Загальні питання
Стелажі
Металеві меблі
Пластикова тара
Підйомні столи
Яка форма оплати за товар: безготівково чи готівкою?

Сплатити своє замовлення ви можете за готівковим або безготівковим розрахунком:

  • банківським платежем (через будь-який банк за рахунком-фактурою);
  • готівкою кур'єру (оплата здійснюється готівкою кур'єру, після отримання замовлення);
  • готівкою на нашому складі (оплата здійснюється готівкою безпосередньо при отриманні товару на складі).
Ви самі доставляєте чи потрібно забирати замовлення на складі?

Компанія «Склад Сервіс» доставляє обладнання у всі куточки України. Крім того, використовується автотранспорт, оптимальний для швидкого і недорогого транспортування замовлення залежно від типу продукції, обсягу та адреси постачання. 


Вартість доставлення прописується окремим рядком у комерційній пропозиції, що дозволяє Вам вибрати, як краще здійснити доставку товару: за допомогою «Склад Сервіс» або своїми силами.

Чи надаєте Ви гарантії на обладнання?

Гарантійний термін експлуатації для кожного типу обладнання.
Стелажі складські та автоматизовані - 24 місяці.

Поличкові стелажі - 24 місяці.
Підйомні столи - 24 місяці.
Металеві меблі – 12 - 60 місяців.
Пластикова тара - 12 місяців.


Для великих проектів за індивідуальною домовленістю можливе збільшення гарантійного періоду.

Чи виконує «Склад-Сервіс» монтаж стелажів (шаф, підйомних столів і т. д.)?

Монтажні бригади «Склад-Сервіс» оснащені всім необхідним інструментом для виконання проектів різного рівня складності, зокрема спецодяг, спорядження для висотних робіт, сучасне монтажно-складальне обладнання. При комплектації монтажних бригад ми віддаємо перевагу перевіреним часом брендам швидкісного, високопродуктивного, точного і надійного інструменту.


У випадках, коли для виконання інсталяції потрібно забезпечити будь-які нестандартні рішення, наша компанія орендує або купує необхідне обладнання. Це можуть бути додаткові освітлювальні прилади, будівельні ліси, висотна підйомна техніка, автономні генератори струму, інший спеціалізований інструмент.


Роботи проводяться з урахуванням всіх норм і правил, що діють на території України. Монтажники мають необхідні дозволи для проведення цього виду робіт (копії документів надаємо за запитом).

Де можна побачити Вашу продукцію наживо?

З більшістю пропонованої продукції можна ознайомитися в нашому офісі за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка 13, поверх 2. Тут можна розглянути повноцінні зразки стелажів (з різними профілями стійок, балок і різними опціями), різні варіанти металевих шаф і весь асортимент пластикової тари (ящики, лотки, піддони, контейнери).


Якщо Ви перебуваєте в іншому місті або хочете побачити обладнання "в роботі" – не проблема. Географія і різноманітність реалізованих замовлень величезні. У разі необхідності ми проведемо для вас екскурсію на об'єкт, який локалізований найближче до вас і на якому знаходиться продукція, яка вас цікавить.

Чи сертифікована Ваша продукція?

Так. Незважаючи на те, що стелажі, металеві меблі та інше обладнання, пропоноване компанією «Склад-Сервіс», згідно чинного законодавства України не підлягають обов'язковій сертифікації, більшість наших партнерів-виробників сертифікують свою продукцію, щоб підтвердити високу якість і відповідність всім сучасним вимогам. Сертифікати якості за системою ISO, УкрСЕПРО і санітарно-епідеміологічні висновки ми охоче надамо у разі потреби.

Мені потрібен більш дешевший варіант. Що можете запропонувати?

Ми працюємо в умовах насиченого різноманітними пропозиціями ринку, де практично завжди ціна обернено пропорційна якості продукції. Політика компанії «Склад-Сервіс» орієнтована на постачання якісних товарів і, як наслідок, їх зручну, тривалу і безпечну експлуатацію. Ми готові запропонувати товари різних цінових категорій, але пам'ятайте - радість від заощаджених грошей триває значно менше, ніж розчарування від невдалого придбання :)

Які умови оплати за товар?

За умови невеликих роздрібних замовленнь, передоплата - 100%.

Для більш великих замовлень умови оплати узгоджуються індивідуально в кожному конкретному випадку. Вони залежать від типу продукції та обсягу замовлення. Як правило, частина оплати реалізується в момент запуску у виробництво, частина перед відвантаженням, остання частина після доставки або після виконаних монтажних робіт (якщо такі були).

Чи здійснює «Склад-Сервіс» монтаж стелажів (шаф, підйомних столів і т.д.)?

Монтажні бригади «Склад Сервіс» оснащені всім необхідним інструментом для виконання проектів різного рівня складності, включаючи спецодяг, спорядження для висотних робіт, сучасне монтажно-складальне обладнання. При комплектації монтажних бригад ми віддаємо перевагу перевіреним часом брендам швидкісного, високопродуктивного, точного і надійного, інструменту.


У випадках, коли для виконання установки потрібно забезпечити будь-які нестандартні рішення, наша компанія орендує або купує необхідне обладнання. Це можуть бути додаткові освітлювальні прилади, будівельні ліси, висотна підйомна техніка, автономні генератори струму, інший спеціалізований інструмент.


Роботи проводяться з урахуванням всіх норм і правил, що діють на території України. Монтажники мають необхідні дозволи для проведення даного виду робіт (копії документів надаємо за запитом).

Що необхідно для початку роботи над стелажним проектом (заявкою)?

Для простих замовлень, де суть питання можна сформувати у телефонній розмові з менеджером або описати в листі, від клієнтів не потрібно нічого, крім ваших побажань до замовлення. Для великих і складних проектів нам, щоб підібрати оптимальне рішення, бажано отримати від Вас якомога більше інформації:


  • план-схема складу з точними розмірами сітки колон, прив'язкою до них вікон, дверей, воріт, а також наявних комунікацій (пожежні гідранти, труби вентиляції, кран-балки тощо);
  • фотографії складу зовні і зсередини; особливо важливо сфотографувати наявні комунікації, особливості будівлі, поверхня підлоги, ферми, отвори, колони та ін;
  • характеристики товару (штучний, коробка, піддон, їх вага та габарити);
  • характеристики навантажувальної техніки (ширина робочого коридору, висота підйому, вантажопідйомність, будівельна висота і ширина);
  • вимоги до наявності спеціальних технологічних зон (приймання, комісіонування, експедиції, відвантаження та ін.) їх площі і розташування, якщо такі вимоги є;
  • особливі побажання до складської системи.

 

Якщо у вас немає можливості самостійно отримати всі необхідні для розрахунку дані, то фахівець нашої компанії безкоштовно і в зручний для вас час приїде на склад і проведе необхідні заміри. 

Чи є стелажі в наявності на складі або їх потрібно робити під замовлення?

Складські стелажі мають дуже широку лінійку типорозмірів і опцій, крім того нам регулярно надходять запити на стелажі нестандартних розмірів. Зважаючи на це, складський запас за всіма видами стелажів мати дуже складно. На складі в наявності постійно присутні універсальні стелажі. Всі інші типи стелажів потрібно робити на замовлення після отримання попередньої часткової оплати. Строки постачання залежать від типу, обсягу і комплектації замовлення.


Мінімальні терміни поставки для деяких типів стелажів:

  • Поличкові стелажі - від 1 тижня.
  • Палетні, в'їздні стелажі - від 3 до 5 тижнів.
  • Багатоповерхові конструкції (мезоніни) - від 4 тижнів.
  • Для постачання більш складних динамічних стелажів потрібно від 8 тижнів.
Можливе виготовлення стелажів нестандартних розмірів під замовлення? Це буде дорожче?

Виготовлення стелажів нестандартних розмірів можливо, але не бажано, оскільки для цього потрібно переналагодження обладнання, що відповідно збільшує термін виробництва. При розрахунку ціни стелажа нестандартних розмірів основну роль буде грати обсяг замовлення. Якщо партія нестандартних виробів велика, то вартість і терміни виготовлення по відношенню до стандартного виробу, збільшаться.


Додамо, що на сьогоднішній день наша лінійка стандартних стелажів досить велика, щоб підібрати зі стандартних типорозмірів оптимальне рішення практично для будь-якого замовлення.

Потрібно кріпити стелажі до підлоги/стінам і як це здійснюється?

Для поличкових стелажів з невеликою висотою і навантаженнями такої необхідності немає: на рівних підлогах стелажі стоять стійко і надійно. Промислові стелажі (палетні, в'їзні, консольні і мезоніни) необхідно кріпити до підлоги. Ця умова обов'язково, т. к. передбачено ГОСТом і записано в Паспорті на продукцію.


В п'яті рами стелажа є спеціальні отвори, через які рама кріпиться до підлоги анкером (L=80-120 мм) з розпірною втулкою. До стін стелажі кріпити немає необхідності.

Чи є особливі вимоги до приміщення для установки стелажів?

Підлога, необхідна для постачання стелажної системи (палетні, в'їзні, консольні стелажі і мезоніни) – це якісна «промислова підлога» будь-якого типу. Відповідно до вимоги ГОСТ 16140-77 (Пар.8) стелажі повинні бути встановлені на рівній площадці з твердим покриттям, що має ухил з урахуванням неплоскостности 0,002. Стелажі встановлюються у відповідності з інструкцією по монтажу та інструкцією по експлуатації. Як приклад – бетонна підлога з стяжки товщиною не менше 200 мм, перепад по висоті якого повинен становити не більше 3%.


Додаткових робіт перед початком монтажу стелажів проводити не потрібно, за винятком того, що приміщення має бути порожній, у ньому повинна забезпечуватися освітлення, достатнє для проведення монтажно-складальних робіт і організована подача електроенергії.


Легкі поличні стелажі з навантаженням на секцію до 1000 кг і металеві меблі при зборці і монтажі не вимагають наявності промислового статі, а рівність статі в межах 3% відхилення по висоті для якісного складання і тривалої експлуатації також необхідна.


У разі якщо підлога не відповідає зазначеним вище вимогам, необхідно використовувати спеціальні вирівнюючі та опорні пластини, або задіяти інші технічно можливі методи.


Як правильно підібрати тип стелажа?

Для того, щоб оптимально вибрати габаритні розміри стелажу, кількість полиць і несучу здатність, необхідно відштовхуватися від характеристик вантажу (товару), який Ви плануєте зберігати на цих стелажах і особливостей його обробки (ручна, механізована). Крім того, велике значення при виборі типу стелажної системи має геометрія, розміри і висота приміщення.

Скільки коштують Ваші стелажі?

На це питання не можна відповісти без визначення деяких важливих для розрахунку вартості стелажів параметрів. Точно також не можна відразу, без додаткових уточнень, відповісти на питання, скільки коштують Ваші автомобілі або телевізори?


Для отримання об'єктивної інформації щодо вартості потрібно визначитися з висотою стелажів, розміром, кількістю полиць, навантаженням на полицю (або квадратний метр), матеріалом самої полиці і каркаса стелажа, видом і типом покриття зберігається товару.


Після узгодження точної заявки для розрахунку, складеної самостійно або за допомогою нашого менеджера, Ви можете розраховувати на отримання цінової пропозиції в найкоротші терміни. Для стандартних типорозмірів час розрахунку – від 20 хвилин до 2-х годин з моменту отримання заявки, а для нестандартних запитів – від 1 дня до 7-10 днів (при складних параметрах стелажної системи).

Який термін виробництва стелажів?

Цю інформацію необхідно уточнювати у менеджера для конкретного замовлення, так як термін виробництва залежить від типу обладнання і обсягу необхідної Вам продукції. Стандартні терміни поставки мінімальні – від 1 до 4 тижнів залежно від наявності на складі необхідної продукції, типу обладнання, обсягу і складності замовлення.

Як постачальник стелажів вибирає тип стійки?

Основні дані для розрахунку типу стійки:

  • навантаження на рівень зберігання;
  • загальна навантаження на секцію;
  • висота першого несучого рівня;
  • кількість секцій в ряду.


  • У кожного виробника свій конструктив (профіль) стійки, тому несучі здібності розрізняються. Трапляється таке, що для певної навантаження ми, наприклад, пропонуємо профіль шириною 70 мм, а інші постачальники 90 мм. Це означає, що у даного виробника або просто немає профілю з меншим перетином або його профіль меншого перерізу не витримує необхідних навантажень. Деякі люди думають, що наші стелажі з 70-й стійкою в такому випадку слабкішим. Це не зовсім вірно.Стелажі конкурентів мають зайву металоємність, наші ж повністю відповідають заданим навантаженням, з необхідним запасом (згідно європейських норм).
Допустимий прогин балок (траверс)?

Регламентується ГОСТ-ами на Україні і нормами FEM в Європі. Допустимий прогин балки - 1/200 довжини балки при номінальному навантаженні.


Наприклад, для траверси 2700 мм при навантаженні на рівень 3 000 кг максимально допустимий прогин складе 13,5 мм. Це т. зв. пружна деформація, яка зникає після зняття зі стелажа вантажу. Якщо цей прогин бентежить, потрібно брати балку з більшим перетином, але це збільшить вартість конструкції.

Як вибрати покриття рам для морозильної камери?

У нашій практиці ми ставили в морозильні камери та оцинковані рами і пофарбовані. Вибір типу покриття в більшій мірі залежить від уподобань (вимог) покупця, хоча деякі особливості стосовно для морозильної камери все ж є.


Порошкова емаль: має гарний зовнішній вигляд і в процесі акуратною експлуатації візуально полегшує оператора навантажувача бачити клітинку стелажа. Недолік забарвлених рам - якщо навантажувач пошкоджує рами, то дуже швидко в місцях удару починає з'являтися іржа.


Оцинковка: при ударах і подряпинах за рахунок проникнення оцинкованого шару не так швидко іржавіє або взагалі не іржавіє. Оцинковані рами трохи дешевше. Мінусом є те, що оцинковка приблизно через 2-3 роки потемніє і буде виглядати презентабельно. На несучу здатність рам даний факт не впливає, а лише на зовнішній вигляд. Це стосується металу будь-якого виробництва, як українського, так і російського або європейського.

Ви самі доставляєте чи потрібно забирати замовлення на складі?

Компанія «Склад Сервіс» доставляє обладнання у всі куточки України. Крім того, використовується автотранспорт, оптимальний для швидкого і недорогого транспортування замовлення залежно від типу продукції, обсягу та адреси постачання. 


Вартість доставлення прописується окремим рядком у комерційній пропозиції, що дозволяє Вам вибрати, як краще здійснити доставку товару: за допомогою «Склад Сервіс» або своїми силами.

Чим пофарбовані металеві меблі?

Вся металеві меблі фарбуються тільки якісними полімерно-порошковими емалями на спеціальному обладнанні. Стандартний колір - сірий (RAL 7035 або RAL 7038 ). Інші кольори - під замовлення.

Скільки ключів поставляється в комплекті з шафою?

Комплект поставки включає 2 ключа для кожного замку. Додаткові ключі не складе труднощів виготовити в спеціалізованих майстернях. Можлива поставка запасних замків з двома ключами окремо від шафи.


Чи зможу я сам зібрати металеву шафу?

Звичайно, адже для збірки не потрібно спеціальних навичок та інструменту. Для того, щоб зібрати одину шафу досить мати молоток, викрутку та 20-30 хвилин вільного часу. При відсутності якого-небудь із атрибутів наші фахівці завжди готові надати послуги по якісній збірці/розбиранні металевих меблів.

У Вас є прайс на меблі?

Зважаючи на дуже широкий асортимент та часті замовлення за індивідуальними вимогами, ми не робимо прайсів. Для розрахунку вартості необхідно визначитися з розмірами (внутрішніми, зовнішніми), комплектацією (полиці, ящики тощо) та кольором вироби. На протязі 1-3 днів після узгодження характеристик ми надамо інформацію по вартості замовлення


Які терміни поставки металевих меблів?

Більшість стандартних моделей в невеликій кількості є в наявності на складі. Якщо ж потрібна меблі за індивідуальним вимогам або обсяг замовлення значний, строки поставки можуть варіюватися від 1 до 4 тижнів.

Чим відрізняються полегшені піддони від універсальних?

Полегшені піддони мають абсолютно іншу конструкцію, вони вкладаються і використовуються при відносно невисоких навантаженнях. Опорою для полегшених піддонів служать не полози, а 9 ніжок, тому вони призначені тільки для підлогового зберігання і транспортування. На стелажі такі піддони поставити не вийде. Також полегшені піддони використовують при експорті, так як вони не вимагають додаткової очистки та сертифікації при митному контролі. Універсальні пластикові піддони мають аналогічну конструкцію класичним дерев'яних піддонів.

У чому відмінність між синіми і блакитними ящиками KLT?

Основна відмінність даних ящиків - наявність або відсутність додаткових ребер жорсткості і технологічних отворів. Сині пластикові контейнери системи R-KLT мають додаткові ребра жорсткості, що робить їх більш стійкими до механічних пошкоджень. Крім цього контейнери R-KLT є суцільнолитими. Блакитні пластикові контейнери системи RL-KLT мають гладке дно з технологічними отворами, що дає можливість зберігати в них продукцію схильну до запреванию і гниття.

Як зручніше розмістити лотки на складі?

Для складських лотків серії Logic Store наша компанія може запропонувати кілька варіантів стелажних систем:


1.Для маленьких скриньок існують спеціалізовані стелажі-стійки, в яких ящики легко навішуються задньою частиною за планки стелажа. Такі стелажі можна укомплектувати колесами, що зробить їх мобільними і ще більше практичними.


2.Для інших великих ящиків можна використовувати стаціонарні поличкові стелажі. Гнучка система розмірів дозволить оптимально вписати стелаж в габарити приміщення і при цьому ефективно використовувати висоту для певного типу ящика.

Які переваги контейнерів PolyBox?

Основна відмінність контейнерів системи PolyBox - можливість складання при зворотній транспортуванні або зберіганні. Це забезпечує значну економію простору і дозволяє оптимізувати логістику.

Які терміни поставки пластикової тари?

Більшість моделей по всім типам полімерної тари (ящики, лотки, піддони) є в наявності на нашому складі в Києві. Для великих замовлень строки поставки становлять від 2-х до 4-х тижнів.

Скільки коштують підйомні столи?

На жаль, ми не надаємо прайс на підйомні столи, оскільки перелік стандартних моделей досить великий і налічує понад 100 одиниць. Крім цього наш партнер, шведський виробник «Marco», може виготовити будь-який стіл згідно з індивідуальними вимогами замовника.


На вартість підйомного столу впливають такі параметри як розмір платформи, висота підйому, вантажопідйомність, наявність опцій, обсяг замовлення. Тому, щоб дізнатися точну вартість замовлення, ми детально вивчаємо завдання, яке повинен вирішувати підйомний стіл, і потім надаємо ціну або стандартної моделі (якщо така підходить), або вважаємо вартість підйомного столу з індивідуальними параметрами.


Для орієнтиру, вартість стандартних і найпоширеніших підйомних столів може коливатися в межах від 3 000 до 7 000 Євро.

Чому ножичні підйомні столи «Склад-Сервіс» краще інших аналогів?

Ми поставляємо підйомні столи заводу «Marco» (Швеція), який без перебільшення є світовим лідером з виробництва підйомних столів.


Основні переваги компанії «Marco»:

  • спеціалізація тільки на підйомних столах, історія виробництва столів починається в 1975 році;
  • великий вибір стандартних моделей і можливість виробництва під замовлення;
  • всі елементи і вузли підйомних столів (електрика, гідравліка) виготовлені тільки відомими європейськими виробниками;
  • підйомні столи «Marco» виготовляються з якісної європейської сталі;
  • профілі ножиць зроблені з міцної прямокутної труби з товщиною стінки від 4 до 10 мм;
  • компанія «Marco» сертифікована за стандартом ISO 9000:2000, а столи проводяться згідно з європейськими нормами EN CE;
  • всі підйомні столи перед відвантаженням замовнику проходять жорсткі випробування, що складаються більш ніж з 25 пунктів;
  • навіть у базовій комплектації підйомні столи «Marco» оснащені алюмінієвою рамою безпеки;
  • широкий вибір опцій дозволяє ще більше підвищити безпеку експлуатації підйомних столів.
Можна зробити підйомний стіл за індивідуальними розмірами?

Звичайно, так. Однією з найважливіших переваг заводу «Marco» - є можливість розробки практично будь-якого нестандартного підйомного столу. У портфоліо «Marco» є столи з вантажопідйомністю навіть 50 000 кг. Але навіть ці високі цифри не головне, головне - бізнес-задача, яку потрібно вирішити з допомогою підйомного столу. Конструкторське бюро Швеції допоможе розробити оптимальне рішення для кожного конкретного випадку.

Яка гарантія на підйомні столи?

Термін гарантії на підйомні столи «Marco» - 24 місяці.

Що буде якщо підйомний стіл вийде з ладу?

Це дуже малоймовірно, оскільки всі елементи і вузли підйомних столів (електрика, гідравліка) виготовлені тільки відомими європейськими виробниками, а перед відвантаженням замовнику кожен стіл проходить жорсткі випробування, що складаються більш ніж з 25 пунктів.


Але навіть якщо поломка сталася, спеціаліст «Склад-Сервіс» оперативно виїде на об'єкт і зробить гарантійний ремонт.

Наскільки безпечні підйомні столи при експлуатації?

Всі підйомні столи «Marco» вже в базовій комплектації оснащені алюмінієвою рамою безпеки. При опусканні столу і зіткнення з перешкодою рама безпеки негайно припиняє рух платформи. Крім цього зручного функціоналу для підвищення безпеки можна встановлювати захисні огорожі із щільного ПВХ, які запобіжать доступ персоналу до рушійним ножичним важелів.

Що потрібно знати для розрахунку точної вартості підйомного столу?
  • Для чого буде використовуватися підйомний стіл;
  • Розмір платформи, висота підйому, вантажопідйомність;
  • Використання в приміщенні або під відкритим небом;
  • Яка навантажувальна техніка буде переміщатися по столу.
Чи є підйомні столи на складі, чи потрібно чекати, поки вони виготовляться, як довго чекати?

Найбільш ходові моделі підйомних столів є на складі в Швеції.

Всі інші стандартні моделі виробляються протягом 4-6 тижнів.

Доставлення нестандартної моделі, реалізоване згідно жорстких вимог замовника, може вимагати 6-8 тижнів.

Металеві меблі. Фото (1)
Марина Омельчук
Дізнайтеся вартість саме Вашого замовлення, це ні до чого не зобов'язує