Або те, на що ви не звертали уваги, поки воно жерло ваші гроші та нерви

Все те, що перевозиться у вигляді вантажів на піддонах, то є транспорті пакети. І вимоги до них встановлені стареньким як світ стандартом ГОСТ 26663-85 "Пакети транспорті. Формування на пласких піддонах. Загальні технічні вимоги".

І фіксація товарів на піддонах (тобто транспортних пакетів) має чітко визначені вимоги. Те, що не всі їх дотримуються, не означає, що це норма.
Фіксація має забезпечувати повне збереження цілісності транспортного пакета при впливі інерційних навантажень з прискоренням 3g, це приблизно до 30 м/с2.

Популярними засобами скріплення транспортних пакетів є стретч-плівка, стреппінг-стрічка, термоусадкова плівка, металеві або пластикові стрічки.

Кожному товару – своє. Але стретч-плівка в безсумнівному ТОПі.

Вона є ручна – в легких рулонах для намотування вручну людиною, товщиною від 8 до 17 мкм та шириною від 100мм, і машинна – для обгортання продукції палетообмотчиками, товщиною від 17 до 23 мкм.

Байдуже яку ви обираєте, але будь-яка має показники, на які потрібно звертати увагу, а саме пре-стретч та зворотність розтягування.

Перший показує можливість плівки розтягуватися на певну довжину щодо її первинного стану. Наприклад на 250% від початкової довжини.

Другий показник засвідчує на скільки розтягнута плівка повертається до свого вихідного стану. 3 метри повертаються до 2м.

Чому це важливо?

Бо працівник зазвичай не витримує правильний натяг плівки, і відповідно визначені в додатку до договору «три витки на одне ребро палети» можуть перетворитися на кулясте тіло, з яким важко виконувати навантажувально-розвантажувальні операції.

Вирішує це – палетообмотчик.
Вони є стаціонарні, що встановлені в певному місці, а завантаження на них транспортних пакетів відбувається, до прикладу, вилковими навантажувачами та мобільні, це такі самохідні роботи, що обертаються навколо вантажу на піддоні.

У нас є як перші, так і другі.

Обидва варіанти забезпечать вам відповідне до вантажу натяжіння. А отже, не буде ані нашарування, ані надмірного натяжіння плівки, до стану коли вона перетворюється в тонку нитку. Наприклад, самохідний роботизований палетообмотувач конструктивно є машиною, яка має платформу зі штангою, робот-маніпулятор, каретку зі стрейч-плівкою, цифрову панель керування, захисні та додаткові компоненти.

Він обертається навколо транспортного пакета, нашаровуючи раз за разом плівку. Місткості його акумуляторів вистачає на обробку до 150 піддонів з вантажем. Це дозволяє суттєво скоротити витрату стрейч-плівки на 30% - 70%.

Інший тип палетообмотувачів – напівавтоматичний, у стандартній комплектації має діаметр платформи 1500 мм та може обробляти вантажі з розмірами 800х1200х2200 мм. Конструкція основи поворотної платформи передбачає отвори для вил навантажувача спереду та позаду.  Будь-яка модель має світлозвукову систему сповіщення про початок та закінчення пакувального циклу. Вбудований у штангу фотодатчик визначає висоту вантажу.

І звичайно палетообмотувач автоматичний, що забезпечує швидкість оберту платформи 10 обертів за хвилину. А окрім функції намотування плівки, якщо обмотувач вбудований в технологічну лінію,  може використовуватися для звичайного транспортування вантажів. Обертання платформи та рух каретки відбуваються за допомогою інвертора, що дозволяє встановити необхідну швидкість з панелі керування.

Звертайтеся по допомогу. Sklad Service порадить, який з них є більш функціональним саме для вашого бізнесу.