Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці
Задача
Запит з яким до нас звернувся Замовник: збільшити площу на 350 м.кв., організувати буферну зону для відвантаження, зробити все на наявній орендованій ділянці за 2,5 місяці.
Опис проєкту
Наше рішення: винести буферну (крос-докінгову) зону, товари з якої тимчасово перебувають в контейнерах, в окреме приміщення модульного типу конструкції. Воно має бути щільно прибудованим до основного складу. В такий спосіб Замовник зміг розширити зону зберігання на основному складі та організувати абсолютно дієздатну зону відправки.
Нескінченність - не межа. Це про нашого Замовника з понад 10-ти річним досвідом роботи зі запчастинами, маслами, автохімією та аксесуарами в Україні й широкою мережею партнерів у світі – компанію AutoNova-D.
Торговельна мережа компанії налічує 24 склади у різних регіонах України: 8 700 м.кв. – центрального складу та 8 000 м.кв. регіональних складів. Втім, можемо помилятися, бо розвиток компанії настільки стрімкий, не встигаєш кліпнути оком, а товар вже нікуди складати. Так відбувалося до реалізації нашого проєкту, який видавався з усіх логічних причин нереальним. А відбувалось наступне, буферна та зона консолідації зажили спільним життям, що в довгостроковому періоді вело б до зниження оборотності та росту помилок складу.
Потрібно було розвантажити зону консолідації шляхом переміщення палетованого товару в якусь іншу зону. Але як та куди? Замовник намагався вирішити це шляхом переміщення товарів до контейнерів на тимчасове зберігання. Простий бюджетний варіант «на швидку руку». Певний час так працювати можна, але не надто довго.
Тож питання лишалося: як не за всі гроші світу додати площу основному орендованому складу, зробити це за 2,5 місяці та зберегти буферну зону для відвантаження товару? Запропоноване нами рішення було надсміливим навіть для нас. А ми за 19 років роботи на ринку логістики чого тільки не оптимізували.
Давайте покажемо, які виклики ми додали, та як втілювали рішення. Повірте, проєкт, який на перший погляд здавався дійсно нереальним, зараз є унікальним на ринку України.
Тож в чому родзинки?
Почнемо зі запиту. Потрібно збільшити площі на 350 м.кв., організувати буферну зону для відвантаження, зробити все на наявній орендованій ділянці за … 2,5 місяці.
І ось ми на місці. Дивимось на ділянку біля складу, на наявний склад, знову на ділянку. Ретельно аналізуємо зонування та технічні характеристики будівлі складу – вона виявилась напрочуд високою. Це можна використати. Переходимо до ділянки біля складу. Робимо заміри та пересвідчуємося, що локація представлена старими плитами та має ухил вбік 60 см. Рівняти поверхню не маємо дозволу – склад в оренді.
Наше рішення: винести буферну (крос-докінгову) зону, товари з якої тимчасово перебувають в контейнерах, в окреме приміщення модульного типу конструкції. Воно має бути щільно прибудованим до основного складу. В такий спосіб Замовник зможе розширити зону зберігання на основному складі та організувати абсолютно дієздатну зону відправки.
Чому модульна конструкція? Вона не потребує дозволів та монтується на будь-яку тверду поверхню. Окрім того, ви завжди можете її демонтувати, перевезти на іншу локацію і там розгорнути.
На паперах та в розрахунках все виглядало чудово. Втім…
Нам потрібно було враховуючи різність висот, герметично пристикувати нову модульну конструкцію до наявної капітальної будівлі складу, яка має 5 стандартних рамп для вантажівок на висоті 1,2 м над поверхнею землі. Плюс до цього, потрібно додати ще рампи під середньотоннажний транспорт.
Тож вирішено було підлогу нової конструкції складу робити на висоті 1,2 м. І не просто на підняти, а зберегти ухил до 80 см та додати нові мінідоки. 70% складу піднято на рівень 1,2 метра, а сама споруда ззовні має перепад з 4,2 метра до 3,5 м.
Для того ми:
- провели інженерний розрахунок довжини кожної точки де буде стояти колона з урахуванням нерівності локації;
- виготовити колони певних довжин, жодної стандартної, чисте мистецтво,
- застосували шарнірні з'єднання стальних колон, це дозволило встановити колони чітко в рівень,
- змоделювали «з нуля» металоконструкцію «підлога – рама», яку піднято на два різних рівні за висотою для зручного вивантаження-завантаження автомобілів різної вантаджопідйомності,
- виготовили під цей проєкт ручні міні доквелери, що мають незалежне анкерне кріплення до поверхні.
Як щодо термінів? Монтажні роботи тривали 3 тижні. Ми розпочали наприкінці липня, а наступного місяця в серпні Замовник вже використовував площі нового складу. Це не заважало нам фіналізувати роботи та здати склад під ключ за 2,5 місяці.
Так, ми це зробили. Дійсно унікальний проєкт з абсолютно класичних матеріалів.
Просто ми вміємо та любимо: думати, діяти та радіти від добре виконаної роботи, яка приносить користь нашим Замовникам.
А які у вас запити?
Галерея
В проєкті ми використовували
- Постачання та монтаж - від 2 місяців
- Відсутність колон усередині будівлі
- Можливість швидкої релокації
Опис конструкції Тентові ангари – це різновид швидкомонтованих будівель. Будівництво ангарів відбувається зі алюмінієвих профілів та сталевих балок, з'єднаних між собою та покриті одним або двома шарами ПВХ-тканини. Високі експлуатаційні характеристики досягають завдяки легкості конструк
- Ширина складу до 40 метрів
- Висока енергоефективність
- Не вимагають введення в експлуатацію
- Можна використовувати у фарм сфері
Опис конструкції Склади з сендвіч-панелей – різновид тентових швидкомонтованих будівель, виконаних з модульних алюмінієвих та сталевих конструкцій. Застосування для стін сендвіч-панелей, а для даху подвійного ПВХ листа робить подібні приміщення енергоефективними й теплими. Сендвіч-пане