Складська техніка в лізинг
Які завдання вирішує
- Оптимізує грошові потоки та відрахування
- Техніка працює у вас з моменту укладення угоди
- Платежі за реєстрацію та страхування включені в лізинговий платіж
Які переваги цієї послуги
- Клієнт одразу сплачує лише перший внесок та комісію за видачу
- Відсутність додаткових платежів протягом періоду лізингу та додаткових застав
- Відсотки та комісія у складі лізингового платежу не є об'єктом оподаткування
У вас значний вантажо- або товарообіг, бізнес потребує розвитку та пришвидшення операцій? Тоді без додаткових одиниць техніки не обійтися. Для цього авжеж доведеться вилучати з обігу значні фінансові кошти, зменшувати грошовий капітал компанії. Але вихід є.
Ви можете скористатися послугою придбання складської нової та вживаної техніки (навантажувачів) в лізинг.
Предметом лізингу є нові та вживані навантажувачі. Щодо вживаної техніки, виходимо з того, що вік техніки разом зі строком лізингу не має перевищувати 10 років.
Лізингоодержувач має бути юридичною або фізичною особою-підприємцем, зареєстрованим на підконтрольній території України. Клієнт матиме всі права на техніку, окрім права розпоряджатися.
Які фінансові умови?
Відсоткова ставка – 5%, 7%, 9% річних, залежно від видів діяльності. Наприклад, для сільгоспвиробників – 5%, для переробників – 7%. Валюта фінансування – гривня. Вартість техніки фіксується в гривні на момент її придбання в Sklad Service. Термін фінансування від 12 до 60 місяців. Авансовий внесок – 30%, комісія за видачу – до 1,5% від суми фінансування. Страхування та реєстрація техніки включено в лізинговий платіж та сплачуються рівними частинами протягом всього періоду лізингу.
Які документи потрібні?
Баланс (форма № 1) та Звіт про фінансові результати (форма №2). Важливо: річна фінансова звітність має бути за останні 2 роки + останній квартал поточного року. Документи можна подавати в електронному вигляді.
Тривалість ухвалення рішення?
Попередній розгляд можливості надання лізингу: від 24 годин.
Погодження лізингової програми становить до 2-х тижнів.
Замовник обирає відповідну техніку, узгоджує комплектацію та уточнює вартість з нашим менеджером.
Замовник для попереднього рішення про можливість надання послуги лізингу надає мінімальний комплект документів (ф1 та ф2), банк по скоринговій програмі підтверджує можливість надання послуги, надалі клієнт укладає договір лізингу та сплачує аванс.
Ви отримуєте техніку, яка в той же день може розпочати працювати на ваш бізнес.