Наші
проєкти
Склад Сервіс вже реалізував більше 25 000 проєктів з використанням різної продукції. Ми реалізовуємо найрізноманітніші та цікаві задачі, включаючи новаторські рішення зі всього світу.



Знайдіть проєкт, що вас цікавить



11.02.2025
Переглядаючи аналогічні кейси від нашої компанії, замовник звернувся до Склад Сервіс. Нами було запропоновано кілька варіантів, які можна масштабувати та інтегрувати з існуючим мезоніном. І саме конвеєрна гірка стала тим ключем для вирішення проблеми. Наші інженери розробили фінальне креслення для оптимального розташування, враховуючи потреби клієнта та економію простору.
Конвеєрна гірка — масштабоване рішення, яке інтегрується у простір складу без складного монтажу. Чому саме гірка?
Мобільність та гнучкість.
Гірка може бути масштабована до 5-ти рівнів. Модульна конструкція легко демонтується і може бути перевезена та встановлена на новій локації.
Автоматизація та економічність.
Завдяки інтегрованим датчикам робота гірки активується автоматично, та автоматично зупиняється коли транспортування товару не потрібно. Датчики запускають систему лише при наявності вантажу.
При цьому має низьке енергоспоживання: всього 1,5 кВт, що еквівалентно до роботи одного електрочайника.
Конвеєрна гірка — приклад того як прості рішення можуть зробити вашу логістику ефективнішою. А ми допоможемо адаптуватися до нових викликів, модернізуючи ваш склад з урахуванням усіх потреб та можливостей.
Мобільне, та енергоекономічне рішення яке приносить результат вже зараз. Оптимізуйте свої процеси разом зі Склад Сервіс!



04.02.2025
Увага до матеріалів та ощадливість – один з факторів успіху компанії.
Склад з алюмінієвих конструкцій має модульну структуру, що дозволяє легко змінювати його розміри: розширювати або зменшувати, залежно від потреб клієнта. Споруду можна легко демонтувати та перенести на інше місце, що забезпечує адаптивність до змін бізнес-стратегії.
Все в кращих традиціях BMW: стандарти у всьому: від авто до складу. Стандарти, відповідні високому рівню сервісу компанії з понад 100-літньою історією творення технологій.
Технологія будівництва швидкомонтованих споруд поєднує ергономічність, мобільність і технологічність, що ідеально відповідає сучасним вимогам.
Ця конструкція забезпечує: • Швидкий монтаж без капітального фундаменту – можливість встановлення на ґрунт, плита, щебінь, бетон, асфальт тощо. • Відсутність потреби в дозвільній документації, оскільки це збірна модульна споруда. • Мінімальні логістичні та монтажні витрати у порівнянні з традиційним будівництвом. • Модульність і мобільність: можливість розширення, зменшення або переміщення складу. • Енергоефективність: світлий простір, що дозволяє працювати без штучного освітлення у денний час.
Готові до вашого виклику! Втілюйте високі стандарти разом зі Склад Сервіс.



16.12.2024
Український Амазон? Так, це реально!
Компанія Viatec, яка вже 16 років розробляє передові рішення у сфері безпеки, зробила сміливий крок у майбутнє. Ми стали частиною їхнього інноваційного складу, розробивши спеціальну стелажну систему, яка ідеально підходить для роботи з AGV-роботами, які самі планують маршрут та перевозять до 600 кг вантажу.
AGV– це автоматично керовані транспортні засоби, який зазвичай називають просто «роботами». Принцип їх дії доволі простий:
Від працівника робот отримує задачу щодо переміщення вантажів в межах складу. Це відбувається через автоматизовану систему, яка у реальному часі відображає кількість одиниць техніки та місце їх перебування. Оператор, що спостерігає за операціями, задає техніці точку доставки вантажу. Система знаходить вільний юніт, який знаходиться ближче до точки приймання вантажу. Опісля система передає роботу вхідні та вихідні дані, а саме QR-коди. Саме за ними робот розуміє, куди рухатися.
Як це відбувається?
Роботи переміщуються за позначеними лініями, що на шляху містять QR-коди. Аби зрозуміти який стелаж треба забрати робот зчитує QR код, що нанесено на дні стелажа і є унікальним для кожної одиниці. Потім він заїжджає під стелаж та підіймає його. Маршрут до місця призначення прокладає самостійно. Завдяки датчикам робот оминає перешкоди на своєму шляху, а завдяки нашим стелажним Смарт-системам переміщує до 600 кг вантажу.
Розмір конструкції: 1.0 м × 1.20 м
4 рівні з міжполичковим простором 50 см.
Цей полегшений поличковий стелаж займає лише 4,8 м² корисної площі зберігання.
І на останок: реалізація проєкту становила 45 календарних днів з моменту затвердження рішення до моменту передачі клієнту.
Зручно, мобільно, сучасно, швидко. Саме те, що вирізняє смарт склад третього тисячоліття.
Крокуємо разом?



05.11.2024
Цей проєкт вирішує одразу кілька важливих завдань: конструкція дозволяє козловому крану вільно працювати, зберігає логістичні маршрути між цехами і забезпечує виїзд для великогабаритного вантажу. Завдяки спеціальному накриттю, ефективній вентиляції, продуманому освітленню і можливості майбутньої релокації, склад став надійним рішенням для безперервної роботи замовника на час підготовки капітальної споруди.
Виробнича компанія VODALAND працює у сфері збору, очищення, відведення води, інженерного облаштування та благоустрою території. Саме це виробництво займається виробами з склопластику: резервуари, очисні споруди, насосні станції та багато іншого. Поточна виробнича площа компанії містить рейки, якими пересувається козловий кран.
Що таке козловий кран?
Це механізм, що переміщує габаритні вантажі до 8 тонн у горизонтальному та вертикальному положеннях. Конструкція універсальна, але велика. Як і запит від компанії: складний та системний. Все, як ми любимо.
Команда Склад Сервіс має багаторічний досвід та успішно реалізовані проєкти. Кожен наш проєкт має неабиякі особливості. Цей не виключення.
Важливою умовою було накриття поточної площі з наявним краном всередині, що й зробило цей склад найвищим з усіх, що ми реалізовували. Достатня висота споруди складу забезпечує простір для переміщення механізму. Окрім того, ми мали зберегти наявні логістичні маршрути між цехами, організувати можливість виїзду великогабаритного грузу та в майбутньому виїзд портального козлового крана зі складу. Плюс до цього, із зачиненими воротами склад мав забезпечувати комфортні умови роботи, а також ефективну вентиляційну систему.
Зроблено! Проєкт успішно реалізовано, без перебільшення, завдяки професіоналізму нашої команди. Адже робота передбачала складну координацію численних підрядників. Ми одразу чітко розподілили зони відповідальності серед наших партнерів. Склали детальний графік виконання робіт. Зазначили кількість людей необхідних для кожного етапу. Терміни початку і завершення кожного завдання. На практиці це мало вигляд буквально щохвилинного графіка виконання кожного виду робіт. Завдяки цьому ми створили ланцюг виконання, коли одне завдання узгоджено переходило в інше.
Це було дуже важливо, оскільки окрім власної монтажної бригади, завдяки якій монтаж споруди тривав лише 5 тижнів, в проєкті брали участь декілька підрядників. А саме: підрядники з гідроізоляції, нівелювання, вентиляційних робіт, підрядник з виготовлення промислових воріт а також освітлення та електромережі.
Що було викликом для нас?
1. Пошук і розробка рішення стосовно воріт для виїзду крана.
Ми проаналізували безліч варіантів та спроектували декілька своїх для організації великого проїзду зі складу з можливістю закриття воріт. В решті решт, разом з нашими партнерами, компанією Онеро привезли та провели монтажні роботи. Втім не лише вони брали участь в проєкті.
2. Специфічні умови вентиляції. Для цього використовують великі важкі вентилятори з різними режимами. Для кожного з них потрібно було передбачити окреме місце на складі. Наче нічого складного, окрім одного але...
Склад холодний, вага вентилятора не дозволяла кріпити їх просто на стіну.
Але оскільки склад холодний, вага вентилятора не дозволяла кріпити їх просто на стіну. Тож під кожен потрібно було виготовити власний каркас з профілів від виробника. Це додало процесу додаткової модерації щодо узгодження розмірів рам під фактичні розміри вентиляторів. Дивіться, як це виглядає зараз.
3. Склад без розгалуженої мережі освітлення.
Площа потребувала як внутрішнього, так і зовнішнього освітлення, з датчиками ніч/день, численними роз’ємами та підключенням вентиляторів. Разом з нашим постійним партнером, компанією «Леткор», довелось добряче попрацювати над складними розрахунками щодо проєктування системи електрики. Але маємо результат. Успішний фінальний проєкт, що вже працює.
Звучить легко, виглядає красиво. Саме так на практиці виглядає те, до чого докладають руки професіонали. Вони зберігають наявні логістичні шляхи та покращують процеси. Роблять це в межах бюджетів та мають розгалужену мережу перевірених партнерів. Забезпечують постійність роботи завдяки тимчасовим мобільним рішенням.
Тож може припиніть чекати до поки ваша капітальна споруда буде введена в експлуатацію? Швидкомонтовані споруди працюють тут й зараз, а Склад Сервіс на зв’язку майже 24/7. Звертайтеся.



12.08.2024
Чому ресурс невичерпний?
Щороку в Україні нагромаджується 11 млн тонн сміття, приблизно 300 кг на людину в рік. При цьому десь 80% твердих побутових відходів можна переробити, це в Європі, у нас лише 15% відходів проходять вторинну переробку. Погано? Так, втім це означає, що на ринку повно вільного місця.
Як його зайняти?
Побудувати систему win-win (він-він), до складу якої входять: місцева влада, приватні компанії, комунальні підприємства, переробні підприємства, сортувальний майданчик та домогосподарства з комерційними підприємствами.
Як можна отримати кошти та, як це зробив наш Замовник?
Кошти можна отримати від продажу вторсировини. Збираючи та сортуючи ТПВ громада та місцева адміністрація отримує дохід, який не вичерпується з року в рік, так само як не зменшується частка твердих побутових відходів. Таким чином, отримані гроші, компенсують велику частину видатків на організацію системи роздільного збирання в громаді.
Чому варто звернути увагу на цей кейс?
Повільно, але впевнено українське законодавство наближають до європейського.
У 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію із Європейським Союзом, у 2017 році схвалила Національну стратегію управління відходами. Згідно неї, до 2030 року маємо переробляти до 65% упаковки.
Суто законодавчо, це має бути врегульовано у Законі України “Про управління відходами”, який запровадив розширену відповідальність виробників продукції. Розширена відповідальність виробника полягає у тому, що виробники відповідають за свою продукцію навіть після того, як вона була використана.
Таким чином виробники певних товарів будуть зобов’язані організувати колективно чи індивідуально системи розширеної відповідальності виробника для, як мінімум, приймання та збирання на всій території України від кінцевих споживачів відходів, що утворилися внаслідок використання продукції, а також подальше управління цими відходами. Фінансовий тягар будуть нести виробники, в тому числі імпортери таких товарів.
Акцентуємо вашу увагу: вони будуть зобов’язані приймати та збирати!
Тож обов’язок по роздільному збору відходів та виконанню цільових показників з підготовки для повторного використання та рециклінгу побутових відходів покладено на виробника товарів.
Але створювати систему вони будуть спільно з органами місцевого самоврядування, включно з підприємствами, що вже налагодили роздільне збирання в громадах, та покривати усі видатки за збір.
Тож який виграш?
В разі побудови системи закритого циклу управління відходами, вигоду мають всі.
Окреме домогосподарство отримує чисті вулиці, відсутність сміттєзвалищ під містом, охайний вигляд місць збирання відходів, а замість підняття тарифів на вивезення сміття, зможуть обирати напрямки вкладення грошей громади у потрібні їй проєкти.
Бізнес отримує налагоджену систему сортування збору відходів, досягає показників встановлених державою, показує це як фактор соціальної відповідальності, який є далеко не останнім пунктом при виході на ІРО, або для залучення інвестицій.
Успішний проєкт по сортуванню та переробці ТПВ нашого Замовника показав, що схема працює і приносить додаткові кошти громадам, звільняє сміттєзвалища та має неабияку екологічну користь. Тож вирішувати вам.



02.07.2024
Більш детально в описі
Компанія спрямована на зростання. Фахівці «Машпром Центр» тісно співпрацюють з клієнтами, надаючи повний спектр сервісного обслуговування, від дрібного планового ремонту у клієнта, до капітального ремонту на території власної майстерні. Саме тому, компанія шукала в оренду не просто склад, а приміщення, в якому можна поєднати зони зберігання, сервісу та офіс.
Втім, ринок пропонував будівлі в поганому стані, які потребували додаткових та чималих вкладень в ремонт. Будь-які інвестиції в орендоване приміщення – не краще рішення. Оренда постійно зростає в ціні, а терміни ремонту можуть сягнути 3х місяців.
Коли Склад Сервіс запропонував рішення швидкомонтованих споруд – це було сприйнято з цікавістю. Менеджмент «Машпром Центр» бачив подібні проєкти в Європі, де технологію швидкомонтованих споруд використовують як універсальну для будівництва складських, виробничих та офісних приміщень. Тож упереджень не було, натомість були інші запити, а саме: замовник хотів самостійно підготувати ділянку під приміщення, провести монтаж будівлі та обшивку сендвіч панелями.
Це власне другий нюанс – врахування потреб замовника та гнучкість наших рішень. Зазвичай, послуга встановлення швидкомонтованих споруд – комплексна. Натомість від нас Замовник хотів отримати лише технічний супровід по процесах, консультацію щодо заливки фундаменту, розробку необхідних схем розташування приміщення, деталізацію інструкції з монтажу, а також виготовлення каркаса, тентового даху європейського виробника та доставку до місця монтажу.
Нагадаємо, що встановлення будівлі – лише частина запиту. Друга полягала у поєднання складу та сервісної зони з офісом, а саме: створити двоповерхову платформу, де на першому поверсі мала бути сервісна зона, на другому – офісний простір. Подивіться креслення.
Для вирішення цього, фахівці Склад Сервіс запропонували перевірену роками мезонінну конструкцію. Ми розробили проєкт двоповерхової конструкції на основі палетних стелажів з перекриттям із профнастилу та ОСБ. Підлогу додатково накрили комерційним лінолеумом, для зручності в прибиранні та задля естетичного вигляду. Подивіться як це виглядає зараз. Просто, оптимально, зручно, красиво.
Саме так й має бути, коли співпрацюєш з комплексним оператором. Адаптивність до запитів Замовника, злагоджена співпраця декількох відділів, дотримання вимог – ось, що вирізняє нас поміж інших та дозволяє клієнту отримувати всі послуги в одному місці, заощаджуючи гроші.
Наш відділ автоматизації розробив проєкт та погодив «топологію» всього об’єкту, відділ стелажних систем спроектував та погодив мезонінну «платформу» в офісно-сервісній зоні. Після погодження в цілому, ми взялися до виробництва. Термін виготовлення складського комплексу становив 2 тижні, доставка ще 1 тиждень. Термін виготовлення стелажної мезонінної «платформи» становив 45 календарних днів згідно з заявленим терміном виробництва. Як результат: інвестування у власні оборотні засоби, замість оренди, та отримання індивідуального рішення, повністю оптимізованого під власні потреби. І головне, цифри говорять самі за себе: квартал на впровадження рішення «під ключ» проти тримісячного ремонту в орендованому приміщенні. Який ваш вибір?
Ось так ми допомагаємо нашим замовникам зростати, а заразом зростаємо й самі. До зустрічі на ваших проєктах!
