Кейс 2 в 1: швидкомонтований склад + мезонінна платформа! Проєкт для компанії "Машпром Центр"



Задача
Компанія спрямована на зростання. Фахівці «Машпром Центр» тісно співпрацюють з клієнтами, надаючи повний спектр сервісного обслуговування, від дрібного планового ремонту у клієнта, до капітального ремонту на території власної майстерні. Саме тому, компанія шукала будівлю не просто склад, а приміщення, в якому можна поєднати зони зберігання, сервісу та офіс.
Опис проєкту
Що отримав Замовник:
- Швидкомонтовану споруду встановлену по європейським технологіям, що гарантує довговічність та надійність
- Вбудовану мезонінну платформу, яка розділяє приміщення на три зони: склад, сервісну зону та офісне приміщення
- Індивідуальне рішення, повністю оптимізоване під власні потреби
- Заощадливе інвестування у власні оборотні засоби, замість капітального будівництва чи оренди приміщенн
Більш детально в описі
Компанія спрямована на зростання. Фахівці «Машпром Центр» тісно співпрацюють з клієнтами, надаючи повний спектр сервісного обслуговування, від дрібного планового ремонту у клієнта, до капітального ремонту на території власної майстерні. Саме тому, компанія шукала в оренду не просто склад, а приміщення, в якому можна поєднати зони зберігання, сервісу та офіс.
Втім, ринок пропонував будівлі в поганому стані, які потребували додаткових та чималих вкладень в ремонт. Будь-які інвестиції в орендоване приміщення – не краще рішення. Оренда постійно зростає в ціні, а терміни ремонту можуть сягнути 3х місяців.
Коли Склад Сервіс запропонував рішення швидкомонтованих споруд – це було сприйнято з цікавістю. Менеджмент «Машпром Центр» бачив подібні проєкти в Європі, де технологію швидкомонтованих споруд використовують як універсальну для будівництва складських, виробничих та офісних приміщень. Тож упереджень не було, натомість були інші запити, а саме: замовник хотів самостійно підготувати ділянку під приміщення, провести монтаж будівлі та обшивку сендвіч панелями.
Це власне другий нюанс – врахування потреб замовника та гнучкість наших рішень. Зазвичай, послуга встановлення швидкомонтованих споруд – комплексна. Натомість від нас Замовник хотів отримати лише технічний супровід по процесах, консультацію щодо заливки фундаменту, розробку необхідних схем розташування приміщення, деталізацію інструкції з монтажу, а також виготовлення каркаса, тентового даху європейського виробника та доставку до місця монтажу.
Нагадаємо, що встановлення будівлі – лише частина запиту. Друга полягала у поєднання складу та сервісної зони з офісом, а саме: створити двоповерхову платформу, де на першому поверсі мала бути сервісна зона, на другому – офісний простір. Подивіться креслення.
Для вирішення цього, фахівці Склад Сервіс запропонували перевірену роками мезонінну конструкцію. Ми розробили проєкт двоповерхової конструкції на основі палетних стелажів з перекриттям із профнастилу та ОСБ. Підлогу додатково накрили комерційним лінолеумом, для зручності в прибиранні та задля естетичного вигляду. Подивіться як це виглядає зараз. Просто, оптимально, зручно, красиво.
Саме так й має бути, коли співпрацюєш з комплексним оператором. Адаптивність до запитів Замовника, злагоджена співпраця декількох відділів, дотримання вимог – ось, що вирізняє нас поміж інших та дозволяє клієнту отримувати всі послуги в одному місці, заощаджуючи гроші.
Наш відділ автоматизації розробив проєкт та погодив «топологію» всього об’єкту, відділ стелажних систем спроектував та погодив мезонінну «платформу» в офісно-сервісній зоні. Після погодження в цілому, ми взялися до виробництва. Термін виготовлення складського комплексу становив 2 тижні, доставка ще 1 тиждень. Термін виготовлення стелажної мезонінної «платформи» становив 45 календарних днів згідно з заявленим терміном виробництва. Як результат: інвестування у власні оборотні засоби, замість оренди, та отримання індивідуального рішення, повністю оптимізованого під власні потреби. І головне, цифри говорять самі за себе: квартал на впровадження рішення «під ключ» проти тримісячного ремонту в орендованому приміщенні. Який ваш вибір?
Ось так ми допомагаємо нашим замовникам зростати, а заразом зростаємо й самі. До зустрічі на ваших проєктах!
Галерея
