У той час, як перші важкі місяці глобальної пандемії у 2020 році притупили попит на нові навантажувачі, протягом 2021 року продаж відновився. Загальне зростання виручки у 2021 році перевищує 18%.

Майже за всіма показниками 2021 став роком зростання для постачальників вантажної техніки порівняно з 2020 роком, пов'язаним з пандемією, коли частину року деякі галузі просто не працювали, а інші призупинили інвестиції в обладнання. Минулого року, безумовно, продовжувалися виклики, в основному пов'язані з проблемами поставок комплектуючих, що вплинуло на виробництво навантажувачів, але попит виявився сприятливим, оскільки багато галузей промисловості ожили та потребували навантажувачів, щоб відповідати вимогам клієнтів та виконувати операції.

Поліпшення умов попиту минулого року призвело до зростання продажів компаній, що входять до щорічного списку 20 найкращих постачальників вантажної техніки. Як і щороку, наш список базується на показниках виручки за попередній рік, які ми отримуємо, опитуючи провідних постачальників. Тому цього року він базується на загальносвітових показниках за 2021 рік. Сукупний дохід за 2021 рік перевищив 50,9 млрд доларів, порівняно з приблизно 42,8 млрд доларів у 2020 році, за сталого темпу зростання в 18,8% за рік.

Ця крива зростання узгоджується з іншими галузевими дослідженнями. Наприклад, Асоціація промислових вантажівок (ITA), яка відстежує дані про продажі у Північній Америці серед своїх членів, повідомила раніше, що продаж нових навантажувачів у Північній Америці в класах 1 – 5 досяг 347 677 одиниць у 2021 році, що різко збільшилося з 230 134 одиниць, проданих у цих класах у Північній Америці протягом 2020 року.

Наш ежегодный список 20 лучших поставщиков погрузчиков основан на показателях выручки, полученных в результате анкетирования (подробнее о наших критериях см. вставку в конце этой статьи). Хотя это и не всестороннее исследование рынка погрузчиков, оно указывает на возобновление роста, поскольку конечные пользователи стремятся увеличить свои возможности по погрузочно-разгрузочным операциям.

Сдерживаемый спрос на ранних стадиях пандемии вероятно, ускорил рынок в 2021 году, хотя еще предстоит выяснить, в какой степени нынешние встречные ветры, включая инфляцию и геополитическую нестабильность, повлияют на рынок до конца 2022 года.

Наш щорічний список 20 кращих постачальників навантажувачів базується на показниках виручки, отриманих в результаті анкетування (докладніше про наші критерії див. вставку в кінці цієї статті). Хоча це й не всебічне дослідження ринку навантажувачів, воно вказує на зростання, оскільки кінцеві користувачі прагнуть збільшити свої можливості щодо вантажно-розвантажувальних операцій.

Стримуваний попит на ранніх стадіях пандемії, ймовірно, прискорив ринок у 2021 році, хоча ще доведеться з'ясувати, якою мірою зустрічні вітри, включно з інфляцією та геополітичною нестабільністю, вплинуть на ринок до кінця 2022 року.

Топ-10 постачальників навантажувачів

Toyota Industries Corporation (TICO) залишилася на 1-му місці у нашому списку Топ-20. Виручка компанії, до якої входять бренди Toyota і Raymond, зросла з 12,67 млрд доларів у 2020 фінансовому році до 15,92 млрд доларів у 2021 фінансовому році. У 2021 фінансовому році компанія продала 282 492 одиниці всіх класів навантажувачів.

У новинах компанії минулого року Toyota Material Handling оголосила про звільнення Джефа Руфенера з посади президента і генерального директора TMH, призначивши Білла Фінерті президентом і генеральним директором TMH з початку 2022 року. Раніше цього року TMH представила 22 нові моделі електронавантажувачів, назвавши це найбільшим запуском продукту у своїй історії. Тим часом бренд Raymond відзначив важливу віху у 2022 році, відсвяткувавши 100-річчя свого бізнесу.

На 2-му місці в компанія KION з 7,37 млрд доларів, у порівнянні з доходом у розмірі 6,92 млрд доларів в 2020 році.

На третьому місці компанія Jungheinrich AG з виручкою у 2021 році у розмірі 5,51 млрд доларів порівняно з 4,55 млрд доларів у 2020 році. Компанія заявила, що у 2021 році було продано 162 400 одиниць техніки. Торішнього серпня група представила нову серію річтраків з пантографом на широкому шасі Jungheinrich.

Класи навантажувачів ITA

Асоціація промислових вантажівок (ITA) визначила сім класів навантажувачів, які визначаються типом двигуна, робочим середовищем, положенням оператора та характеристиками обладнання.

Класи навантажувачів:

  • Клас 1: техніка з електричним двигуном на подушечних або пневматичних шинах
  • Клас 2: техніка з електродвигуном для роботи у вузьких проходах на литих шинах
  • Клас 3: електричні ручні візки на литих шинах
  • Клас 4: вилочні навантажувачі з двигуном внутрішнього згоряння на подушечних шинах, придатні для використання всередині приміщень на твердих поверхнях.
  • Клас 5: вилочні навантажувачі з двигуном внутрішнього згоряння на пневматичних шинах, придатні для використання на відкритому просторі на нерівних поверхнях.
  • Клас 6: з електроприводом або двигуном внутрішнього згоряння, з можливістю буксирування (не підйому) щонайменше 1000 фунтів.
  • Клас 7: техніка, що працює майже виключно на дизельних двигунах на пневматичних шинах, підходить для перетятої місцевості та використовується на відкритому просторі.

Оскільки в основному класи з першого по п'ятий використовуються при вантажно-розвантажувальних роботах всередині приміщень, Modern вказала лише ті класи, що вказані в таблиці постачальників.

Mitsubishi Logisnext залишилася на четвертому місці з виручкою в 2021 році в розмірі 4,04 млрд. доларів у порівнянні з 3,78 млрд. доларів роком раніше. Компанія повідомила нам, що торік було продано 103 тисячі одиниць техніки.

Минулого року Mitsubishi Logisnext Americas Group і Kalmar уклали угоду про постачання для Північної та Південної Америки, згідно з якою Kalmar вироблятиме і поставлятиме лінійку вилкових навантажувачів з пневматичними шинами класу 5 під брендом Mitsubishi forklift truck для групи. В рамках інших кроків альянсу Americas Group минулого року уклала партнерство з Phantom Auto, провідним постачальником програмного забезпечення для віддаленого керування, щоб забезпечити дистанційне управління деякими моделями безпілотних буксирів та вилкових навантажувачів. Минулого року група також об'єдналася з Powerfleet у розробці опції телематики для клієнтів у Північній Америці.

Crown Equipment міцно тримується п'ятого місця з виручкою у 2021 фінансовому році у розмірі 4,01 млрд доларів порівняно з 3,62 млрд доларів роком раніше.

№6 Hyster-Yale повідомила про виручку у розмірі 3,07 млрд доларів у 2021 році, порівняно з 2,81 млрд доларів у 2020 році. У 2021 році компанія продала близько 94 900 одиниць у порівнянні з 85 500 одиниць у 2020 році.

У першому кварталі 2021 року дочірня компанія Nuvera fuel cell додатково продала більшу частину своєї частки в OneH2 із прибутком у розмірі 4,6 мільйона доларів. В цілому Hyster-Yale заявила, що її мета незмінна: "змінити спосіб транспортування матеріалів з порту до дому, ставши провідним глобальним розробником, виробником і постачальником повного спектра рішень для навантажувачів, пропонуючи найнижчу вартість володіння і найкращу загальну вартість".

Топ-20 постачальників навантажувачів (на основі виручки за 2021 год)

Ранг 2021 рік

Компанія

Ранг 2020 рік

Виручка за 2020 рік (млн)

Виручка за 2021  рік (млн)

% Изменение 2020-2021

Північноамериканські бренди

Штаб-квартира

1

Toyota Industries Corporation

1

$12,671

$15,923

25.70%

Toyota, Raymond

Kariya, Aichi, Japan

2

KION Group AG

2

$6,924

$7,376

6.50%

Linde, STILL, Baoli

Frankfurt, Germany

3

Jungheinrich AG

3

$4,550

$5,513

21.20%

Sold in NA by Mitsubishi Logisnext America

Hamburg, Germany

4

Mitsubishi Logisnext Co., Ltd.

4

$3,786

$4,044

6.80%

UniCarriers, Mitsubishi,  CAT,
    Barrett, Jungheinrich (NA only)

Kyoto, Japan

5

Crown Equipment Corp.

5

$3,620

$4,010

10.80%

Crown

New Bremen, Ohio

6

Hyster-Yale Materials Handling, Inc.

6

$2,812

$3,075

9.40%

Hyster, Yale, Nuvera, Bolzoni

Cleveland, Ohio

7

Anhui Forklift Truck Group Co., Ltd.

7

$1,930

$2,409

24.80%

Heli, CHL

Hefei, Anhui, China

8

Hangcha Group Co., Ltd.

8

$1,268

$2,273

79.30%

HC, Hangcha

Hangzhou, China

9

Doosan Industrial Vehicle

10

$904

$1,351

49.40%

Doosan

Seoul, South Korea

10

Manitou

9

$1,252

$1,252*

0%

Manitou

Ancenis Cedex, France

11

CLARK Material Handling Co.

11

$705

$812

15.20%

Clark

Seoul, South Korea

12

EP Equipment, Ltd.

16

$359

$652

81.60%

Big Joe

Hangzhou, China

13

Komatsu Ltd.

12

$605

$605*

0%

Komatsu

Tokyo, Japan

14

Hyundai Material Handling

13

$406

$441

8.60%

Hyundai

Seoul, South Korea

15

Combilift Ltd.

15

$366

$388

6.00%

Combilift

Monaghan, Ireland

16

Lonking Forklift Co., Ltd.

14

$343

$343*

0%

Lonking

Shanghai, China

17

Noblelift Intelligent Equipment

17

$150

$240

60.00%

Noblelift

Changxing, China

18

Liuzhou LiuGong Forklift Co., Ltd

18

$94

$94*

0%

LiuGong

Liuzhou City, China

19

Godrej & Boyce

20

$60.6

$86.8

43.20%

Недоступно в Северной Америке

Mumbai, India

20

Hubtex Maschinenbau GmbH & Co. KG

19

$72

$72*

0%

Hubtex

Fulda, Germany

 

Всего

$42,877.60

$50,959.80

18.80%

Дані наведено виходячи з курсів валют станом на 31.12/21.
* Джерело: Modern Materials Handling

                   
ITA класи виробників навантажувачів

Ранг 2021 року

Компанія

Клас 1

Клас 2

Клас 3

Клас 4

Клас 5

1

Toyota Industries Corporation

x

x

x

x

X

2

KION Group AG

x

x

x

x

X

3

Jungheinrich AG

x

x

x

 

 

4

Mitsubishi Logisnext   Co., Ltd.

x

x

x

x

x

5

Crown Equipment Corp.

x

x

x

x

x

6

Hyster-Yale Materials Handling,  Inc.

x

x

x

x

x

7

Anhui Forklift Truck Group Co.,  Ltd.

x

x

x

x

x

8

Hangcha Group Co., Ltd.

x

x

x

x

x

9

Doosan Industrial Vehicle

x

x

x

x

x

10

Manitou

x

x

x

x

11

CLARK Material Handling Co.

x

x

x

x

x

12

EP Equipment, Ltd.

x

x

x

x

13

Komatsu Ltd.

x

 

 

x

x

14

Hyundai Material Handling

x

x

x

x

15

Combilift Ltd.

x

x

x

x

x

16

Lonking Forklift Co., Ltd.

x

x

17

Noblelift Intelligent Equipment

x

x

x

 

 

18

Liuzhou LiuGong Forklift Co., Ltd

x

x

x

19

Godrej & Boyce

x

x

x

x

x

20

Hubtex Maschinenbau GmbH & Co.  KG

x

x

 

 

 

На сьомому місці виручка Anhui Forklift Truck Group, яка збільшилася з $1,93 млрд у 2020 році до $2,4 млрд у 2021 році, що становить майже 25% приросту. Компанія, штаб-квартира якої знаходиться в Атланті, в 2021 продала 274 815 одиниць по всьому світу.

На восьмому місці знаходиться Hangcha Group, яка різко збільшила виручку в 2021 році в розмірі 2,27 млрд доларів з 1,26 млрд доларів 2020 року.

Doosan займає 9-е місце з виручкою у 2021 році у розмірі 1,35 млрд доларів, порівняно з 904 мільйонами доларів у 2020 році. Цього впевненого приросту було достатньо, щоб підняти їх на одне місце, порівняно з минулим роком.

Замикає Топ-10 компанія Manitou, чий прибуток від продажів навантажувачів за 2020 рік не був доступний на момент публікації. Як і у випадку з іншими постачальниками, які не відповіли вчасно або в річному звіті яких чітко не зазначено виручку від продажів навантажувачів за 2021 рік, ми зазначили їх на основі наявних даних за попередній рік. Для Manitou це становило 1,2 млрд доларів у 2020 році.

Класифікації навантажувачів ITA

MMH2208_Inline3_LTS.jpg (66 KB)

Вражаючі досягнення

Друга половина списку Топ-20 містить доволі цікавих представників.

Clark Material Handling повідомила про виручку у 2021 році у розмірі 812 млн доларів порівняно з виручкою у 2020 році у розмірі 705 млн доларів, що є прирістом на 15,2%. Згідно з останніми новинами компанії, в 2021 році компанія Clark випустила свій глобальний триколісний електричний навантажувач серії S, а раніше цього року представила свій триколісний навантажувач TWLi truck, що працює на літії.

Цього року на 12 місце піднялася компанія EP Equipment, яка пропонує вилкові навантажувачі марки Big Joe. Компанія швидко зростала: з 359 млн. доларів продажів у 2020 році до 652 млн. доларів у 2021 році, що означає зростання виручки майже на 82%. Компанія повідомляє, що у 2021 році було продано 245 000 промислових навантажувачів з електроприводом.

У коментарі для Modern Ден Росскам, президент Big Lift LLC (бізнес-підрозділи EP), зазначив, що лінійка продуктів Big Joe розширилася за рахунок автономних пристроїв з літієвим живленням, завдяки увазі до підбору матеріалів.

"Я дійсно пишаюся нашою командою, яка багато в чому передбачила і пом'якшила багато питань у ланцюжку поставок, що й дозволило нам прискорити зростання в дуже складних макроекономічних умовах", – заявив Росскамм.

На 13 місці цього року знаходиться Komatsu, інформація щодо якої на момент публікації була недоступна, тому ми відштовхувалися від цифри в 705 млн доларів, наданої нам минулого року.

Hyundai Material Handling, дочірня компанія Hyundai Genuine Co., продемонструвала сильне зростання цього року, посівши 14 місце. Виручка компанії в 2021 році становила 441 млн доларів, порівняно з 406 млн доларів минулого року.

На 15-му місці знаходиться Combilift, виручка якої у 2021 році склала 388 млн. доларів у порівнянні з 366 млн. доларів у 2020 році. Компанія, штаб-квартира якої знаходиться в Ґрінсборо, штат Північна Кароліна, у 2021 році продала 6 919 одиниць порівняно з 6477 одиницями у 2020 році.

У 2021 році Combilift запустила свій Aisle Master OP, призначений для індустрії електронної комерції, й додала, що в 2021 році на нього був винятковий попит у всіх секторах. Компанія продовжує свою політику інвестування 7% обороту у дослідження та розробки.

Компанія Longking Forklift Co. не відповіла на запит анкети та утримує 16 місце з доходом 343 млн доларів, що відповідає показнику минулого року.

Компанія Noblelift, яка вперше увійшла до нашої Топ-20 минулого року, пережила зростання і зберегла своє 17-е місце. Компанія повідомила про виручку у 2021 році у розмірі 240 млн доларів, що на 60% більше, ніж 150 мільйонів доларів у 2020 році. У 2021 році Noblelift продала 123 000 одиниць техніки з електроприводом усіх класів.

На 18-му місці знаходиться Luigong з виручкою 94 млн доларів. Її продуктова лінійка включає електричні вилкові навантажувачі, навантажувачі з двигуном внутрішнього згоряння, тягачі-буксирувальники та транспортні засоби з автоматичним керуванням.

На 19-е місце піднялася компанія Godrej & Boyce, яка повідомила про виручку у 2021 році у розмірі 86,8 млн. доларів у порівнянні з 60,6 млн. доларів у 2020 році. Підрозділ багатогалузевої компанії Godrej вважається найбільшим постачальником навантажувачів Індії. Компанія заявляє, що у 2021 році вона продала 4160 промислових навантажувачів з електроприводом.

Hubtex, чий прибуток залишається незмінним і становить 72 млн доларів, замикає Топ-20.

Аналітики, які відстежують ринок навантажувачів, відзначили, що 2021 рік став роком сильного зростання продажів навантажувачів. Крім того, є підстави для довгострокового оптимізму, оскільки великі постачальники навантажувачів пропонують автономні моделі та альтернативні варіанти, які відповідатимуть довгостроковим інтересам користувачів у галузі автоматизації та екологічності.

Наприклад, Interact Analysis прогнозує, що сукупний річний темп зростання ринку навантажувачів (CAGR) становитиме 6,1% у всьому світі з 2021 по 2030 рік.

Макроекономічні умови, такі як інфляція, війна, пандемії, важко передбачити, але можна посперечатися, що матеріали все одно потрібно буде переміщати, і що нові та додаткові одиниці автонавантажувачів, більш оцифровані та автоматизовані, ніж ті, що використовують нині, стануть важливішими. частиною вирішення цих питань.

Як ранжують постачальників

Щоб мати право на участь у щорічному рейтингу 20 найкращих постачальників навантажувачів Modern, компанії повинні виробляти та продавати навантажувачі принаймні в одному із семи класів ITA.

Рейтинги ґрунтуються на загальносвітовому доході від промислових навантажувачів за останній фінансовий рік кожної компанії. Дані про доходи, подані в іноземній валюті, розраховані з урахуванням обмінного курсу на 31 грудня 2021 року. Відсоткові зміни для певних постачальників можуть відрізнятися від цифр у річних звітах або інших джерелах через проблеми з конвертацією валют та термінів.

Про автора

Роберто Мішель, старший редактор журналу Modern. Висвітлює тенденції в галузі управління виробництвом та ланцюжками поставок з 1996 року, головним чином як колишній штатний редактор і співробітник Manufacturing Business Technology. Він є автором журналу Modern із 2004 року. Працював над численними щоденними шоу, у тому числі на ProMat, Північноамериканській виставці логістики обробки матеріалів та Національному тижні виробництва. Ви можете зв'язатися з ним за адресою: rmichel@peerlessmedia.com