Sklad Service 2022: класичні підсумки некласичного року
Ми не будемо давати характеристику цьому року, який для багатьох нас почався 24 лютого й досі триває. Ми просто розповімо:
- що робили впродовж 2022,
- подякуємо нашим партнерам, замовникам, колегам та їх родинам,
- побажаємо всім нам витримки,
- і загадаємо єдине на всіх бажання – Перемоги!
Виклики, які ми вирішували
Падіння платоспроможності, що поставило мільйонні проєкти на паузу. Рішення по закупівлях на значні суми фактично не приймаються. «Попит на стелажні системи з моменту широкомасштабних воєнних дій перерозподілився та зазнав суттєвих змін. Придбання нових конструкцій суттєво знижено. Навіть ті компанії, бізнес яких зосереджений в центральних та західних регіонах України, віддають перевагу придбанню вживаних конструкцій. Наразі кількість запитів на них становить 20 - 30% від загальних, тоді як до війни було менш як 10%», – каже Дмитро Ленок, генеральний директор «Склад Сервіс.
Зміна споживчих потреб: зростала кількість продажів техніки, що є в наявності, падала та, що «під замовлення». Клієнтам потрібно вирішувати завдання тут й зараз, не чекати на доставку.
Втрата виробничих потужностей багатьох підприємств в Україні та, як наслідок, зміна постачальників. Під час активних воєнних дій шукати нові компанії, перевіряти якість їх продукції та співвідносити це з тим, чи буде вона задовольняти потреби вітчизняного замовника – ці завдання лише верхівка айсберга. «Потрібно було брати до уваги не лише якість тари, як до війни, а також платоспроможність замовників та розуміння того, що великих інвестицій в такий час як зараз, не буде. Враховувати вартість європейського товару в порівнянні з вітчизняними виробниками», – каже Ірина Стогній, керівник відділу «Пластикова тара та ТПВ» Sklad Service.
Пошук шляхів доставки продукції та обладнання й прийняття факту, що встановлення його на певних територіях України поки що не можливе.
Допомога компаніям у релокації складів. Проведення демонтажних та монтажних робіт на новому місці, який часто супроводжувався замовленнями додаткового нового та БУ обладнання.
Напрямки, в яких працювали
Завершили проєкти для вітчизняних флагманів: «Агромат», «Фармак», «Глобино», «Барви швидкості», «Юрія Фарм» та багатьох інших. Зробили ставку на швидкомонтовані споруди. «Каркасно-тентові ангари зараз, як ніколи, мають попит в Україні. На вебінарі, що відбувся декілька місяців тому ми детально розказували про можливості цих конструкцій. І ринок абсолютно правильно сприйняв важливість їх: капітальне будівництво наразі нереальне, а працювати потрібно», – уточнює Ярослав Бендяк, керівник відділу «Автоматизація» компанії Sklad Service.
Почали розвивати та активно продовжуємо напрямок мобільних споруд. Завдяки цьому в Бородянці з’явився дитячий садок, а деякі інші модульні будинки вже працюють для задач Національної поліції.
Продовжили розвивати напрямок навантажувальної техніки. «Зросла потреба в дизельних та газових навантажувачах. Це закономірно, оскільки в Україні зараз збільшилася кількість ГО і є потреба виконувати навантажувально - розвантажувальні роботи на вулиці», – розповідає Дар'я Костіна, заступник керівника відділу Навантажувальної техніки Sklad Service.
Ефективно розвиваємо напрямок 3Д-моделювання та симуляції. На вітчизняному ринку замовники починають розуміти, що ціна помилки може коштувати надто дорого, особливо зараз, коли кожна копійка береже гривню. Тому моделювання – єдиний шлях діяти на упередження.
Продовжуємо утримувати лідерське №1 місце на ринку та реалізували майже 90 тис. одиниць різного типу тари: BigBox, KLT, PolyBox, євроконтейнери та вкладані контейнери, лотки, піддони, ящики складані, для харчової продукції тощо. Продовжуємо посилювати позиції на ринку та розширили асортимент позицій лотків, великогабаритних контейнерів різного призначення тощо.
Розширили товарний портфель IBC контейнерами (єврокубами). Зараз сфера його застосування як ніколи актуальна. В ньому можна тримати запас питної чи технічної води, а також запас пального для генераторів чи навантажувальної техніки на складі.
Нові партнери
Наприкінці січня 2022 року підписали контракт з польським постачальником каркасно-тентових ангарів PROTAN ELMARK, в першій половині лютого з чеським постачальником мобільних стелажних систем Mobile Storage.
В другій половині березня підписали контракт з італійським постачальником стелажних систем, а у травні запартнерились з угорським постачальником мобільних будинків Continest Technologies Zrt.
В травні 2022 р. підписали контракт з виробником пластикової тари TBA Plastové obaly s.r.o (Чехія). В червні – контракт з виробником пластикової тари Jcoplastic S.p.A (Італія). По ТПВ також в процесі розширення асортименту, особливу увагу спрямовано на баки «дзвіночки», вуличні урни.
Продовжили співпрацю з компанією ЕР та поповнили склад новою технікою: дизельними навантажувачами ЕР CPCD 25 Т3 490 та літій-іонними візками з двома акумуляторами EP F Series -F4.
Волонтерська діяльність
Підтримували декілька бригад ЗСУ фінансово та ліками. Передавали навантажувача та автівки. Разом з нашими партнерами, компанією 1-auto.com.ua, знайшли, придбали, відремонтували та відправили не одну автівку на «0».
Разом з нашими іноземними партнерами SULO допомагаємо мешканцям одного з Ірпінських житлових комплексів відновити будівлю.
Маркетингова активність
Стали спікерами на Всеукраїнському Дні Логіста, презентували завершений проєкт складу «Агромат», познайомилися з новими партнерами, отримали замовників та побачили друзів.
Взяли участь у 15 Ukrainian Marketing Forum. Надихнулися, почули важливу інформацію, пораділи за себе, що відчуваємо потреби ринку добре й частину потреб закриваємо вже зараз – запустили щомісячний дайджест про події в логістиці «Новини Логістики» та цикл зустрічей з гуру логістичного ринку – програму «лоГІСТЬ» – https://www.youtube.com/@SskUa
Звернулися до підписників Facebook з майже 100 корисними постами, і збільшили кількість переглядів сторінки на 91%. Відновили роботу Instagram та LinkedIn.
Злетіли з 210 тис. переглядів на Тік Ток – https://vm.tiktok.com/ZMFta3xdc
Відзначили, що порівняно з 2021 роком кількість відвідувачів нашого сайту з пошукової реклами впала на 42% – https://ssk.ua . Попри це, збільшили кількість конверсій за запитами в навантажувальній техніці на 263%, а в пластиковій тарі на 122%.
І звісно ще багато чого, про що ми навіть не пригадаємо. Ми просто любимо те, чим займаємося й не рахуємо кількість зроблених кроків, а задираємо планку ще вище, бо знаємо – ми спроможні! Разом з вами!
Щиро ваша,
команда Sklad Service