здається, ви не туди потрапили
404
Ви можете повернутись на головну
Відгуки

Відгуки та подяки

Читати все
23.07.2013
Яковлева А.Ю.
Директор функціональної служби
ДП «ФМ Ложістік Дніпро» в особі директора функціональної служби Яковлевої А.Ю. висловлює Вам подяку за роботи з встановлення стелажних систем на території нашого складського комплексу.
Відкрити
12.04.2011
Лі Хі Сіг
Директор ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані"
Компанія ТОВ "Самсунг Електронікс Україна Компані" в особі директора Лi Xi Сіг, висловлює свою щиру подяку колективу ТОВ «Склад Сервіс Київ" за поставку якісної та технологічної стелажної системи, яка повністю відповідає вимогам і потребам нашого підприємства.
Відкрити
13.06.2020
Рижов А.М.
Директор філії
Дирекція оброблення та перевезення пошти АТ "Укрпошта" щиро висловлює подяку за професійне проектування та оперативне виконання проекту з розробки та поставки гравітаційного розсувного роликового конвеєра.
Відкрити
02.12.2014
Машталап В.М.
Руководитель департамента по обеспечению производства
Коллектив СЕ Зуевская ТЭС ООО «Востокэнерго» выражает искреннюю благодарность коллективу компании ООО «Склад Сервис Киев» за оперативность и профессионализм в работе при поставке металлической мебели, соответствующей нашим высоким требованиям, а также за качественную и своевременную поставку в г. Зугрэс. Донецкой обл.
Відкрити
22.05.2020
Лобова О.В.
Начальник управління обладнання
ТОВ «РУШ» висловлює щиру подяку ТОВ «Sklad Service» за професіоналізм у виконанні поставлених задач та бездоганно виконану роботу.
Відкрити
15.01.2020
П'єр Кохадон
Директор ТОВ "Сингента"
Директор ТОВ «СИНГЕНТА», від імені всього колективу дякує ТОВ "Склад Сервіс Київ" за плідну співпрацю впродовж п'яти років.
Відкрити
02.03.2020
Метельский П.І.
Генеральний директор
ТОВ "Автомобільний дім Атлант-М" висловлює щиру подяку компанії ТОВ "Імпорт Склад Сервiс" за багаторічну та плідну співпрацю.
Відкрити
28.01.2021
Кознова Ірина
Начальник Управління забезпечення діяльності банку
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК" (надалі - «АТ «ПУМБ») висловлює ширу вдячність ТОВ «Склад Сервіс Київ» за професійне та бездоганне виконання своїх обов'язків. Перш за все, це повага до клієнта, грамотна консультація та розуміння побажань і очікувань клієнта, виходячи із запиту на виготовлення товару.
Відкрити
05.02.2013
Дужак К.П.
Начальник отдела безопасности и административно-хозяйственной деятельности
Уважаемые партнеры, от имени компании "ДХЛ Интернешнл Украина", выражаю Вам нашу благодарность за плодотворное сотрудничество. Ваш профессионализм, качество услуг, работ и лояльность заслуживает большого уважения и строит Вашу надежную репутацию, на которую можно с уверенностью положиться.
Відкрити
28.01.2014
Логвин А.И.
Генеральний директор ООО "Маркасон"
Генеральный директор ООО "Маркасон" Логвин Андрей Иванович от имени всего коллектива благодарит компанию "Склад Сервис" за плодотворное сотрудничество по поставкам складского оборудования, металлической мебели, платформенных тележек и погрузочного оборудования. Наши компании активно сотрудничают с 2012 года, на сегодняшний день реализовано уже более 30 поставок.
Відкрити
11.02.2021
Рогаченко С.Д.
Директор
Щиро дякуємо компанії за вдало завершені угоди та оперативну співпрацю! Ми неймовірно задоволені, що знайшли такого надійного партнера.
Відкрити
Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці Швидкомонтовані будівлі: як додати площі основному складу за 2,5 місяці
12.02.2024
Нескінченність - не межа. Це про нашого Замовника з понад 10-ти річним досвідом роботи зі запчастинами, маслами, автохімією та аксесуарами в Україні й широкою мережею партнерів у світі – компанію AutoNova-D. Торговельна мережа компанії налічує 24 склади у різних регіонах України: 8 700 м.кв. – центрального складу та 8 000 м.кв. регіональних складів. Втім, можемо помилятися, бо розвиток компанії настільки стрімкий, не встигаєш кліпнути оком, а товар вже нікуди складати. Так відбувалося до реалізації нашого проєкту, який видавався з усіх логічних причин нереальним. А відбувалось наступне, буферна та зона консолідації зажили спільним життям, що в довгостроковому періоді вело б до зниження оборотності та росту помилок складу. Потрібно було розвантажити зону консолідації шляхом переміщення палетованого товару в якусь іншу зону. Але як та куди? Замовник намагався вирішити це шляхом переміщення товарів до контейнерів на тимчасове зберігання. Простий бюджетний варіант «на швидку руку». Певний час так працювати можна, але не надто довго. Тож питання лишалося: як не за всі гроші світу додати площу основному орендованому складу, зробити це за 2,5 місяці та зберегти буферну зону для відвантаження товару? Запропоноване нами рішення було надсміливим навіть для нас. А ми за 19 років роботи на ринку логістики чого тільки не оптимізували. Давайте покажемо, які виклики ми додали, та як втілювали рішення. Повірте, проєкт, який на перший погляд здавався дійсно нереальним, зараз є унікальним на ринку України. Тож в чому родзинки? Почнемо зі запиту. Потрібно збільшити площі на 350 м.кв., організувати буферну зону для відвантаження, зробити все на наявній орендованій ділянці за … 2,5 місяці. І ось ми на місці. Дивимось на ділянку біля складу, на наявний склад, знову на ділянку. Ретельно аналізуємо зонування та технічні характеристики будівлі складу – вона виявилась напрочуд високою. Це можна використати. Переходимо до ділянки біля складу. Робимо заміри та пересвідчуємося, що локація представлена старими плитами та має ухил вбік 60 см. Рівняти поверхню не маємо дозволу – склад в оренді. Наше рішення: винести буферну (крос-докінгову) зону, товари з якої тимчасово перебувають в контейнерах, в окреме приміщення модульного типу конструкції. Воно має бути щільно прибудованим до основного складу. В такий спосіб Замовник зможе розширити зону зберігання на основному складі та організувати абсолютно дієздатну зону відправки. Чому модульна конструкція? Вона не потребує дозволів та монтується на будь-яку тверду поверхню. Окрім того, ви завжди можете її демонтувати, перевезти на іншу локацію і там розгорнути. На паперах та в розрахунках все виглядало чудово. Втім… Нам потрібно було враховуючи різність висот, герметично пристикувати нову модульну конструкцію до наявної капітальної будівлі складу, яка має 5 стандартних рамп для вантажівок на висоті 1,2 м над поверхнею землі. Плюс до цього, потрібно додати ще рампи під середньотоннажний транспорт. Тож вирішено було підлогу нової конструкції складу робити на висоті 1,2 м. І не просто на підняти, а зберегти ухил до 80 см та додати нові мінідоки. 70% складу піднято на рівень 1,2 метра, а сама споруда ззовні має перепад з 4,2 метра до 3,5 м. Для того ми: провели інженерний розрахунок довжини кожної точки де буде стояти колона з урахуванням нерівності локації; виготовити колони певних довжин, жодної стандартної, чисте мистецтво, застосували шарнірні з'єднання стальних колон, це дозволило встановити колони чітко в рівень, змоделювали «з нуля» металоконструкцію «підлога – рама», яку піднято на два різних рівні за висотою для зручного вивантаження-завантаження автомобілів різної вантаджопідйомності, виготовили під цей проєкт ручні міні доквелери, що мають незалежне анкерне кріплення до поверхні. Як щодо термінів? Монтажні роботи тривали 3 тижні. Ми розпочали наприкінці липня, а наступного місяця в серпні Замовник вже використовував площі нового складу. Це не заважало нам фіналізувати роботи та здати склад під ключ за 2,5 місяці.Так, ми це зробили. Дійсно унікальний проєкт з абсолютно класичних матеріалів. Просто ми вміємо та любимо: думати, діяти та радіти від добре виконаної роботи, яка приносить користь нашим Замовникам.А які у вас запити?
Склад та виробниче швидкомонтоване приміщення під одним дахом Склад та виробниче швидкомонтоване приміщення під одним дахом Склад та виробниче швидкомонтоване приміщення під одним дахом
18.01.2024
Трошки про Замовника. ТОВ "Їжа для роздумів" - це компанія, яка скромно пише про себе, що займається вирощуванням ягід, горіхів та інших плодових дерев. Але це далеко не все. Наш проєкт з компанією засвідчив, що маємо справу з міцним українським горішком. Компанія розвивається вже 8 років, займає активну соціальну позицію та співпрацює з кафедрою землеробства і агрохімії Полтавського державного аграрного університету, має сертифікат «Органік Стандарт» на волоський горіх та 38 гектарів засаджених площ. Нещодавно компанія зібрала врожай волоських горіхів і постало питання складських приміщень. Але не лише для зберігання, потрібна була переробка сировини і все під одним дахом. А отже приміщення мало задовольняти наступні вимоги: Швидкий монтаж. Компанія потребувала приміщень до початку сезону збору врожаю.Європейська технологія, яка б гарантувала довговічність, надійність та мала необхідні європейські сертифікати якості на матеріали. Розміщення складу максимально близько до засаджень, щоб зробити логістичне плече коротким та заощадити на транспортуванні горіхів з поля до складу. Два температурних приміщення під єдиним дахом: холодне і тепле. Холодне приміщення для розміщення в ньому виробничої лінії та обладнання для переробки горіхів; тепле – для роботи працівників. Таку їжу для роздумів запропонувала нам компанія та ось що зробили ми. Оскільки потрібно було розташувати склад максимально близько до засаджень з мінімальними затратами на роботи з фундаментом рішення було прийнято на користь швидкомонтованих споруд. По-перше тому що Замовник орієнтований на вихід з продукцією на європейський ринок. Для того представники компанії проаналізували досвід Європи, де вперше на власні очі побачили подібні склади. Згодом почали шукати аналоги в Україні. Для того наш ютюб канал став в пригоді. Тут представники компанії ознайомилися з технологією. По-друге тому що швидкомонтовані споруди від «Склад Сервіс» мають необхідні сертифікати європейського зразка, а це перевага при виході на міжнародні ринки: у вас не лише сертифікована продукція і виробнича лінія, але й будівля, в якій все розташовано. Ви отримуєте європейську якість на українській землі. Так рішення було ухвалено в бік швидкомонтованого складу. Але це не просто склад. Це склад – виробниче приміщення. А отже, для того аби розмістити в середні виробничу лінію, підвести комунікації та зробити спеціальні приямки потрібно було провести певні роботи з основою. І хоча швидкомонтовані склади можна ставити на будь-яку тверду поверхню: ґрунт, плити тощо, в цьому проекті довелось трохи попрацювати з бетоном. Цей етап робіт ми робили сумісно з замовником. Ми взяли на себе повний технічний супровід: інженери розробили концепт споруди, провели аналіз основи, розробили рекомендації щодо навантаження, глибин, матеріалів тощо. Відштовхуючись від цього, Замовник самостійно провів заливку бетону на ділянці. Після чого наша монтажна бригада взялася до роботи. Це не типовий проект, він нестандартний, адже має виступ для розміщення виробничої лінії та приямку, куди надходить сировина. Дах, який ви бачите, з утеплювачем. Тут два шари, що фактично рівнозначно сендвіч-панелям на 100 мм. Кут нахилу даху 22 градуси, а отже будь-які опади не затримуватимуться на ньому та не будуть створювати надмірне навантаження на дах та конструкцію загалом. Склад вже працює, його введено в експлуатацію, а технологія швидкомонтованих споруд набирає обертів в Україні. Це не безпідставно: 50 років експлуатації без втрат технологічних та фізичних властивостей, європейська сертифікація, вибір матеріалів, встановлення фактично на будь-яку поверхню, відсутність вимог до введення в експлуатацію і ще багато приємних можливостей, які допомагають розвивати бізнес тут й зараз. Звертайтеся будь-яким зручним для вас способом. Завжди раді втіленню цікавих проектів.
Сміттєві баки для Ірпінської міської ради. Чи можна накопичення побутових відходів зробити керованим? Сміттєві баки для Ірпінської міської ради. Чи можна накопичення побутових відходів зробити керованим? Сміттєві баки для Ірпінської міської ради. Чи можна накопичення побутових відходів зробити керованим?
06.10.2023
Ми вже не перший рік допомагаємо налагодити сортування та управління твердими побутовими відходами компаніям різних напрямків, від комунальних до комерційних. Ось і зараз виграли тендер та відпрацювали запит від комунального підприємства "УЖКГ" ІРПІНЬ" Ірпінської міської ради на закупівлю пластикових контейнерів для збору сміття в приватному секторі м. Ірпінь. Які вимоги висунув Замовник та якими аргументованими перевагами відповіли ми? Згрупували їх у 4 пункти: Контейнери мали відповідати європейським нормам та пройти випробування згідно з стандартом RAL GZ 951/1. Для тих, хто це не знає, це документ, який окрім всього іншого, містить дані щодо ударостійкі. Тобто якщо завантажений контейнер зірветься із захватів, при падінні з висоти він витримає удар й не буде пошкодженим. З цією вимогою ми впоралися легко, оскільки контейнери від нашого німецького партнера SULO апріорі мають цей сертифікат. Технічні показники контейнерів мали забезпечувати подовжений термін експлуатації. Потреба Замовника очевидна. Запит передбачає погляд у перспективу декількох десятків років і економію коштів. Це досягається завдяки якості матеріалу та тривалому терміну служби. Наші пластикові контейнери легко миються, не піддаються корозії, та мають робочий діапазон температур -40 + 60. Для нашого клімату те, що треба. Можливість кастомізації. Замовник волів всі контейнери брендувати, тобто нанести логотип комунального підприємства та нумерацію на баки методом гарячого тиснення. Такий запит також не застиг зненацька. Наша власна сервісна служба адаптувала логотип Замовника та зробила нанесення на баки. Перевагою термотиснення є зручність і легкість процесу, а кінцевий результат відрізняється гарною контрастністю, стійкістю до стирання й дії агресивних середовищ. І наостанок, постачання у кількості 700 нових сміттєвих контейнерів та збирання всієї партії. Також без питань. Наші спеціалісти здійснили постачання контейнери 120л в кількості 500 шт та 240л в кількості 200 шт., та повністю зібрали партію. До речі, відео про самостійний збір контейнера можна глянути тут. Обожнюємо це, коли на чітко визначені потреби Замовника ми відповідаємо підтвердженими та перевіреними роками технологіями! А які у вас запити та потреби? 
Сузір’я ефективних рішень Сузір’я ефективних рішень Сузір’я ефективних рішень
02.05.2023
Склад, який ви бачите знаходиться у Львові. Його відкриття збіглося з 30-м днем народження компанії. Що в середині та які завдання поставили нам? В середині чотирьох поверховий мезонін. Завдання – організувати відбір та консолідацію замовлень одразу з 4-х ярусів зберігання.  Перше, що ми зробили – аналіз різноманітних рішень. Поміж них обрали найбільш функціональне для бізнесу нашого клієнта, а саме  автоматизований конвеєрний спуск. Для цього впровадили комбіновану смарт систему, яка спрацьовує тільки тоді, коли фіксує товар. Вона представлена чотирма зетобразними стрічковими міжрівневими конвеєрними лініями, привідними та гравітаційними модулями. Завдяки цьому товари з кожного поверху переміщуються в єдиний нижній сектор гравітаційного конвеєра. Тут, сортувальник розподіляє лотки з замовленнями, що надійшли з різних поверхів, в один адресний канал на поличковій гравітації. Після чого пакувальник консолідує вміст лотків з каналу в відвантажувальну тару, яка власне й відправляється на адресу замовника. Тобто, з чотирьохповерхового мезоніну ми зробили спуск, але не простий, а виносний. Так, це приставна конструкція, яку можна за потреби застосувати на інших стелажних системах, й зробити автоматизовані спуски там. На весь проєкт знадобилося лише 2, 5 місяці. Які роботи ми провели? Розробили логіку роботи системи, спозиціонували, змонтували лінію  та закріпили на стелажні рами. Впровадження дозволило ущільнити простір в проходах на самому мезоніні. Фактично, ми максимально ефективно використали технологічний зазор, але зберегли всі стандарти протипожежної безпеки.  Як це позначилося на процесі? Відомо, що збір замовлень це процес роботи декількох робітників, а отже коли є проблеми на одному етапі, це позначається далі. Автоматизація спуску натомість, забезпечує максимальну ефективність процесів упакування та консолідації замовлень. Використання автоматизованих систем та зон консолідації каже “Ні” – зайвим очікуванням, “Так” – прискоренню збірки замовлень та зниженню ймовірності помилок.  Після автоматизації ніхто нікого не очікує. Процес є прозорим та швидким. Укомплектована частина замовлень автоматично йде вниз до зони комплектації. Не менш важливим є простота та надійність системи. Адже вона має бути не просто автоматизована, а й працювати безвідмовно, не виходити з ладу. Ось вони – прості рішення максимальної ефективності. Тож незалежно від наявної у вас системи та кількості поверхів у складському приміщенні, головне мати бажання змінюватися на краще. Максимальна ефективність процесів – досяжна. А ми підкажемо, яке рішення буде 100% вашим!
Релокація складу Барви ШВИДКОсті Релокація складу Барви ШВИДКОсті Релокація складу Барви ШВИДКОсті
28.03.2023
До справи. На початку лютого ми мали наступні вихідні дані. Відстань між складами – понад 13 км. В нас є 4 вантажівки по 20 т кожна, команда з 38 профі та вимога не зупиняти роботу складу. Виглядає наче стандартно? Добре. Тепер для тих, хто не зовсім розуміє, що таке переїзд складу, маленька замальовка. Потрібно: демонтувати наявні стелажні системи, запакувати їх, завантажити, перевезти на нове місце, вивантажити, змонтувати з урахуванням вимог нового приміщення та асортименту, доповнити новими стелажами. Складності наче немає. Складаєш собі таймінг та працюєш. І авжеж, ми маємо такий документ. В ньому покроково вказано дії наші та Замовника, окреслено відповідальних осіб, кількість обладнання та механізмів, транспортні засоби. Власне в ньому визначили час на реалізацію проєкту «під ключ» – дві пари вихідних та 8 робочих днів. І ми майже завершили згідно таймінгу, але полетіли перші літаки та ракети. Відтак, отримали нову змінну – війна. Людей своїх ми бережемо, але сидіти не вміємо. Тож через деякий час продовжили – проводили монтаж стелажів та доставляти елементи кріплення. За кілька місяців керівництво Замовника вирішило, що бере в оренду ще одне приміщення, бо український бізнес – це про життя! Війна в розпалі, а наш  проєкт набуває продовження та цікавинок. Одна з них – це вимоги до розташування стелажів в приміщенні, яке має відповідати вимогам для зберігання горючих матеріалів (АДР). А отже монтувати неможна допоки не буде розв’язано питання пожежогасіння. Це колегіальне питання, яке опрацьовували втрьох: наша компанія, замовник та компанія, яка займається встановленням пожежних систем. Розробили, фіналізували. На виході мали затверджену схему, згідно якої розташування стелажів здійснено в такий спосіб, щоб пожежні канали були розташовані чітко посередині проходу між стелажами. Продовжили роботи. Знову демонтаж частини стелажів з попереднього складу та монтаж в новому. Нащо так робити? Наше переконання, що ставитися до всього потрібно максимально акуратно. Зі старих запасів у замовника залишились траверси, до яких ми підібрали рами та змогли змонтувати один ряд стелажних систем. Але все одно стикнулися з нестачею траверс, оскільки змінилася кількість рядів та їх довжина. Довелося додатково замовляти траверси зі спеціальним кріпленням, яке б підходило будь-яким видам рам. Це не забаганка, це потреба, оскільки у замовника нешаблонний проєкт. Склад потребує багато нестандартних стелажів, наприклад глибиною 3000 мм та дуже малою висотою полиць. Також для зберігання пустих палет та візків, щоб не втрачати місце в проходах шириною 5300 мм варіантом рішення було виготовлення траверс саме такої довжини. Нарешті закінчили. Погляньте на цей проєкт. Це дійсно Барви Швидкості! Швидкий нешаблонний проєкт складу для компанії, що розвиває бізнес попри все. Пишаємо своїми замовниками, пишаємося своїми колегами! Працюємо попри все!
За квартал "під ключ": склад Агромат За квартал "під ключ": склад Агромат За квартал "під ключ": склад Агромат
16.01.2023
Огляд ділянки. Один з наших улюблених етапів. Бо за специфікацією швидкомонтовані споруди можна встановлювати на будь-який тип поверхні: твердий ґрунт, бетон, щебінь, плити, асфальт. У випадку з «Агромат» це була асфальтована площадка, яку раніше використовували під стоянку та виконання розворотів автотранспорту. Чому обрали її під забудову? Тому що розрахунки засвідчили неефективність її використання. «Агромат» використовує ТМС й планує роботи так, щоб техніка перебувала в обігу, а не простої. А отже, наявна площа під парк транспортних засобів може бути ущільнена. Саме через нераціональне використання операційного простору подібних площ Замовник вирішив відвести ділянку під склад. Логіка чітка та зрозуміла. Втім для нас, як інтегратора рішення, були певні питання. А саме – нерівність поверхні, перепад висоти у 700 мм на довжині складу в 75 метрів. Шуткувати з такими речами неможна. В класичних умова потрібно підіймати фундамент, вирівнювати поверхню. Тобто без бетонних робіт ніяк. Втім вони ускладнюють та відтягують реалізацію проєкту в часі. Що зробили ми? Провели топографічну зйомку за допомогою нівелірів, переконалися що ухил є пологим, пробурили поверхню в різних місцях, дізналися щільність й зрозуміли, що можна використовувати цю ділянку площі без заливки фундаменту. Як саме? Завдяки подовженню стійок. Ми провели заміри перепад висот у кожній колоні й відповідно до цього подовжили їх. Це дозволило встановити склад на нерівну поверхню не затягуючи термін будівництва й без підвищення вартості проєкту. Вибір кріплення та матеріалів. Здається не таке важке питання. Втім. Будемо відверті, є такі підрядники, які економлять на якості. А саме. Встановлюють каркас з пофарбованого металу. Через це, до речі, падає довіра до швидкомонтованих споруд. Адже не відомо скільки буде жити такий склад. У випадку з «Агромат» це конструкційний алюміній 6 класу жорсткості, термін його експлуатації – 50 років. Чому саме його? Дивіться. Його не потрібно ґрунтувати, фарбувати, проводити зварювальні роботи. Йому байдуже на корозію.. Словом, це надміцний та надгнучкий «конструктор»: потрібна релокація – без складнощів розібрав / зібрав. А головне, конструкційний алюмінієвий профіль приблизно на 30% легше за стандартний, а отже надмірного навантаження на поверхню не відбувається. У піклуванні про поверхню зазвичай забувають про дах. В погодно-кліматичних умовах України це неприпустимо. Матеріалом даху для складу «Агромат» обрали одношаровий ПВХ з кутом ухилу 18 градусів. Чому такий матеріал та параметри? ПВХ-одношаровий пропускає сонячне світло та забезпечує освітленість приміщення у денний час, що в умовах економії електроенергії на вагу золота. Кут нахилу може бути різним – 18, 22 та 38 градусів. Втім оптимальний обирають з урахуванням кліматичних особливостей регіону. Так, для регіонів з рясними опадами рекомендовано кут нахилу не менше 40 градусів. Для регіонів із помірним та сухим кліматом достатньо до 25. Беручи це до уваги, для даху Агромат зупинили вибір на 18 градусах. Окремо наголосимо якість ПВХ позначається на сходженні опадів та снігу позначається на сходженні опадів та снігу. Впродовж тривалої експлуатації такий ПВХ стає шорсткуватим, що затримує сходження опадів, призводить до надмірного навантаження на дах та конструкцію складу. Просто будьте пильними. Окрім врахування снігових та вітрових навантажень, висувайте вимоги до якості матеріалів. Гарні розрахунки на папері не тотожні експлуатаційним характеристикам в реальних умовах бізнесу. В нашому випадку, «Агромат» отримав повний пакет документації з розрахунками, зазначеними матеріалами, європейськими сертифікатами на кожен з них.
З князівським розмахом: компанія «Мономах» наростила ємність складу в кризу З князівським розмахом: компанія «Мономах» наростила ємність складу в кризу З князівським розмахом: компанія «Мономах» наростила ємність складу в кризу
08.12.2021
Втім не кожна компанія-інтегратор може запропонувати подібне рішення через відсутність спеціалістів, які можуть провести експертизу таких конструкцій. Компанія «Склад Сервіс» впроваджує проекти різного ступеня складності понад 16 років, тому має спеціалістів, які можуть якісно оцінити ризики використання конструкцій і до того ж має в наявності вживані стелажі від попередніх проектів. Не лише ретельний огляд, але й знання про попередні експлуатаційні режими використання – наша сильна сторона, як інтегратора рішень.   Відтак, ми оцінили можливості подальшого використання наявних в нас вживаних стелажів бельгійського виробника STOW, переконалися в їх належному стані і запропонували Замовнику. Це дало можливості зекономити на встановленні фронтальних стелажів і забезпечити загальну ємність складу на 3 600 палетомісць. «Мономах» зростає попри кризи, відтак за 2020 рік ми двічі збільшили ємність складу компанії: спочатку на додаткові 960 палетомісць, а під кінець року ще на 528 палетомісць. І  оскільки вартість стелажів лишалася ключовим фактором, було встановлено нові стелажні системи українського виробництва.  Чому вітчизняного, запитаєте? Все просто: співвідношення «вартість – надійність - швидкість поставки». Нарешті четверте розширення складу в обсязі 2 208 палетомісць відбулося у не менш бурхливому 2021 році. Поставка обладнання містила нові стелажі вітчизняного виробництва, які було оснащено вживаними захисними елементами. Саме вони забезпечують тривале використання обладнання без втрат якісних характеристик. Як результат: роки плідної співпраці, склад на 7 300 палетомісць, зростання попри перешкоди й кризи!
Мезонін та конвеєрна лінія для Omnicore Мезонін та конвеєрна лінія для Omnicore Мезонін та конвеєрна лінія для Omnicore
02.12.2021
Після ретельно прописаної алгоритмізації повного циклу від приймання товару до відвантаження, було запропоновано забезпечити одночасну обробку потоків за різними напрямками. Частина товарів після надходження прямуватиме на зберігання, інша – одразу передається до зони упаковки на відвантаження (проходить крос-доком). Тобто запропоновано наскрізний процес, в якому потоки товарів розходяться й сходяться без зупинки. Складності проекту додало те, що процеси приймання-відвантаження продукції на складі Замовника в жодному разі не мали бути перервані.Реалізація такого амбітного рішення полягала у наступних кроках. Встановлення мезоніну та одразу декількох конвеєрів: стрічкового, стрічкового зонального, роликового зонального конвеєра та гравітаційного роликового полотна. Завдяки ним ми розділити потоки товарів за різними зонами та повністю прибрати необхідність проходів операторів по складу. Кожний оператор у зоні приймання має ергономічне робоче місце за столом, де він швидко приймає товар та відправляє за відповідним напрямком. Після зони приймання до зони зберігання – на перший та другий поверх – товар потрапляє завдяки стрічковому конвеєрові. Зона зберігання представлена мезоніном. Для безупинної роботи складу, з місця, де передбачалось встановлення мезонінної конструкції, демонтувати старі стелажі й одночасно з цим працювати над монтажем нових. Наразі зона зберігання представлена мезоніном має загальну площу по підлозі 798 м.кв., та площу поличного зберігання 1700 м. кв. На кожному поверсі мезоніну по 4 рівні поличного зберігання, з навантаженням на одну поличку до 400 кг. Надходження товарів до мезоніну поповнює комірки зони зберігання, вибуття товарів відбувається також зональним стрічковим конвеєром на нижній поверх, швидкість лінії становить 0,5м/с. До зони упаковки крос-доком всі товари надходять з двох зон: в пластикових коробах зі зони приймання – завдяки роликовому зональному конвеєру, зі зони зберігання – стрічковим зональним конвеєром. Завдяки конструктивним характеристикам він надає можливість буферізувати товар на шляху до зони упаковки. Швидкість роботи конвеєра – 1400 коробів за годину. Поєднання конвеєру та мезоніну дозволило виключити необхідність роботи вантажно-розвантажувальної техніки й підвищити використання корисного об’єму простору складу. Відтепер лише конвеєрна стрічка й мезонін, жодних навантажувачів. Завдання вирішено – організовано наскрізний процес, розведено за напрямами потоки надходження й вибуття товарів, пришвидшена обробка замовлень, збільшено використання корисного об’єму складу. Замовник отримав бажаний результат, ми поповнили свій портфель цікавезним кейсом. Чисте win-win. Залишаймося ефективними, працюючи разом!
Проект 3 в 1: триповерховий мезонін, конвеєр, поліпропіленові ящики посиленої конструкції Проект 3 в 1: триповерховий мезонін, конвеєр, поліпропіленові ящики посиленої конструкції Проект 3 в 1: триповерховий мезонін, конвеєр, поліпропіленові ящики посиленої конструкції
20.10.2021
Такий триповерховий мезонін дозволяє зручно розсортувати продукцію на 12 000 поличках з ДСП, доповнених роздільниками по глибині та довжині. Сортування це добре, але для реалізації переміщення продукції потрібно застосувати більш прогресивне рішення ніж ручна обробка вантажу. З прискоренням процесу подачі замовлень в зону консолідації найкраще впорається стрічковий конвеєр. Розташований під ухилом, його використовують для спуску ящиків з третього і другого поверху на перший. Потім, вантаж потрапляє на роликовий гнучкий конвеєр, який за потребою компанії-замовника може змінювати форму й довжину. Але й це не всі родзинки проекту. Розташовані вздовж роликового конвеєра гравітаційні поличні стелажі допомагають комплектувальнику: відтепер не він прямує до коробки, натомість коробка надходить прямісінько до нього в руки. Адже гравітаційні стелажі передбачають переміщення товару під впливом власної ваги і не потребують підключення електричного приводу. І наостанок тара. Реалізація проекту не була б повною, якби не використання 250 поліпропіленових ящиків посиленої конструкції й ударостійкості для зберігання автозапчастин. Результат: склад «під ключ», з продуманими логістичними ланцюгами, реорганізованим процесом зберігання й прискореною комплектацією та сортуванням штучних товарів. Адже час – найдорогоцінніша річ, й ми знаємо, як змусити його працювати на вас. Дивіться в нашому відео, наскільки красиво це відбувається.
Підземні системи для зберігання сміття - сучасно, легко та естетично! Підземні системи для зберігання сміття - сучасно, легко та естетично! Підземні системи для зберігання сміття - сучасно, легко та естетично!
05.10.2021
Після ретельного конструкторського етапу, опрацювання завдання і розрахунків, переходять до установки бетонної чаші і внутрішньої частини системи в яму. Для захисту чаші від попадання вологи її роблять з бетону високої міцності (С45 / 55). А для зон з високим рівнем ґрунтових вод обов'язковим є захист від плавучості. При цьому бетонна чаша оснащена запобіжним механізмом, який при виїмці внутрішнього контейнера блокує доступ в шахту. Тільки після того, як встановлено цілісний модуль (внутрішній контейнер, приймальний пристрій, пішохідна платформа, яка накриває шахту) переходять до встановлення верхньої частини – сміттєприймача у вигляді колонки. Вибір форм і слотів колонок залежить від відходів (скло, пластик, папір). Фінальний етап – підключення насоса для відкачування води з приямка, систем наповненості баків, пожежної безпеки і монтаж стійки адміністративного поста, де розміщено пульт управління конструкцією. Загалом весь проект – за 1 добу. Подробиці дивіться в нашому відео, а за відповідями на питання будь-якої складності звертайтеся до фахівців Sklad Service.
Палетні стелажі для світового лідеру "Beaulieu International Group" Палетні стелажі для світового лідеру "Beaulieu International Group" Палетні стелажі для світового лідеру "Beaulieu International Group"
17.09.2021
Палетні стелажі дозволяють облаштувати суцільну полицю для декількох поруч розташованих рядів. Регулюючи глибину секції, кількість рядів і відстань між ними, можна домогтися будь-якої глибини стелажа. Рівна і гладка поверхня полиць у поєднанні з обмежувачами з боків, забезпечують максимальну безпеку для товара при його установці на стелаж. Для ряду глибиною 4 метри між двух стандартних рядів палетного стелажа була встановлена самостійна стійка. Цього було достатньо для забезпечення необхідної несучої здатності на секцію і в той же час значно заощадило кошти. Як і будь-які інші вироби в рулонах, лінолеум і ковролін намотуються на шпулю - тверду основу з отвором по центру. Застосовуючи навісне обладнання у вигляді штиря, навантажувачу зручно захоплювати рулон для подальшого транспортування або встановлення на стелаж. Це стандартна практика для подібних товарів. Детальніше у нашому відеоогляді!
Проектування "ККБК" - будь-які задачі реальні зі Sklad Servicе Проектування "ККБК" - будь-які задачі реальні зі Sklad Servicе Проектування "ККБК" - будь-які задачі реальні зі Sklad Servicе
08.07.2021
Рішення? - мезонінна платформа, з установкою на неї нестандартних стелажних систем, а також - можливість роботи з штабелером на платформі. І що найскладніше - реалізувати все це нам довелося без застосування вантажної техніки, з огляду на відсутність можливості її використовувати при постійній роботі виробничих ліній. В результаті - ми звільнили виробничий простір, збільшили обсяг зберігання на складі, а головне - збільшили швидкість обробки товару. Ще одна нестандартна і цікава задача в нашу скарбничку, ще одна клієнтська проблема вирішена нами швидко, якісно і надовго. Ну і обов'язково подивіться результат нашої роботи в новому відеоогляді.
Читайте цікаве
Контейнери ІВС: потроєна ефективність зберігання та транспортування Контейнери ІВС: потроєна ефективність зберігання та транспортування Контейнери ІВС: потроєна ефективність зберігання та транспортування
Обмін вживаної складської техніки на нову: програма Trade-In від Sklad Service Обмін вживаної складської техніки на нову: програма Trade-In від Sklad Service Обмін вживаної складської техніки на нову: програма Trade-In від Sklad Service
Комплексні рішення для логістики: підсумки 2023 року Комплексні рішення для логістики: підсумки 2023 року Комплексні рішення для логістики: підсумки 2023 року
Швидкомонтовані споруди: матеріали для даху Швидкомонтовані споруди: матеріали для даху Швидкомонтовані споруди: матеріали для даху
Матеріали каркасної конструкції швидкомонтованих споруд Матеріали каркасної конструкції швидкомонтованих споруд Матеріали каркасної конструкції швидкомонтованих споруд
Яку складську техніку пропонує EP Equipment і для яких потреб Яку складську техніку пропонує EP Equipment і для яких потреб Яку складську техніку пропонує EP Equipment і для яких потреб
Переваги складської техніки EP Equipment від Sklad Service Переваги складської техніки EP Equipment від Sklad Service Переваги складської техніки EP Equipment від Sklad Service
Як це – бути одним з флагманів унікального бізнесу. Олексій Кузьменко, співзасновник та директор з розвитку компанії Sklad Servіce Як це – бути одним з флагманів унікального бізнесу. Олексій Кузьменко, співзасновник та директор з розвитку компанії Sklad Servіce Як це – бути одним з флагманів унікального бізнесу. Олексій Кузьменко, співзасновник та директор з розвитку компанії Sklad Servіce
Новини в галузі логістики: вересень 2023 року Новини в галузі логістики: вересень 2023 року Новини в галузі логістики: вересень 2023 року
Залишилися питання?
Телефонуйте або зв'яжіться з нами по пошті