Переїзд складу (релокація)

Проведення робіт з демонтажу-монтажу стелажних систем, експертизи їх стану, аудиту нового приміщення, транспортування та супутніх робіт.
70%
попереджує ризик ушкодження стелажів через недбалість демонтажу-монтажу
85%
ефективність виконання робіт нашими атестованими фахівцями
95%
виявляє проблемні елементи конструкції, що підлягають заміні
75%
економить час Замовника, бо не відволікає від операційних процесів персонал
Переїзд складу (релокація)
Наші клієнти
Нова Пошта
Samsung
Pernod Ricard
Nike
McDonald's
Coca-Cola
TNT
Хортиця
Omega
HP
DHL
Arterium
Skoda

Які завдання вирішує

  • Техогляд стелажів, аудит приміщення
  • Дбайливий демонтаж стелажних систем
  • Транспортування на нову локацію
  • Монтаж та фіксація елементів конструкцій із дотриманням правил експлуатації

Які переваги цієї послуги

  • Надання послуги по заздалегідь погодженому плану
  • Проведення робіт атестованими спеціалістами з багаторічним досвідом та експертизою
  • Можливість замовити додатковий підбір, ремонт або заміну елементів конструкції

Опис

Переїзд складу – це максимально кастомізована послуга, яка має безліч варіантів виконання. Роботи можуть бути надані в розрізі комплексного проєкту “під ключ”, так і в розрізі окремих етапів.

Зазвичай переїзд складу потребує здійснення наступних робіт:

  • демонтаж наявних стелажних систем;
  • пакування;
  • завантаження у транспортні засоби;
  • транспортування до нового місця (локації);
  • вивантаження;
  • монтажні роботи  з урахуванням вимог нового приміщення, асортименту, систем управлінського обліку, WMS систем тощо;
  • прибирання після монтажу будівельного сміття та пилу;
  • заміна та/або доповнення новими стелажами (в разі потреби).

Всі ці кроки попередньо узгоджуються зі Замовником та закріплюються в документації із зазначення таймінгу виконання робіт. В документації покроково вказано наші дії та Замовника, окреслено відповідальних осіб, кількість обладнання та механізмів, транспортні засоби. Додатково ми проводимо інспекцію нового приміщення, особливу увагу приділяємо стану підлоги та дотриманню пожежних нормативів.

Як реалізується якість і контроль

Узгоджена документація
Деталізована, узгоджена та затверджена документація й таймінг виконання робіт та операцій.
Атестований персонал
Досвічена команда формує перелік робіт та зазначає час на їх виконання з огляду на наявні ресурси та запити Замовника. Розробляє технічну документацію. Проводить необхідні роботи.
Керівник групи
Затверджує висновок, в якому зазначені дані щодо повноти виконання робіт. Замовник приймає роботу та оформлюємо акт виконаних робіт.

Переїзд складу має наступні етапи:

Формування запиту
Формування запиту Формування запиту Формування запиту

Ви формуєте запит – ми оперативно готуємо пропозицію. В запиті доцільно окреслити коло робіт, зазначити наявні ресурси, задати терміни проведення робіт.

Аналіз варіантів
Аналіз варіантів Аналіз варіантів Аналіз варіантів

Наші спеціалісти проводять технічний огляд, інспектують стан стелажних систем за ключовими показниками їх використання в певних умовах експлуатації, проводять аудит нового приміщення складу. Проводять демонтажні-монтажні роботи, транспортування, завантаження-вивантаження.

Здача проєкту
Здача проєкту Здача проєкту Здача проєкту

Ми маємо гнучкі умови, вміємо працювати у щільному графіку та швидко реагувати на запити клієнтів. Проєкт релокації завершуємо виконанням всіх робіт й підписанням документації. Маємо багаторічну експертизу, власну ресурсну базу та спрямовані на подальшу співпрацю.

Відгуки

Відгуки та подяки

Читати все
23.07.2013
Яковлева А.Ю.
Директор функціональної служби
ДП «ФМ Ложістік Дніпро» в особі директора функціональної служби Яковлевої А.Ю. висловлює Вам подяку за роботи з встановлення стелажних систем на території нашого складського комплексу.
Відкрити
12.04.2011
Лі Хі Сіг
Директор ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані"
Компанія ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані" в особі директора Лi Xi Сіг, висловлює свою щиру подяку колективу ТОВ «Склад Сервіс Київ" за поставку якісної та технологічної стелажної системи, яка повністю відповідає вимогам і потребам нашого підприємства.
Відкрити
13.06.2020
Рижов А.М.
Директор філії
Дирекція оброблення та перевезення пошти АТ "Укрпошта" щиро висловлює подяку за професійне проектування та оперативне виконання проекту з розробки та поставки гравітаційного розсувного роликового конвеєра.
Відкрити
02.12.2014
Машталап В.М.
Руководитель департамента по обеспечению производства
Коллектив СЕ Зуевская ТЭС ООО «Востокэнерго» выражает искреннюю благодарность коллективу компании ООО «Склад Сервис Киев» за оперативность и профессионализм в работе при поставке металлической мебели, соответствующей нашим высоким требованиям, а также за качественную и своевременную поставку в г. Зугрэс. Донецкой обл.
Відкрити
22.05.2020
Лобова О.В.
Начальник управління обладнання
ТОВ «РУШ» висловлює щиру подяку ТОВ «Sklad Service» за професіоналізм у виконанні поставлених задач та бездоганно виконану роботу.
Відкрити
15.01.2020
П'єр Кохадон
Директор ТОВ "Сингента"
Директор ТОВ «СИНГЕНТА», від імені всього колективу дякує ТОВ "Склад Сервіс Київ" за плідну співпрацю впродовж п'яти років.
Відкрити
02.03.2020
Метельский П.І.
Генеральний директор
ТОВ "Автомобільний дім Атлант-М" висловлює щиру подяку компанії ТОВ "Імпорт Склад Сервiс" за багаторічну та плідну співпрацю.
Відкрити
28.01.2021
Кознова Ірина
Начальник Управління забезпечення діяльності банку
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК" (надалі - «АТ «ПУМБ») висловлює ширу вдячність ТОВ «Склад Сервіс Київ» за професійне та бездоганне виконання своїх обов'язків. Перш за все, це повага до клієнта, грамотна консультація та розуміння побажань і очікувань клієнта, виходячи із запиту на виготовлення товару.
Відкрити
05.02.2013
Дужак К.П.
Начальник отдела безопасности и административно-хозяйственной деятельности
Уважаемые партнеры, от имени компании "ДХЛ Интернешнл Украина", выражаю Вам нашу благодарность за плодотворное сотрудничество. Ваш профессионализм, качество услуг, работ и лояльность заслуживает большого уважения и строит Вашу надежную репутацию, на которую можно с уверенностью положиться.
Відкрити
28.01.2014
Логвин А.И.
Генеральний директор ООО "Маркасон"
Генеральный директор ООО "Маркасон" Логвин Андрей Иванович от имени всего коллектива благодарит компанию "Склад Сервис" за плодотворное сотрудничество по поставкам складского оборудования, металлической мебели, платформенных тележек и погрузочного оборудования. Наши компании активно сотрудничают с 2012 года, на сегодняшний день реализовано уже более 30 поставок.
Відкрити
11.02.2021
Рогаченко С.Д.
Директор
Щиро дякуємо компанії за вдало завершені угоди та оперативну співпрацю! Ми неймовірно задоволені, що знайшли такого надійного партнера.
Відкрити
Залишилися питання?
Телефонуйте або зв'яжіться з нами по пошті