Наші
проєкти

Склад Сервіс вже реалізував більше 25 000 проєктів з використанням різної продукції. Ми реалізовуємо найрізноманітніші та цікаві задачі, включаючи новаторські рішення зі всього світу.
Знайдіть проєкт, що вас цікавить
Кейс 2 в 1: швидкомонтований склад + мезонінна платформа! Проєкт для компанії "Машпром Центр" Кейс 2 в 1: швидкомонтований склад + мезонінна платформа! Проєкт для компанії "Машпром Центр" Кейс 2 в 1: швидкомонтований склад + мезонінна платформа! Проєкт для компанії "Машпром Центр"
02.07.2024
Більш детально в описі Компанія спрямована на зростання. Фахівці «Машпром Центр» тісно співпрацюють з клієнтами, надаючи повний спектр сервісного обслуговування, від дрібного планового ремонту у клієнта, до капітального ремонту на території власної майстерні. Саме тому, компанія шукала в оренду не просто склад, а приміщення, в якому можна поєднати зони зберігання, сервісу та офіс. Втім, ринок пропонував будівлі в поганому стані, які потребували додаткових та чималих вкладень в ремонт. Будь-які інвестиції в орендоване приміщення – не краще рішення. Оренда постійно зростає в ціні, а терміни ремонту можуть сягнути 3х місяців. Коли Склад Сервіс запропонував рішення швидкомонтованих споруд – це було сприйнято з цікавістю. Менеджмент «Машпром Центр» бачив подібні проєкти в Європі, де технологію швидкомонтованих споруд використовують як універсальну для будівництва складських, виробничих та офісних приміщень. Тож упереджень не було, натомість були інші запити, а саме: замовник хотів самостійно підготувати ділянку під приміщення, провести монтаж будівлі та обшивку сендвіч панелями. Це власне другий нюанс – врахування потреб замовника та гнучкість наших рішень. Зазвичай, послуга встановлення швидкомонтованих споруд – комплексна. Натомість від нас Замовник хотів отримати лише технічний супровід по процесах, консультацію щодо заливки фундаменту, розробку необхідних схем розташування приміщення, деталізацію інструкції з монтажу, а також виготовлення каркаса, тентового даху європейського виробника та доставку до місця монтажу. Нагадаємо, що встановлення будівлі – лише частина запиту. Друга полягала у поєднання складу та сервісної зони з офісом, а саме: створити двоповерхову платформу, де на першому поверсі мала бути сервісна зона, на другому – офісний простір. Подивіться креслення. Для вирішення цього, фахівці Склад Сервіс запропонували перевірену роками мезонінну конструкцію. Ми розробили проєкт двоповерхової конструкції на основі палетних стелажів з перекриттям із профнастилу та ОСБ. Підлогу додатково накрили комерційним лінолеумом, для зручності в прибиранні та задля естетичного вигляду. Подивіться як це виглядає зараз. Просто, оптимально, зручно, красиво. Саме так й має бути, коли співпрацюєш з комплексним оператором. Адаптивність до запитів Замовника, злагоджена співпраця декількох відділів, дотримання вимог – ось, що вирізняє нас поміж інших та дозволяє клієнту отримувати всі послуги в одному місці, заощаджуючи гроші. Наш відділ автоматизації розробив проєкт та погодив «топологію» всього об’єкту, відділ стелажних систем спроектував та погодив мезонінну «платформу» в офісно-сервісній зоні. Після погодження в цілому, ми взялися до виробництва. Термін виготовлення складського комплексу становив 2 тижні, доставка ще 1 тиждень. Термін виготовлення стелажної мезонінної «платформи» становив 45 календарних днів згідно з заявленим терміном виробництва. Як результат: інвестування у власні оборотні засоби, замість оренди, та отримання індивідуального рішення, повністю оптимізованого під власні потреби. І головне, цифри говорять самі за себе: квартал на впровадження рішення «під ключ» проти тримісячного ремонту в орендованому приміщенні. Який ваш вибір? Ось так ми допомагаємо нашим замовникам зростати, а заразом зростаємо й самі. До зустрічі на ваших проєктах!  
Наш супер проєкт для "Нової Пошти"! Поставка понад 250 електровізків EP F4 Наш супер проєкт для "Нової Пошти"! Поставка понад 250 електровізків EP F4 Наш супер проєкт для "Нової Пошти"! Поставка понад 250 електровізків EP F4
17.06.2024
Трохи інформації про замовника: Аби забезпечувати швидку доставку для своїх клієнтів, Нова Пошта постійно оптимізує свої процеси, а саме робить їх легшими. Одне із завдань компанії – зробити процес сортування ефективнішим, аби в умовах постійного збільшення обсягів вантажів компанія могла зберігати високу швидкість доставки. Саме тому Нова пошта намагається автоматизувати усі процеси у компанії, в тому числі – на сортувальних терміналах. Тут не лише встановлюють автоматичні сортувальні лінії та роботів, а й використовують електрообладнання – електровізки та електророкли. Чому ми запропонували саме EP Еquipment F4?  Оскільки візок має одразу два слоти під акумуляторні батареї, він забезпечує подвоєну ефективність використання: тривалість роботи від двох акумів – 11 годин, від одного – 5,5. Звісно на роботу батареї впливає багато факторів. Але у будь-якому випадку, переміщувати важкі палетовані вантажі електричним візком легше. Так, він потребує зарядки, але її можна зробити від звичайної розетки на 220 В, і витратити 2,5 години до повної зарядки. Літій-іонна технологія візка дозволяє використовувати його у приміщеннях, жодних шкідливих чи токсичних речовин вони не виділяють. Візки мають поліуретанові колеса високої зносостійкості, які не залишають слідів і не пошкоджують покриття підлоги.Чи складно ним керувати? Ні, навіть оператор-новачок легко з ним впорається. Доступ до батареї не потребує жодних ускладнених дій. Дивіться як це відбувається. Чому обрано Склад Сервіс? Ми надаємо сервіс «під ключ»: підбір, поставка, збірка, передача замовнику. Кожен з цих етапів потребує залученості всієї нашої команди. Підбір та комунікація з виробником. Ми є єдиним офіційним представником компанії EP Equipment в Україні. Маємо багаторічний досвід співпраці. Наші фахівці беруть участь у спільних програмах підвищення кваліфікації. І головне, унікальна модель електричного літій-іонного візка для палет EP F4 є тільки у нас. Поставка. Складне питання для багатьох компаній зараз. Тим більше коли йдеться про велику партію. Але унікальність F4 від EP в тому, що він має оптимізоване пакування. Подивіться на це. 176 одиниць техніки F4 у 40-футовому транспортному контейнері. Це дозволяє знизити вартість морського вантажу до 40%. Збірка. Візок дійсно «технологічно дружній», складнощів при збірці немає, тим більше, що наші працівники вже мають досвід. Втім, є нюанс. Партія поставки сягнула понад 200 одиниць. А для цього потрібне місце для розміщення та підготовки техніки перед відправленням клієнту. І це ще одна наша перевага – склад у нас є, місце дозволяє проводити всі необхідні роботи: зборку, сервісний огляд, тестування, підготовку документів, надання інструкції з експлуатації українською мовою, про що ми завжди дбаємо завчасно. Результат перед вами. F4 вже в роботі. І ось що каже наш Замовник відповідаючи на питання «Чи задоволені ви використанням техніки?» Цитата начальника термінала КІТ вантажний Валерія Гутарова: "Це обладнання дозволяє нам значно зменшити фізичне навантаження на працівників. Якщо за використання звичайної рокли їм доводиться самостійно піднімати та опускати вантаж, то тут потрібно лише натиснути кнопку, і техніка все зробить сама. Також не потрібно витрачати сили на переміщення, адже візок сам тягне вантаж за собою. І, звичайно, для нас важливо, що ми скорочуємо час на обробку вантажів. Тому зараз отримали першу поставку, а й майбутньому плануємо замінити усі наявні візки на електричні." А ми рухаємося далі з тими, хто рухає світ. Долучайтеся до нашого ком’юніті.
Шатлова палетна система в морозильній камері для максимального об’єму зберігання Шатлова палетна система в морозильній камері для максимального об’єму зберігання Шатлова палетна система в морозильній камері для максимального об’єму зберігання
22.05.2024
Чому їх, адже в морозильних камерах та холодних складах прижилася традиція монтувати стелажні системи Драйв-Ін? Відповідаємо. Глибина каналу при встановленні шатлової системи є необмеженою, а от всі маніпуляції з вантажем проводять в точці завантаження-вивантаження. Тобто жодна одиниця техніки не заїжджає в глиб канал. Занотуйте цифру – 30 палет за півгодини. Саме стільки часу потрібно Замовнику для завантаження-вивантаження палет із застосуванням шатлової системи. Як це відбувається – дивіться у відео. Щодо технологічності шатлової системи Вона доволі проста. Оператор встановлює шатл у канал, в який буде здійснюватися завантаження партії вантажу, а потім розміщує піддони на нього. Поки шатл автоматично переміщує піддон вглиб стелажа, оператор їде за наступним піддоном. Швидкість руху шатла – до 1 м/с. Це гарантує, що він впорається зі своїм завданням раніше, ніж оператор навантажувача привезе наступний піддон. Шатловий візок, куди безпосередньо розміщують піддони, оснащений літій-іонними батареями, ємності яких вистачає для інтенсивної роботи протягом 8-ми годин. Заміна батарей – простий і швидкий процес, що не вимагає спеціальних інструментів та знань. Сама система працює як за принципом FIFO, коли перший завантажений у стелаж піддон вивантажується першим, так і за принципом LIFO, коли останній завантажений піддон вивантажується першим. В даному проєкті Замовнику потрібна була система LIFO, яку в разі потреби легко буде змінити. А ще, шатлова система адаптована під роботу з різними піддонами: фінка (1200 х 1000 мм), євро (1200 х 800 мм), індустріальні піддони (1200 х 1200 мм). Завдяки їй можна значно спростити проведення інвентаризації чи підготувати канал до нового заповнення після часткового відвантаження за допомогою переміщення піддонів із зони завантаження в зону відвантаження. Температурний режим шатла від -25 °С, що задовольняє вимоги морозильної камери. Термін реалізації такого рішення 4 місяці «під ключ». І це з урахуванням того, що роботи проводились в морозильній камері, де простір обмежено. Монтаж системи потрібно було зробити максимально ювелірно, враховуючи висоту стелажів в 10 метрів та необхідність анкерування до підлоги з утеплювачем. І ми це зробили. Замовник отримав просто фантастичний об’єм зберігання: 700 кв.м по підлозі, на яких розташовано 2260 палетомісць зберігання. Це фактично в 3 рази більше при використанні звичайних палетних стелажів. Плюс дотримання вимог до циркуляції повітря задля правильного охолодження продукції в камері. Шатлові палетні системи в камері заморозки – це сучасне та зручне у використанні рішення. А професіонали Склад Сервіс – саме та команда, яка гарантовано ефективно вміє його впроваджувати. Звертайтеся.
Спіральний конвеєр для компанії Сузір’я – швидкий спуск ящиків без зайвих витрат Спіральний конвеєр для компанії Сузір’я – швидкий спуск ящиків без зайвих витрат Спіральний конвеєр для компанії Сузір’я – швидкий спуск ящиків без зайвих витрат
08.04.2024
Сьогодні показуємо рішення, яке зробить ваш бізнес незалежним від енергоносіїв та прискорить спуск товарів з різних поверхів складу. Покажемо це на прикладі компанії Сузір’я, для якої ми вже успішно запроваджували одне рішення – конвеєрну гірку. Другим рішення, що ми імплементували став потоковий спуск замовлень тарно-штучного товару з п’яти поверхів зберігання …завдяки спіральному конвеєру. Такі конвеєри є чудовою альтернативою ліфтам або конвеєрним гіркам. Проєкт загальною тривалістю 2,5 місяці почався з формування вимог. Ними були: максимальна пропускна здатність на спуск, мінімальна залежність від додаткових людей в зоні комплектації, усунення очікувань в процесі роботи, побудова потокового процесу мінімальної складності для того, щоб менше залежати від електроенергії. Завдяки багаторічній роботі та кількості впроваджених проєктів, нам вдалося імплементувати нове рішення в наявну архітектуру складу Замовника таким чином, щоб ящики різного розміру та типу матеріалів могли пересуватись системою без нагромадження в певних зонах чи затримках на лінії. Ми наголошуємо на цьому з разу в раз: важливо не лише обрати рішення, що максимально задовольнить потребу компанії, важливо адекватно його інсталювати з урахуванням архітектури бізнес-процесів та наявного обладнання. Завдяки нашому рішенню бізнес замовника: став незалежним від наявності електроенергії: все працює на старій добрій гравітації; усунув простої та очікування, які можуть становити майже половину робочого часу працівників складу; отримав можливість значної буферизації товару в разі перевантажень та перекосів у роботі різних зон. Навіть коли працівник за певних обставин відсутній на робочому місці, товар все одно надходить в зону комплектації і накопичується там в послідовності надходжень, до моменту повернення людини на робоче місце; забезпечив легкість в експлуатації та економічність в обслуговуванні: жодних складних програмних інтеграцій, які можуть дати збій в разі збоїв в електропостачанні, або складних деталей, які можуть вийти з ладу. І ще, на розгляд Замовнику ми пропонували одразу декілька варіантів для спуску товарів. Вибір завжди є. Компанія свій зробила та отримала візуально просте, але інженерно комплексне оптимізаційне рішення від Склад Сервіс для побудови потокових процесів, що не залежать від енергоносіїв. Звертайтеся, ми залюбки беремося за складні завдання, вміємо їх розв’язувати та ефективно впроваджувати дієві рішення. Лишайте питання тут або в будь-якій зручній формі. Відповідаємо ми швидко.
Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці
12.02.2024
Нескінченність - не межа. Це про нашого Замовника з понад 10-ти річним досвідом роботи зі запчастинами, маслами, автохімією та аксесуарами в Україні й широкою мережею партнерів у світі – компанію AutoNova-D. Торговельна мережа компанії налічує 24 склади у різних регіонах України: 8 700 м.кв. – центрального складу та 8 000 м.кв. регіональних складів. Втім, можемо помилятися, бо розвиток компанії настільки стрімкий, не встигаєш кліпнути оком, а товар вже нікуди складати. Так відбувалося до реалізації нашого проєкту, який видавався з усіх логічних причин нереальним. А відбувалось наступне, буферна та зона консолідації зажили спільним життям, що в довгостроковому періоді вело б до зниження оборотності та росту помилок складу. Потрібно було розвантажити зону консолідації шляхом переміщення палетованого товару в якусь іншу зону. Але як та куди? Замовник намагався вирішити це шляхом переміщення товарів до контейнерів на тимчасове зберігання. Простий бюджетний варіант «на швидку руку». Певний час так працювати можна, але не надто довго. Тож питання лишалося: як не за всі гроші світу додати площу основному орендованому складу, зробити це за 2,5 місяці та зберегти буферну зону для відвантаження товару? Запропоноване нами рішення було надсміливим навіть для нас. А ми за 19 років роботи на ринку логістики чого тільки не оптимізували. Давайте покажемо, які виклики ми додали, та як втілювали рішення. Повірте, проєкт, який на перший погляд здавався дійсно нереальним, зараз є унікальним на ринку України. Тож в чому родзинки? Почнемо зі запиту. Потрібно збільшити площі на 350 м.кв., організувати буферну зону для відвантаження, зробити все на наявній орендованій ділянці за … 2,5 місяці. І ось ми на місці. Дивимось на ділянку біля складу, на наявний склад, знову на ділянку. Ретельно аналізуємо зонування та технічні характеристики будівлі складу – вона виявилась напрочуд високою. Це можна використати. Переходимо до ділянки біля складу. Робимо заміри та пересвідчуємося, що локація представлена старими плитами та має ухил вбік 60 см. Рівняти поверхню не маємо дозволу – склад в оренді. Наше рішення: винести буферну (крос-докінгову) зону, товари з якої тимчасово перебувають в контейнерах, в окреме приміщення модульного типу конструкції. Воно має бути щільно прибудованим до основного складу. В такий спосіб Замовник зможе розширити зону зберігання на основному складі та організувати абсолютно дієздатну зону відправки. Чому модульна конструкція? Вона не потребує дозволів та монтується на будь-яку тверду поверхню. Окрім того, ви завжди можете її демонтувати, перевезти на іншу локацію і там розгорнути. На паперах та в розрахунках все виглядало чудово. Втім… Нам потрібно було враховуючи різність висот, герметично пристикувати нову модульну конструкцію до наявної капітальної будівлі складу, яка має 5 стандартних рамп для вантажівок на висоті 1,2 м над поверхнею землі. Плюс до цього, потрібно додати ще рампи під середньотоннажний транспорт. Тож вирішено було підлогу нової конструкції складу робити на висоті 1,2 м. І не просто на підняти, а зберегти ухил до 80 см та додати нові мінідоки. 70% складу піднято на рівень 1,2 метра, а сама споруда ззовні має перепад з 4,2 метра до 3,5 м. Для того ми: провели інженерний розрахунок довжини кожної точки де буде стояти колона з урахуванням нерівності локації; виготовити колони певних довжин, жодної стандартної, чисте мистецтво, застосували шарнірні з'єднання стальних колон, це дозволило встановити колони чітко в рівень, змоделювали «з нуля» металоконструкцію «підлога – рама», яку піднято на два різних рівні за висотою для зручного вивантаження-завантаження автомобілів різної вантаджопідйомності, виготовили під цей проєкт ручні міні доквелери, що мають незалежне анкерне кріплення до поверхні. Як щодо термінів? Монтажні роботи тривали 3 тижні. Ми розпочали наприкінці липня, а наступного місяця в серпні Замовник вже використовував площі нового складу. Це не заважало нам фіналізувати роботи та здати склад під ключ за 2,5 місяці.Так, ми це зробили. Дійсно унікальний проєкт з абсолютно класичних матеріалів. Просто ми вміємо та любимо: думати, діяти та радіти від добре виконаної роботи, яка приносить користь нашим Замовникам.А які у вас запити?
Склад та виробниче швидкомонтоване приміщення під одним дахом Склад та виробниче швидкомонтоване приміщення під одним дахом Склад та виробниче швидкомонтоване приміщення під одним дахом
18.01.2024
Трошки про Замовника. ТОВ "Їжа для роздумів" - це компанія, яка скромно пише про себе, що займається вирощуванням ягід, горіхів та інших плодових дерев. Але це далеко не все. Наш проєкт з компанією засвідчив, що маємо справу з міцним українським горішком. Компанія розвивається вже 8 років, займає активну соціальну позицію та співпрацює з кафедрою землеробства і агрохімії Полтавського державного аграрного університету, має сертифікат «Органік Стандарт» на волоський горіх та 38 гектарів засаджених площ. Нещодавно компанія зібрала врожай волоських горіхів і постало питання складських приміщень. Але не лише для зберігання, потрібна була переробка сировини і все під одним дахом. А отже приміщення мало задовольняти наступні вимоги: Швидкий монтаж. Компанія потребувала приміщень до початку сезону збору врожаю.Європейська технологія, яка б гарантувала довговічність, надійність та мала необхідні європейські сертифікати якості на матеріали. Розміщення складу максимально близько до засаджень, щоб зробити логістичне плече коротким та заощадити на транспортуванні горіхів з поля до складу. Два температурних приміщення під єдиним дахом: холодне і тепле. Холодне приміщення для розміщення в ньому виробничої лінії та обладнання для переробки горіхів; тепле – для роботи працівників. Таку їжу для роздумів запропонувала нам компанія та ось що зробили ми. Оскільки потрібно було розташувати склад максимально близько до засаджень з мінімальними затратами на роботи з фундаментом рішення було прийнято на користь швидкомонтованих споруд. По-перше тому що Замовник орієнтований на вихід з продукцією на європейський ринок. Для того представники компанії проаналізували досвід Європи, де вперше на власні очі побачили подібні склади. Згодом почали шукати аналоги в Україні. Для того наш ютюб канал став в пригоді. Тут представники компанії ознайомилися з технологією. По-друге тому що швидкомонтовані споруди від «Склад Сервіс» мають необхідні сертифікати європейського зразка, а це перевага при виході на міжнародні ринки: у вас не лише сертифікована продукція і виробнича лінія, але й будівля, в якій все розташовано. Ви отримуєте європейську якість на українській землі. Так рішення було ухвалено в бік швидкомонтованого складу. Але це не просто склад. Це склад – виробниче приміщення. А отже, для того аби розмістити в середні виробничу лінію, підвести комунікації та зробити спеціальні приямки потрібно було провести певні роботи з основою. І хоча швидкомонтовані склади можна ставити на будь-яку тверду поверхню: ґрунт, плити тощо, в цьому проекті довелось трохи попрацювати з бетоном. Цей етап робіт ми робили сумісно з замовником. Ми взяли на себе повний технічний супровід: інженери розробили концепт споруди, провели аналіз основи, розробили рекомендації щодо навантаження, глибин, матеріалів тощо. Відштовхуючись від цього, Замовник самостійно провів заливку бетону на ділянці. Після чого наша монтажна бригада взялася до роботи. Це не типовий проект, він нестандартний, адже має виступ для розміщення виробничої лінії та приямку, куди надходить сировина. Дах, який ви бачите, з утеплювачем. Тут два шари, що фактично рівнозначно сендвіч-панелям на 100 мм. Кут нахилу даху 22 градуси, а отже будь-які опади не затримуватимуться на ньому та не будуть створювати надмірне навантаження на дах та конструкцію загалом. Склад вже працює, його введено в експлуатацію, а технологія швидкомонтованих споруд набирає обертів в Україні. Це не безпідставно: 50 років експлуатації без втрат технологічних та фізичних властивостей, європейська сертифікація, вибір матеріалів, встановлення фактично на будь-яку поверхню, відсутність вимог до введення в експлуатацію і ще багато приємних можливостей, які допомагають розвивати бізнес тут й зараз. Звертайтеся будь-яким зручним для вас способом. Завжди раді втіленню цікавих проектів.
Залишилися питання?
Телефонуйте або зв'яжіться з нами по пошті