Спіральний конвеєр для компанії Сузір’я – швидкий спуск ящиків без зайвих витрат

Задача

Задачі, які стояли перед нами:

  • максимальна пропускна здатність на спуск,
  • мінімальна залежність від додаткових людей в зоні комплектації,
  • усунення очікувань в процесі роботи,
  • побудова потокового процесу мінімальної складності для того, щоб менше залежати від електроенергії.

Опис проєкту

Побудова спірального конвеєра в наявній архітектурі складу Замовника таким чином, щоб ящики різного розміру та типу матеріалів пересуватись системою без нагромадження в певних зонах чи затримках на лінії.

Сьогодні показуємо рішення, яке зробить ваш бізнес незалежним від енергоносіїв та прискорить спуск товарів з різних поверхів складу.

Покажемо це на прикладі компанії Сузір’я, для якої ми вже успішно запроваджували одне рішення – конвеєрну гірку. Другим рішення, що ми імплементували став потоковий спуск замовлень тарно-штучного товару з п’яти поверхів зберігання …завдяки спіральному конвеєру. Такі конвеєри є чудовою альтернативою ліфтам або конвеєрним гіркам.

Проєкт загальною тривалістю 2,5 місяці почався з формування вимог. Ними були:

  • максимальна пропускна здатність на спуск,
  • мінімальна залежність від додаткових людей в зоні комплектації,
  • усунення очікувань в процесі роботи,
  • побудова потокового процесу мінімальної складності для того, щоб менше залежати від електроенергії.

Завдяки багаторічній роботі та кількості впроваджених проєктів, нам вдалося імплементувати нове рішення в наявну архітектуру складу Замовника таким чином, щоб ящики різного розміру та типу матеріалів могли пересуватись системою без нагромадження в певних зонах чи затримках на лінії. Ми наголошуємо на цьому з разу в раз: важливо не лише обрати рішення, що максимально задовольнить потребу компанії, важливо адекватно його інсталювати з урахуванням архітектури бізнес-процесів та наявного обладнання.

Завдяки нашому рішенню бізнес замовника:

  • став незалежним від наявності електроенергії: все працює на старій добрій гравітації;
  • усунув простої та очікування, які можуть становити майже половину робочого часу працівників складу;
  • отримав можливість значної буферизації товару в разі перевантажень та перекосів у роботі різних зон. Навіть коли працівник за певних обставин відсутній на робочому місці, товар все одно надходить в зону комплектації і накопичується там в послідовності надходжень, до моменту повернення людини на робоче місце;
  • забезпечив легкість в експлуатації та економічність в обслуговуванні: жодних складних програмних інтеграцій, які можуть дати збій в разі збоїв в електропостачанні, або складних деталей, які можуть вийти з ладу.

І ще, на розгляд Замовнику ми пропонували одразу декілька варіантів для спуску товарів. Вибір завжди є. Компанія свій зробила та отримала візуально просте, але інженерно комплексне оптимізаційне рішення від Склад Сервіс для побудови потокових процесів, що не залежать від енергоносіїв.

Звертайтеся, ми залюбки беремося за складні завдання, вміємо їх розв’язувати та ефективно впроваджувати дієві рішення.

Лишайте питання тут або в будь-якій зручній формі. Відповідаємо ми швидко.

Відеоогляд проєкту

Продукція

В проєкті ми використовували

Продукция Услуги
Спіральні конвеєри (ліфти) Спіральні конвеєри (ліфти) Спіральні конвеєри (ліфти)
  • Економне використання простору
  • Безперервний рух товару
  • Максимальне навантаження: до 100 кг/м2
підходить для
Ящики
Лотки
Коробки

Опис конструкції Спіральні конвеєри можуть служити як самостійним елементом для підйому або спуску вантажів між поверхами, так і в якості складової частини комплексної системи автоматизації підприємств, складів, логістичних комплексів і транспортних терміналів. Така система буде дуже актуальною дл

Докладніше

Ще проєкти

Наші реалізовані проєкти з конвеєрними і сортувальними системами
Новий успішно реалізований проект для відомої компанії Delta Medical Новий успішно реалізований проект для відомої компанії Delta Medical Новий успішно реалізований проект для відомої компанії Delta Medical
02.07.2021
Так, в рамках виконання завдання по збільшенню пропускної спроможності, нами була розроблена кільцева конвеєрна система для збору замовлень. Фахівці Склад Сервіс забезпечили якісне виконання завдань з виробництва, інтеграції й запуску конвеєрної системи та встановлення гравітаційних стелажів. Також, у зв'язку з обмеженим складським простором була встановлена ​​платформа на колонах, на якій розмістилася зона контролю і упаковки. Транспортний короб поміщається на конвеєр, стартовий сканер пов'язує індивідуальний штрих-код короба із завданням, отриманим від WMS системи. Пройшовши по конвеєру, тара автоматично ідентифікується на заданій секції і виштовхується на неї. Оператор сканує цей короб після чого комірки з товаром, які необхідно відібрати на секції гравітаційного стелажа, підсвічуються системою Pick to Light. Після виконання всіх завдань з відбору товару на даній секції, оператор виштовхує короб на основну лінію конвеєра, по якій слідує далі згідно заданому маршруту. При успішному проходженні вагового контролю транспортний короб направляється в зону упаковки, в іншому випадку замовлення відправляються в зону контролю. Виходячи з завантаженості секцій в зоні контролю і упаковки WMS система автоматично розподіляє на яку секцію направити транспортний коробку. Після упаковки готові замовлення по окремій транспортній лінії направляються в зону експедиції і розподіляються для подальшої відправки одержувачам. Пересуваючись по верхній транспортнії гілці призначеній для порожньої тари, звільнені коробки рухаються на центральну лінію, де проходячи стартовий сканер отримують від WMS системи черговий маршрут для збору замовлень. Детальний принцип роботи та коментарі від замовників дивіться у відео! 
Конвеєрна система для компанії Justin Конвеєрна система для компанії Justin Конвеєрна система для компанії Justin
23.04.2021
Це рішення дуже мобільне та динамічне, оскільки система приводних рольгангів швидко змінює свою конфігурацію, довжину, напрямок, а також забезпечена реверсивним рухом та можливістю стикування один з одним.  Новий товар, одразу після прибуття на склад, поступає на конвеєр. Далі,  рухається в напрямку різних зон, за якими закріплений конкретний працівник складу, та, залежно від маркування на товарному коробі, сортується за направленнями.  У підсумку, клієнт мав змогу налагодити процес сортування, збільшити його швидкість в декілька разів, та прибрати зайві проходи для операторів. 
Мезонін та конвеєрна лінія для Omnicore Мезонін та конвеєрна лінія для Omnicore Мезонін та конвеєрна лінія для Omnicore
02.12.2021
Після ретельно прописаної алгоритмізації повного циклу від приймання товару до відвантаження, було запропоновано забезпечити одночасну обробку потоків за різними напрямками. Частина товарів після надходження прямуватиме на зберігання, інша – одразу передається до зони упаковки на відвантаження (проходить крос-доком). Тобто запропоновано наскрізний процес, в якому потоки товарів розходяться й сходяться без зупинки. Складності проекту додало те, що процеси приймання-відвантаження продукції на складі Замовника в жодному разі не мали бути перервані.Реалізація такого амбітного рішення полягала у наступних кроках. Встановлення мезоніну та одразу декількох конвеєрів: стрічкового, стрічкового зонального, роликового зонального конвеєра та гравітаційного роликового полотна. Завдяки ним ми розділити потоки товарів за різними зонами та повністю прибрати необхідність проходів операторів по складу. Кожний оператор у зоні приймання має ергономічне робоче місце за столом, де він швидко приймає товар та відправляє за відповідним напрямком. Після зони приймання до зони зберігання – на перший та другий поверх – товар потрапляє завдяки стрічковому конвеєрові. Зона зберігання представлена мезоніном. Для безупинної роботи складу, з місця, де передбачалось встановлення мезонінної конструкції, демонтувати старі стелажі й одночасно з цим працювати над монтажем нових. Наразі зона зберігання представлена мезоніном має загальну площу по підлозі 798 м.кв., та площу поличного зберігання 1700 м. кв. На кожному поверсі мезоніну по 4 рівні поличного зберігання, з навантаженням на одну поличку до 400 кг. Надходження товарів до мезоніну поповнює комірки зони зберігання, вибуття товарів відбувається також зональним стрічковим конвеєром на нижній поверх, швидкість лінії становить 0,5м/с. До зони упаковки крос-доком всі товари надходять з двох зон: в пластикових коробах зі зони приймання – завдяки роликовому зональному конвеєру, зі зони зберігання – стрічковим зональним конвеєром. Завдяки конструктивним характеристикам він надає можливість буферізувати товар на шляху до зони упаковки. Швидкість роботи конвеєра – 1400 коробів за годину. Поєднання конвеєру та мезоніну дозволило виключити необхідність роботи вантажно-розвантажувальної техніки й підвищити використання корисного об’єму простору складу. Відтепер лише конвеєрна стрічка й мезонін, жодних навантажувачів. Завдання вирішено – організовано наскрізний процес, розведено за напрямами потоки надходження й вибуття товарів, пришвидшена обробка замовлень, збільшено використання корисного об’єму складу. Замовник отримав бажаний результат, ми поповнили свій портфель цікавезним кейсом. Чисте win-win. Залишаймося ефективними, працюючи разом!
Сузір’я ефективних рішень Сузір’я ефективних рішень Сузір’я ефективних рішень
02.05.2023
Склад, який ви бачите знаходиться у Львові. Його відкриття збіглося з 30-м днем народження компанії. Що в середині та які завдання поставили нам? В середині чотирьох поверховий мезонін. Завдання – організувати відбір та консолідацію замовлень одразу з 4-х ярусів зберігання.  Перше, що ми зробили – аналіз різноманітних рішень. Поміж них обрали найбільш функціональне для бізнесу нашого клієнта, а саме  автоматизований конвеєрний спуск. Для цього впровадили комбіновану смарт систему, яка спрацьовує тільки тоді, коли фіксує товар. Вона представлена чотирма зетобразними стрічковими міжрівневими конвеєрними лініями, привідними та гравітаційними модулями. Завдяки цьому товари з кожного поверху переміщуються в єдиний нижній сектор гравітаційного конвеєра. Тут, сортувальник розподіляє лотки з замовленнями, що надійшли з різних поверхів, в один адресний канал на поличковій гравітації. Після чого пакувальник консолідує вміст лотків з каналу в відвантажувальну тару, яка власне й відправляється на адресу замовника. Тобто, з чотирьохповерхового мезоніну ми зробили спуск, але не простий, а виносний. Так, це приставна конструкція, яку можна за потреби застосувати на інших стелажних системах, й зробити автоматизовані спуски там. На весь проєкт знадобилося лише 2, 5 місяці. Які роботи ми провели? Розробили логіку роботи системи, спозиціонували, змонтували лінію  та закріпили на стелажні рами. Впровадження дозволило ущільнити простір в проходах на самому мезоніні. Фактично, ми максимально ефективно використали технологічний зазор, але зберегли всі стандарти протипожежної безпеки.  Як це позначилося на процесі? Відомо, що збір замовлень це процес роботи декількох робітників, а отже коли є проблеми на одному етапі, це позначається далі. Автоматизація спуску натомість, забезпечує максимальну ефективність процесів упакування та консолідації замовлень. Використання автоматизованих систем та зон консолідації каже “Ні” – зайвим очікуванням, “Так” – прискоренню збірки замовлень та зниженню ймовірності помилок.  Після автоматизації ніхто нікого не очікує. Процес є прозорим та швидким. Укомплектована частина замовлень автоматично йде вниз до зони комплектації. Не менш важливим є простота та надійність системи. Адже вона має бути не просто автоматизована, а й працювати безвідмовно, не виходити з ладу. Ось вони – прості рішення максимальної ефективності. Тож незалежно від наявної у вас системи та кількості поверхів у складському приміщенні, головне мати бажання змінюватися на краще. Максимальна ефективність процесів – досяжна. А ми підкажемо, яке рішення буде 100% вашим!
Відгуки

Відгуки та подяки

Читати все
23.07.2013
Яковлева А.Ю.
Директор функціональної служби
ДП «ФМ Ложістік Дніпро» в особі директора функціональної служби Яковлевої А.Ю. висловлює Вам подяку за роботи з встановлення стелажних систем на території нашого складського комплексу.
Відкрити
12.04.2011
Лі Хі Сіг
Директор ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані"
Компанія ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані" в особі директора Лi Xi Сіг, висловлює свою щиру подяку колективу ТОВ «Склад Сервіс Київ" за поставку якісної та технологічної стелажної системи, яка повністю відповідає вимогам і потребам нашого підприємства.
Відкрити
13.06.2020
Рижов А.М.
Директор філії
Дирекція оброблення та перевезення пошти АТ "Укрпошта" щиро висловлює подяку за професійне проектування та оперативне виконання проекту з розробки та поставки гравітаційного розсувного роликового конвеєра.
Відкрити
02.12.2014
Машталап В.М.
Руководитель департамента по обеспечению производства
Коллектив СЕ Зуевская ТЭС ООО «Востокэнерго» выражает искреннюю благодарность коллективу компании ООО «Склад Сервис Киев» за оперативность и профессионализм в работе при поставке металлической мебели, соответствующей нашим высоким требованиям, а также за качественную и своевременную поставку в г. Зугрэс. Донецкой обл.
Відкрити
22.05.2020
Лобова О.В.
Начальник управління обладнання
ТОВ «РУШ» висловлює щиру подяку ТОВ «Sklad Service» за професіоналізм у виконанні поставлених задач та бездоганно виконану роботу.
Відкрити
15.01.2020
П'єр Кохадон
Директор ТОВ "Сингента"
Директор ТОВ «СИНГЕНТА», від імені всього колективу дякує ТОВ "Склад Сервіс Київ" за плідну співпрацю впродовж п'яти років.
Відкрити
02.03.2020
Метельский П.І.
Генеральний директор
ТОВ "Автомобільний дім Атлант-М" висловлює щиру подяку компанії ТОВ "Імпорт Склад Сервiс" за багаторічну та плідну співпрацю.
Відкрити
28.01.2021
Кознова Ірина
Начальник Управління забезпечення діяльності банку
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК" (надалі - «АТ «ПУМБ») висловлює ширу вдячність ТОВ «Склад Сервіс Київ» за професійне та бездоганне виконання своїх обов'язків. Перш за все, це повага до клієнта, грамотна консультація та розуміння побажань і очікувань клієнта, виходячи із запиту на виготовлення товару.
Відкрити
05.02.2013
Дужак К.П.
Начальник отдела безопасности и административно-хозяйственной деятельности
Уважаемые партнеры, от имени компании "ДХЛ Интернешнл Украина", выражаю Вам нашу благодарность за плодотворное сотрудничество. Ваш профессионализм, качество услуг, работ и лояльность заслуживает большого уважения и строит Вашу надежную репутацию, на которую можно с уверенностью положиться.
Відкрити
28.01.2014
Логвин А.И.
Генеральний директор ООО "Маркасон"
Генеральный директор ООО "Маркасон" Логвин Андрей Иванович от имени всего коллектива благодарит компанию "Склад Сервис" за плодотворное сотрудничество по поставкам складского оборудования, металлической мебели, платформенных тележек и погрузочного оборудования. Наши компании активно сотрудничают с 2012 года, на сегодняшний день реализовано уже более 30 поставок.
Відкрити
11.02.2021
Рогаченко С.Д.
Директор
Щиро дякуємо компанії за вдало завершені угоди та оперативну співпрацю! Ми неймовірно задоволені, що знайшли такого надійного партнера.
Відкрити
Залишилися питання?
Телефонуйте або зв'яжіться з нами по пошті