Введено в експлуатацію новий логістичний центр
Задача
Опис проєкту
Проїзди для вантажної техніки розраховані з запасом і становлять 3000 мм, що дозволяє зручно працювати між стелажами висотним штабелерам (річтраки).
З-за збільшеного робочого коридору (до 3000 мм) в деяких місцях колони не вдалося "сховати" в стелажний ряд. Але в даному випадку колони надійно захищені елементами безпеки, які застосовуються і для стелажів.
Типовий приклад інтеграції колони всередину стелажа.
На кожну траверсу стелажа нанесена інформаційна наклейка, що попереджає про максимально допустиме навантаження на ярус зберігання.
Арочний проїзд для більш оперативного переміщення вантажної техніки між рядами палетних стелажів.
Галерея
В проєкті ми використовували
- Використання корисного об'єму складу: 40-45%
- Доступ до кожного піддона в будь-який момент
- Низька вартість порівняно з іншими системами
- Універсальність і ліквідність конструкції
Особливості конструкції фронтальних стелажів Фронтальні палетні стелажі є найбільш популярною та поширеною моделлю зберігання запасів. Таке широке застосування вони отримали за рахунок високого рівня універсальності, адаптивності, простоти збирання, швидкості монтажу та бюджетності. Фронтальні с