Палетні стелажі для легких вантажів
Задача
Опис проєкту
Висота рам стелажів – 10 800 мм, стелажі мають 6 ярусів зберігання (6-й поки не задіяний). Згадана спочатку оптимізація заснована на використанні секції довгою 3 600 мм, на якій поміщається 4 європіддона. Таким чином, знизивши кількість рам для тієї ж довжини ряду (рама - найдорожчий елемент), ми істотно знизили вартість стелажів.
Півтора року експлуатації не вплинули на зовнішній вигляд стелажів, все блищить як нове, це заслуга якісної порошкового фарбування на автоматизованому бельгійському виробництві.
На фото зображена фішка компанії "STOW" - кріплення п'яти одним анкером по центру стійки. Це дозволяє стійці в момент удару по ній прокручуватися навколо осі анкера без деформації. Таким чином, розвантаживши стелаж від вантажу, можна повернути стійці правильну позицію і при необхідності переанкерить. При кріпленні ж двома анкерами, при ударі відбувається зріз стійки з п'яти чи неповоротна деформація, що неминуче тягне за собою додаткові витрати на ремонт, не кажучи вже про ризик краху стелажів ...
Для вільного переміщення складської техніки і персоналу між рядами стелажів передбачені арочні проїзди. Висота до низу траверси - 6 325 мм, ширина коридору - трохи менше 3 600 мм (частина "з'їдають" балки захисту рам).
І пару фотографій заради мистецтва ... Куди ж без прекрасного? :)
Галерея
В проєкті ми використовували
- Використання корисного об'єму складу: 40-45%
- Доступ до кожного піддона в будь-який момент
- Низька вартість порівняно з іншими системами
- Універсальність і ліквідність конструкції
Особливості конструкції фронтальних стелажів Фронтальні палетні стелажі є найбільш популярною та поширеною моделлю зберігання запасів. Таке широке застосування вони отримали за рахунок високого рівня універсальності, адаптивності, простоти збирання, швидкості монтажу та бюджетності. Фронтальні с