Сучасний склад - це великий складний організм. Для його ефективності варто враховувати багато аспектів: функціональність, зручність роботи персоналу, рентабельність. Обладнати складське приміщення правильно - значить використати весь доступний просторовий ресурс, організував злагоджену взаємодію всіх його складових. І тут важливо не помилитись з вибором підрядника. Кому довірити це відповідальне завдання: кільком вузькпрофільним компаніям чи одному підряднику?

Оскільки наша компанія, в більшості випадків, працює з клієнтами комплексно - в цій статті ми вирішили розповісти про рентабельності такого підходу. А  також розглянути варіант співпраці з залученими сервісами. Ділимося думкою...

Вузькопрофільні компанії: плюси та мінуси

Якихось 10 років тому кількість компаній, які надавали послуги в сфері логістики та складування в Україні, можна було перерахувати на пальцях однієї руки. Сьогодні ж ринок переповнено консалтинговими,  інжиніринговими та іншими вузькопрофільними  організаціями. Вибір виробників стелажних систем та спецтехніки для складу також багатий.               

Користуючись послугами різних підрядників, плюсом є можливість зекономити, скориставшись сервісом у компанії, яка надасть найбільш вигідні ціни. Проте ми не впевнені у тому, що подібне рішення дійсно скоротить витрати…

Обираючи варіант організації складської логістики власними силами, будьте готові:

  • до купи рахунків від різних підрядників, послугами яких ви скористались;
  • можливим відшкодуванням по термінам виконання, уповільненню виробничих процесів - адже забезпечити взаємодію кількох незалежних одного від іншого підрядників - вкрай складно;
  • збиткам за нераціональне використання доступної площі;
  • витратам на виправлення помилок одного з підрядників. 

Також необхідно подбати про терміни виконання робіт. Важливо, щоб вони не накладались один на інший, оскільки у випадках такої помилки, зобов'язання за її виправлення, скоріш за все, ляжуть на ваші плечі. 

sklad-pod-klyuch-ili-v-chem-preimushestvo-raboty-2.jpg (320 KB)

Типова ситуація: компанія намагалась зекономити та закупила обладнання прямо з заводу. Монтажні роботи були замовлені в іншої компанії. Техніку та стелажні конструкції завезли, а підрядник по монтажу уповільнює початок своїх робіт. В результаті з-за відсутності контролю, правильної організації та взаємодії між учасниками процесу, план по оптимізації складу залишається нереалізованим і  потребує додаткових вкладень. 

Чи варто говорити про суми, які марно витрачає компанія-замовник на ввезення техніки, простій працівників, сплату збитків партнерам по закупівлі продукції, а також зірваних планах та втраті часу?!

Щоб убезпечити себе від подібних ситуаціях, до питань оснащення складу краще підходити комплексно. Але що значить «склад під ключ» і в чому переваги такого рішення? 

Переваги роботи з одним підрядником

Комплексне оснащення складу - це не тільки коректно складене технічне завдання і теоретичний проект по формуванню логістики. В першу чергу - це глибока аналітична робота по визначенню особливостей та перспектив масштабування бізнесу клієнта. Далі - організація взаємодії між усіма учасниками проекту, його супровід та реалізація. 

 До переваг співпраці з однією компанією при організації складської логістики ми би віднесли: 

  • відповідальність підрядника за кожен з етапів оснащення складу;
  • висока якість послуг, які надаються та обладнання;
  • контроль всіх витрат, скорочення фінансових витрат;
  • отримання функціонального складського приміщення в точно зазначений термін. 

Скориставшись «повним пакетом послуг», ви зможете отримати кілька варіантів комплектації складу. Це дозволить не просто бути спостерігачем процесу, але й стати його безпосереднім гравцем: разом з експертами галузі підібрати клас складського зберігання, додаткові конфігурації. 

З можливих ризиків під час роботи з одним підрядником можливий варіант заключення невигідного договору з некомпетентним чи халатним партнером. Тому, щоб уникнути непорозумінь та зайвих витрат, радимо звернутись до компанії, яка вже встигла зарекомендувати себе та має позитивні відгуки у клієнтів. 

Співпраця з компанією, яка пропонує комплексне оснащення складу, передбачає:

1.Вичерпна консультація по підбору оптимального рішення згідно побажань клієнта та його можливостям.

sklad-pod-klyuch-ili-v-chem-preimushestvo-raboty-3.jpg (346 KB)

2. Ретельний аналіз функціонування діючого складу, якщо такий є (об'єм вантажообігу для розрахунку кількості техніки, міцності та площі складу).
3. Здійснення необхідних замірів складу та обладнання.
4. Вивчення специфікації товарних груп для визначення типу обладнання - поличне, палетне зберігання.

sklad-pod-klyuch-ili-v-chem-preimushestvo-raboty-4.jpg (1.47 MB)

sklad-pod-klyuch-ili-v-chem-preimushestvo-raboty-1.jpg (638 KB)

5. Розробка індивідуального проекту з урахуванням всіх можливих варіантів розстановки обладнання. Створення плана зонування приміщення (зони для обробки замовлени, офісні приміщення і т.д.).
6. Узгодження готових креслень, їх корегування.
7. Розрахунок вартості стелажних конструкцій, техніки, роботи.
8. Надання комерційної пропозиції з повною інформацією про надане обладнання, специфікації його елементів. 
9. Узгодження термінів реалізації проекту та підписання договору.
10. Поставка складського обладнання, монтаж. 
11. Подальше сервісне обслуговування, консалтинг відносно можливих кроків по розширенню, реорганізації. 

sklad-pod-klyuch-ili-v-chem-preimushestvo-raboty-5.jpg (1.75 MB)

Обладнання складу - відповідальний та важливий процес. Від того, яким чином він буде організований, залежить злагодженість механізмів роботи та успішність компанії в цілому. Ми вважаємо, що створення унікальної системи зберігання, яка ідеально підходила б під особливості вашого приміщення, можливо лише шляхом комплексного підходу та послуг  «з одних рук».