В'їзні стелажі на виробництві соків
Задача
Опис проєкту
В'їзні стелажі підійдуть для зберігання однотипної продукції, т. к. щоб забрати піддон з глибини, необхідно розвантажити канал.
Як обробляються вантажі на цих стелажах? Для завантаження/розвантаження в канал заїжджає узкопроходная техніка (навантажувач, річтраки), звідси і назва – в'їзні стелажі (drive-in).
Погляд всередину каналу. Піддони ставляться на спеціальні опори – направляючі профілі. Максимальна маса піддона – 900 кг.
На торцях напрямні обладнані клинообразными заглушками, які полегшують завантаження і захищають профіль від ударів.
На складі, де зберігається готова продукція, встановлені наскрізні (проїзні) стелажі. Перевага такої системи – зручність складування товарів з обмеженим терміном реалізації. Розвантаження за принципом FIFO(перший завантажений піддон першим і вивантажується), з одного боку стелаж завантажується, з іншого розвантажується.
Через кожні 5 рядів в конструкції передбачені фальш-канали, у яких стійки сусідніх рядів з'єднані діагональними зв'язками. Ця міра для додання жорсткості і міцності всієї конструкції.
Галерея
В проєкті ми використовували
- Використання корисного об'єму складу: 70-80%
- Оптимальне рішення для морозильних камер
- Максимальна вага піддона: 2000 кг
- Глибина каналу: до 18 м
Опис конструкції В'їзні стелажі (глибинні або набивні) утворюють канали, в яких піддони дуже щільно один до одного розміщуються на спеціальних напрямних по всій глибині стелажа. Піддони встановлюються довгою стороною перпендикулярно до осі завантаження, що обумовлено деякими вимогами до типу технік