону для відвантаження товару? Запропоноване нами рішення було надсміливим навіть для нас. А ми за 19 років роботи на ринку логістики чого тільки не оптимізували.
Давайте покажемо, які виклики ми додали, та як втілювали рішення. Повірте, проєкт, який на перший погляд здавався дійсно нереальним, зараз є унікальним на ринку України.
Тож в чому родзинки?
Почнемо зі запиту. Потрібно збільшити площі на 350 м.кв., організувати буферну зону для відвантаження, зробити все на наявній орендованій ділянці за … 2,5 місяці.
І ось ми на місці. Дивимось на ділянку біля складу, на наявний склад, знову на ділянку. Ретельно аналізуємо зонування та технічні характеристики будівлі складу – вона виявилась напрочуд високою. Це можна використати. Переходимо до ділянки біля складу. Робимо заміри та пересвідчуємося, що локація представлена старими плитами та має ухил вбік 60 см. Рівняти поверхню не маємо дозволу – склад в оренді.
Наше рішення: винести буферну (крос-докінгову) зону, товари з якої тимчасово перебувають в контейнерах, в окреме приміщення модульного типу конструкції. Воно має бути щільно прибудованим до основного складу. В такий спосіб Замовник зможе розширити зону зберігання на основному складі та організувати абсолютно дієздатну зону відправки.
Чому модульна конструкція? Вона не потребує дозволів та монтується на будь-яку тверду поверхню. Окрім того, ви завжди можете її демонтувати, перевезти на іншу локацію і там розгорнути.
На паперах та в розрахунках все виглядало чудово. Втім…
Нам потрібно було враховуючи різність висот, герметично пристикувати нову модульну конструкцію до наявної капітальної будівлі складу, яка має 5 стандартних рамп для вантажівок на висоті 1,2 м над поверхнею землі. Плюс до цього, потрібно додати ще рампи під середньотоннажний транспорт.
Тож вирішено було підлогу нової конструкції складу робити на висоті 1,2 м. І не просто на підняти, а зберегти ухил до 80 см та додати нові мінідоки. 70% складу піднято на рівень 1,2 метра, а сама споруда ззовні має перепад з 4,2 метра до 3,5 м.
Для того ми:
провели інженерний розрахунок довжини кожної точки де буде стояти колона з урахуванням нерівності локації;
виготовити колони певних довжин, жодної стандартної, чисте мистецтво,
застосували шарнірні з'єднання стальних колон, це дозволило встановити колони чітко в рівень,
змоделювали «з нуля» металоконструкцію «підлога – рама», яку піднято на два різних рівні за висотою для зручного вивантаження-завантаження автомобілів різної вантаджопідйомності,
виготовили під цей проєкт ручні міні доквелери, що мають незалежне анкерне кріплення до поверхні.
Як щодо термінів? Монтажні роботи тривали 3 тижні. Ми розпочали наприкінці липня, а наступного місяця в серпні Замовник вже використовував площі нового складу. Це не заважало нам фіналізувати роботи та здати склад під ключ за 2,5 місяці.Так, ми це зробили. Дійсно унікальний проєкт з абсолютно класичних матеріалів.
Просто ми вміємо та любимо: думати, діяти та радіти від добре виконаної роботи, яка приносить користь нашим Замовникам.А які у вас запити?