Валерій Проскурін: складська та навантажувальна техніка з пробігом — купівля без підводних каменів
Сьогодні багато хто шукає додаткові шляхи підвищення ефективності та прибутковості свого бізнесу за рахунок економії коштів. Компанія «Склад Сервіс» вже не перший рік реалізує техніку з пробігом, яка істотно допомагає заощадити й не поступається за якістю новій. Ми адресували питання, що нерідко виникають у клієнтів перед тим, як купувати б/у обладнання, керівнику відділу складської та навантажувальної техніки компанії «Склад Сервіс» Валерію Проскуріну.
— Наскільки зараз затребувана техніка б/у?
— У будь-якої людини виникає бажання заощадити, це зрозуміло. У нашій сфері купівля складської техніки з пробігом забезпечить відчутну економію бюджету. Різниця в ціні між новою та б/у технікою буває досить-таки істотною. Принцип роботи нашої компанії побудовано на тому, щоб не просто продати, а запропонувати якісне рішення нашому клієнтові.
«Склад Сервіс» пропонує техніку за індивідуальним запитом і в найкоротші терміни. Строк поставки до 14 календарних днів — це не так багато, якщо враховувати, що більше часу витрачається на пошук необхідного обладнання. Найчастіше люди місяцями займаються підбором потрібної моделі: прицінюються, порівнюють, моніторять ринок і т.д. А звернувшись до нас, описавши свої критерії пошуку — впродовж півгодини вже отримують реальну пропозицію й за два тижні техніка в роботі. Зовсім небагато часу та ймовірність отримати бажане швидко і відразу, плюс техніка перевірена, обкатана — це прекрасна альтернатива виснажливому пошуку наосліп. Ми оперативно знайшли, доставили і ось вона перед вами. Це зовсім «не кіт у мішку». Ми пропонуємо вантажну й складську техніку високої якості від європейських виробників — на неї є постійний попит.
— Якими моделями в основному цікавиться замовник?
— Однозначно відповісти складно, цікавляться різними моделями. Виходячи з функціональних особливостей техніки та побажань замовника, ми знаходимо оптимальний варіант. Кожне замовлення у нас індивідуальне, відповідно й підхід до кожного клієнта свій. Орієнтуючись на потреби та бюджет клієнта, запропонуємо оптимальне за характеристиками обладнання. Обираючи необхідний варіант, враховуємо й розміри приміщення (висота отвору, ширину міжстелажних проходів), де буде експлуатуватися дана техніка.
Все, що забажає клієнт — ми привеземо. Був навіть запит на б/у Boeing-747 і ми не залишили поза увагою цього замовника — знайшли Boeing! Пам'ятаю замовлення з ОАЕ на роклу. На наші аргументи про те, що везти її дорого й невигідно, клієнт з неприхованим запалом розповідав, що у них такого немає і йому дуже потрібно. Тоді ми запропонували інший, більш вигідний варіант вирішення його проблеми.
Добре, що на сьогодні є інтернет і ентузіазм в особі наших менеджерів, а отже будь-який запит буде виконано в найкоротші строки. Для нас недосяжних цілей немає.
— Що компанія «Склад Сервіс» пропонує своєму клієнту з техніки з пробігом?
— Ми спеціалізуємося на складській техніці та вантажному обладнанні, асортимент досить широкий і задовольнить найвимогливішого замовника. Можемо запропонувати покупцеві вигідні та цікаві варіанти, які не поступаються за продуктивністю новим — це вилочні навантажувачі, електричні візки, самохідні штабелери, річтраки та ін.
До нас звернувся клієнт, хотів річтрак для складу, уточнили деталі запиту, стало зрозуміло — йому потрібно щось універсальне. Тож зупинилися на навантажувачі, так як він може працювати і в приміщенні, і на вулиці. Ми знайшли потрібний навантажувач, до речі, він виявився єдиним в Європі. Замовнику так сподобалася техніка при користуванні нею на умовах оренди, що врешті-решт вирішив її викупити.
— За бажанням можна орендувати складське обладнання та техніку?
— Звичайно, у нас все можливо: лізинг, оренда, розстрочка, відстрочка. Ми пропонуємо вигідні умови, адже різні бувають ситуації, і завжди готові піти на зустріч своєму клієнтові. Якщо ми за ціною не сходимося — пропонуємо більш зручний спосіб виплат. Що клієнт отримує від нас? Індивідуальне замовлення, тобто не вибирає з того, що є, а акцентує нашу увагу на потребах, а ми пропонуємо найкращий для нього варіант. Підібрали, домовилися про ціну та умови — добре. Договір підписали, потиснули руки, отримали передоплату, привезли. Плюс два ступені перевірки: у постачальника і у нас, потім вже сам клієнт запускає техніку в роботу.
— Яка різниця в ціні та наскільки вигідно купувати таку техніку?
— Різниця в ціні між новим і б/у європейським навантажувачем чи іншою одиницею становить близько 30-60%. Все залежить від стану, року випуску та комплектації. У будь-якому випадку, купуючи у нас, клієнт гарантовано отримує хорошу якісну техніку за доступною ціною. Наша перевага — ми працюємо оперативно, якщо не підберемо, то зробимо. Наприклад, потрібні довші вила — подовжимо, комусь потрібна кабіна — дістанемо, плівкою зашиємо, комусь шини не пневматичні, а суцільнолиті — замінимо. Це і є наш індивідуальний підхід до кожного замовника.
— Які додаткові послуги можете запропонувати при купівлі техніки з пробігом?
— Обов'язкова гарантія на всю техніку. Ми зацікавлені в довгостроковому співробітництві. Тому, перш ніж виставити на продаж штабелер, візок або електронавантажувач б/у, наші фахівці ретельно перевіряють їх на предмет повноти комплектації, наявності зовнішніх і технічних вад. Контролюємо, щоб все складське устаткування, отримане у нас, було якісним і надійним, чим приваблюємо нашого потенційного клієнта. Надаємо гарантійні строки від 3 місяців в залежності від стану техніки та року випуску.
Звичайно ж, для багатьох клієнтів важливий і зовнішній вигляд, але потрібно розуміти, що все таки це б/у техніка й не варто судити за обкладинкою. В процесі роботи однозначно навантажувач пошкоджується: хтось не в'їхав у ряд, хтось в'їхав у стійку, пошкоджуються вила. Новий штабелер до тих пір новий, поки не взяв один раз палету. Ми не продаємо гарну картинку, щоб видати бажане за дійсне. Ми працюємо індивідуально під замовника: не так давно був запит зовні оновити навантажувач — ми обшили кабіну, зробили чохол, замінили колеса. Тобто це той момент, коли очікування та реальність трохи не співпали, але все вирішено. У результаті навантажувач виглядав, як новий.
Наші клієнти чітко знають, якщо виникають якісь питання — ми оперативно відповімо та вирішимо будь-яку проблему. Компанія «Склад Сервіс» взаємодіє з найбільшими майданчиками спецтехніки б/у в Європі і за її якість відповідає власною репутацією.
— Як проходить сам процес від замовлення до доставки (отримання товару)?
— Ланцюжок відбувається в кілька етапів:
Оформлення заявки. Клієнт залишає заявку на модель, яка підходить за технічними характеристиками чи яку бажає придбати. Якщо техніка в наявності — її можна оглянути, провести тест-драйв на нашому майданчику. У разі, коли потрібної моделі немає — без проблем доставимо під замовлення необхідну одиницю, узгодивши всі нюанси з замовником.
Перевірка/перегляд техніки. Техніка під замовлення обов'язково перевіряється. Постачальник надає технічний лист з описом її стану, ми оцінюємо техніку і транспортуємо. Вже у нас на майданчику проводимо діагностику й тільки потім доставляємо клієнту.
Підписання договору. На цьому етапі обговорюються умови оплати, доставки, техобслуговування. Але у випадку з доставкою під замовлення — укладення договору й оплата/передоплата відбувається заздалегідь перед імпортом техніки.
Оплата товару. Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком з ПДВ (ми сплачуємо податки, а клієнт отримує безпечну офіційну угоду).
Відвантаження товару. Техніку можна забрати як самостійно з нашого складу, так і оформити доставку.
Ми оперуємо готовим рішенням — не продаємо, а допомагаємо зробити бізнес клієнта продуктивніше. До нас звернувся замовник з потребою і ми беремося допомогти йому, тобто прийшов до нас з питанням — пішов з рішенням.
Фахівці компанії «Склад Сервіс» завжди раді допомогти й надати безкоштовний супровід на всіх етапах угоди. Отримати більш детальну інформацію можна за номером: (073) 972-11-40.