Релокація складу Барви ШВИДКОсті
Задача
Зробити релокацію та створити два склади: під плитні матеріали, та під ADR продукцію.
Описание проекта
І це вже головоломка. Адже, простіше створити новий склад, ніж оптимально «вписати» наявне обладнання в параметри іншого приміщення.
Простіше кажучи, потрібно було зрозуміти наскільки ефективно можна розташувати наявні стелажні системи Замовника у новому складі та чи не потягне це зайвих витрат. Питання, що потребують постійного контакту: щоденне телефонне спілкування з Замовником, зміна схем розташування наявних стелажів до поки не узгодили єдине ефективне рішення.
До справи. На початку лютого ми мали наступні вихідні дані. Відстань між складами – понад 13 км. В нас є 4 вантажівки по 20 т кожна, команда з 38 профі та вимога не зупиняти роботу складу. Виглядає наче стандартно? Добре. Тепер для тих, хто не зовсім розуміє, що таке переїзд складу, маленька замальовка. Потрібно:
- демонтувати наявні стелажні системи,
- запакувати їх,
- завантажити,
- перевезти на нове місце,
- вивантажити,
- змонтувати з урахуванням вимог нового приміщення та асортименту,
- доповнити новими стелажами.
Складності наче немає. Складаєш собі таймінг та працюєш.
І авжеж, ми маємо такий документ. В ньому покроково вказано дії наші та Замовника, окреслено відповідальних осіб, кількість обладнання та механізмів, транспортні засоби. Власне в ньому визначили час на реалізацію проєкту «під ключ» – дві пари вихідних та 8 робочих днів.
І ми майже завершили згідно таймінгу, але полетіли перші літаки та ракети. Відтак, отримали нову змінну – війна.
Людей своїх ми бережемо, але сидіти не вміємо. Тож через деякий час продовжили – проводили монтаж стелажів та доставляти елементи кріплення. За кілька місяців керівництво Замовника вирішило, що бере в оренду ще одне приміщення, бо український бізнес – це про життя! Війна в розпалі, а наш проєкт набуває продовження та цікавинок.
Одна з них – це вимоги до розташування стелажів в приміщенні, яке має відповідати вимогам для зберігання горючих матеріалів (АДР). А отже монтувати неможна допоки не буде розв’язано питання пожежогасіння. Це колегіальне питання, яке опрацьовували втрьох: наша компанія, замовник та компанія, яка займається встановленням пожежних систем. Розробили, фіналізували. На виході мали затверджену схему, згідно якої розташування стелажів здійснено в такий спосіб, щоб пожежні канали були розташовані чітко посередині проходу між стелажами.
Продовжили роботи. Знову демонтаж частини стелажів з попереднього складу та монтаж в новому. Нащо так робити? Наше переконання, що ставитися до всього потрібно максимально акуратно. Зі старих запасів у замовника залишились траверси, до яких ми підібрали рами та змогли змонтувати один ряд стелажних систем.
Але все одно стикнулися з нестачею траверс, оскільки змінилася кількість рядів та їх довжина. Довелося додатково замовляти траверси зі спеціальним кріпленням, яке б підходило будь-яким видам рам. Це не забаганка, це потреба, оскільки у замовника нешаблонний проєкт. Склад потребує багато нестандартних стелажів, наприклад глибиною 3000 мм та дуже малою висотою полиць. Також для зберігання пустих палет та візків, щоб не втрачати місце в проходах шириною 5300 мм варіантом рішення було виготовлення траверс саме такої довжини. Нарешті закінчили.
Погляньте на цей проєкт. Це дійсно Барви Швидкості!
Швидкий нешаблонний проєкт складу для компанії, що розвиває бізнес попри все.
Пишаємо своїми замовниками, пишаємося своїми колегами!
Працюємо попри все!
Галерея
В проекте мы использовали
- Использование полезного объема склада: 40-45%
- Доступ к любому поддону в каждый момент времени
- Низкая стоимость по сравнению с другими системами
- Универсальность и ликвидность конструкции
Особенности конструкции фронтальных стеллажей Фронтальные паллетные стеллажи являются наиболее популярной и распространенной моделью хранения запасов. Такое широкое применение они получили за счет высокого уровня универсальности, адаптивности, простоты сборки, быстроты монтажа и бюджетности. Мет