Привіт, мене звати Вікторія, і я HRG компанії Склад Сервіс.

Наша компанія заснована у 2005 році  та є провідним постачальником новаторських рішень у сфері складської логістики.  За 15 років роботи на ринку, ми виконали інсталяцію більш ніж 15 000 проектів  по всій Україні та за кордоном. Ми - лідери своєї галузі.

Запорука успіху компанії - люди, які в ній працюють. Ми зарекомендували себе справжнім колективом, надійною командою. Наші основні пріоритети - професіоналізм, чесність і відкритість + почуття гумору та здорового оптимізму! Ми впевнені, що ефективність компанії безпосередньо залежить від мотивації співробітників. Компанія пишається досягнутими результатами і постійно розвивається, відкриваючі для себе нові напрямки, ринки та продукти.

Зараз в нашій команді відділу  продажу навантажувальної техніки є керівник та 3 досвічених менеджера, але їм  дуже не вистачає адміністратора. Це робота для відповідальної, активної,  цілеспрямованої людини. Нам потрібен колега з великим бажанням бути частиною  команди. А ще... ми ніколи не стоїмо на місці та завжди готові прийти на допомогу,  підказати та навчити!!!

На даний момент у нас є:

  1. Якісно вибудована робота з клієнтами (персональний сервіс, зручний сайт, можливість отримати відповідь на будь-яке питання)
  2. Фінансова стабільність - зарплата 2 рази на місяць, оформлення з першого робочого дня, відпустка (24 дні) та лікарняний за КЗпП;
  3. Різнопланова робота
  4. Колектив - активний, веселий та життєрадісний;
  5. Зрозумілий список завдань на день/тиждень/місяць;
  6. Корпоративи щоквартально: дні іменинників, День народження компанії та звичайно Новий рік;
  7. Про те, як ми відпочиваємо командою - https://www.youtube.com/watch?v=0dRfKAJh91A.
  8. Більше про компанію та усі переваги працювати у нас - https://www.youtube.com/watch?v=hMVnq3zP2pI.

Що ти будеш робити:

  • Організовувати процес отримання клієнтом товару від А до Я
  • Працювати з нашими постачальниками
  • Готувати документацію для тендерних закупівель
  • Організовувати та контролювати документообіг з постачальниками та замовниками
  • Надавати інформаційну підтримку постійним та потенційним клієнтам
  • Складати різнопланову звітність
  • Приймати активну участь у корпоративному житті компанії щодня!)))

Мій кандидат:

  • впевнений у своїй силі та професіоналізмі;
  • має активну життєву позицію;
  • прагне нових досягнень і стати кращим у своїй справі;

 Якщо тебе зацікавила пропозиція Склад Сервіс, і ти  готовий (а) розвиватися разом із нами - надсилай резюме на адресу info@ssk.ua

Адміністратор відділу продажу. Фото (1)
Задавайте ваші питання, з радістю відповімо на них!
Адміністратор відділу продажу. Фото (2)
Вікторія Сокирко
Задавайте ваші питання, з радістю відповімо на них! Ваше резюме можна надсилати на електронну пошту.
Файл не вибрано